נשכבנו אחד ליד השני עם הפנים לתקרה בזמן שדממה שררה בחדר.
רציתי לנצל את הזמן הזה כדי להכיר אותה לעומק בלי כל האיומים ועצבים אז אמרתי לה ״את יודעת, שראיתי אותך לראשונה לא הבנתי מי את. לא הבנתי את בן אדם יכול להיות כל כך יפה אבל עם כל כך הרבה צלקות.״ עדיין לא הבנתי אותה, עדיין לא הבנתי מי יכול לפגוע בה ומי רודף אחריה אבל רק ידעתי שאני אשמור עליה בכל מצב, כי לאף אחד לא מגיע לסחוב צלקות כמו שלה.
היא כרגיל ענתה עם תשובה מתחכמת כדי לנסות לשמור על עצמה אבל לאט לאט היא הורידה את כל החומות.היא ענתה בכך שעשתה תרגיל קטן בו הציגה אותה מחדש כאילו רק עכשיו הכרנו. היא הצחיקה אותי כל כך והעלתה לי חיוך על הפנים.
רציתי לחפור קצת יותר עמוק כשהיא אמרה לי שהיא לא יכולה לספר לי על בעיותיה.
רציתי לגלות מי גרם לה לסבול ולהרוג אותה על זה שנגע בפרח שלי אבל מהר מאוד הבנתי שהיא עוד לא מוכנה אז חיכתי בסבלנות.היה עוד כמה דקות של שקט ואז הרגשתי מוכן לספר לה את השם שלי. הרגשתי כאילו אנחנו מכירים שנים ושהכל טבעי בינינו וישר שסיפרתי לה על שמי היא ספרה עוד בדיחה מתוחכמת, היא כזאת יפיפיה.
הסתובבנו אחד אל השנייה ולא הצלחתי להוריד את מבטי ממנה. היא כזאת טהורה וי יפיפיה וכל התשוקות שלי תלויות בה.
הרגשתי שזה הזמן הנכון אז התקרבתי אליה באיטיות ונישקתי אותה.
בהתחלה חיכיתי שהיא תתנגד ותפסיק את הנשיקה אבל היא המשיכה אותה.
היא הרשתה לי לנשק אותה בעדינות ואז כבר בתשוקה עזה. התקרבנו עוד אחת אל השנייה וכל רגע הנשיקה גברה וגברה והנשיקות העדינות הפכו לנשיקות לוהטות וסקסיות.
קירבתי אותה אליי והיא עלתה עליי עם גופה כך שהיא הרגישה את זקפתי.החזקתי בשערה היפה והתחלתי לרצות אותה יותר ויותר. פאק, הייתי צריך אותה איתי!
התחלתי לנשק את צווארה בלהט ואת כל גופה כשהתהפכתי מעלה והחזקתי את ידיה.
היא גנחה צעקה סקסית שגרמה לי להתחרפן ועוד כמה אנחות קטנות.
התחלתי לנסות להוריד את החזייה שלה שהיא הפסיקה אותי באמצע ואמרה בבישנות ״אני... אני עוד לא מוכנה...״
הסתכלתי עליה וישר ירדתי ממנה ונשכבתי לידה ואמרתי ״אני אחכה לך, פרח, מתי שתרצי״.
היא חייכה חיוך קטן וחיבקה אותי, לאחר כמה דקות היא נרדמה בזרועותיי והרגשתי משהו.
הרגשתי שלווה סוף סוף. משהו שבחיים לא היה לי ואיתה סוף סוף יש לי. הרגשתי שברגע שיש לי אותה, יש לי הכל.
YOU ARE READING
מלך המאפיה (הסיפור עדיין בשלבי עריכה)
Romantikללילי יש חיים לא פשוטים. היא עובדת בבר בשכונה מפחידה וחייה עם מעט כסף. אחרי שאיבדה הכל, וגם את התקווה לחיים מאושרים. מה יקרה שתפגוש את הגבר האכזר שגורם לה להחזיר את התקווה לחייה? כריס בחור שרירי וגדול עם פנים של מלאך, אבל הבעיה שהוא מתנהג כמו השט...