הוא חזר אחרי כמה שעות כדי לנסות לשבור אותי שוב, אבל הפעם הייתה לי תוכנית.
״מוכנה לעינוים שלך?״ הוא אמר ועניתי מיד ״למה אתה עושה את זה?״
״כי אני יכול...״ הוא ענה ״וכי עצבנת אותי״.
התעצבנתי מבפנים אבל אז נזכרתי בתוכנית שלי.
״אתה ממש סקסי כשאתה כועס״ אמרתי ונראה כאילו היא לא ציפה לה.
״אני סקסי בכל מצב, חבל שאת לא נצלת את ההזדמנות של לצרוח מעונג, אבל עכשיו, את סתם עוד אחת.״ מילותיו פגעו בי עמוק.
״את יודעת כמה כמוך אני מזיין?? את כלום בשבילי עכשיו אחרי שעצבנת אותי״ הוא אמר.
צחקתי בשקט כי ידעתי בדיוק את מי הוא מזיין.
״אז אתה אומר לי שההזדמנות נסגרה?״ אמרתי בקול מושך והמשכתי עם התוכנית שלי.
הוא לא ענה ורק הסתכל עליי. ״אם תשחרר אותי אספק אותך ואענג אותך כמו שאף אחת לא הצליחה לעשות״ המשכתי.
״את חושבת שאני מטומטם? אני יכול לגרום לך לענג אותי גם כשאת קשורה״ הוא אמר.
ניסיתי למצוא דרך שבה הוא ישחרר אותי ואמרתי ״השלשלאות מכאיבות לי, אתה ניצחת. אעשה כל מה שתגיד לי ולא אתחצף לעולם.״ הוא היה נראה לא משוכנע אז הוספתי ״אפילו אהיה הבובת מין שלך. אתן לך לעשות בי כל מה שתרצה.״הוא התקרב אליי וירד אל ברכיו כך שפניו כמה מילימטרים מול פני.
הפנים האלה. הקרבה הזאת. זה החליש אותי כל פעם מחדש אבל נזכרתי מה הייתה המטרה שלי.
לפתע הוא אמר ברוגע ״אני לא מאמין לך״.
ידעתי שעליי לעשות משהו כדי שישחרר אותי אז בלאט ברירה וגם בקצת הנאה אמרתי ״תנסה אותי״ והתחלתי לנשק את ברכיו בלי להוריד את מבטי ממנו.
לאט לאט התקרבתי אל האגן שלו ולפתע הוא הפסיק ומשך בפני ״אני רוצה לראות אותך גורמת לי לגמור בפה שלך כל כל חזק״ אמר וסימן לי אם הראש שלו אם הוא יכול להוריד את חולצתי.
ידעתי שרק ככה אגרום לו להוריד את השלשלאות האלו אז הנהנתי.
הוא קרע את חולצתי ממני והשאיר אותי עם חזיה.
״תשחרר אותי מהשלשלאות ואגרום לך עונג.״הוא הסתכל עליי לכמה שניות ואז שחרר אותי.
הוא נעמד ואני נשארתי על ברכי. הרגשתי הקלה מטורפת ברגליי וידי עכשיו שהשלשלאות כבר לא עליי.
ראיתי הוא מצפה שאמשיך אז התקרבתי אליו. הרמתי קצת את חולצתו והתחלתי לגעת בו.
וואו שרירי הבטן שלו הורגים אותי. ״אתה אוהב שעושים מה שאתה רוצה?? אתה אוהב לשלוט?״ אמרתי בקול מושך
הוא גנח משהו שלא הספקתי לשמוע וירדתי אל אגנו.
התחלתי לפתוח את החגורה שלו לאט לאט.
רגע לפני שהורדתי את מכנסיו מהר מאוד חטפתי ממכנסיו את אקדחו, נעמדתי וכיוונתי אליו.הייתה בי הקלה כי לא הייתי בטוחה שאצליח לעשות את התוכנית שלי ושמחתי שזה נגמר.
הוא נראה מופתע בהתחלה אבל מהר מאוד התרגל.
״פתח את התא ותורה לכל החיילים שלך לפתוח לי את הדלת ולא לגעת בי!״ צעקתי
הוא צחק בלי להפסיק.
מה שרק עצבן אותי יותר. ״שמעת מה אמרתי?! שחרר אותי או שארה בך!״
הוא לאט לאט התקרב אליי בזמן שאני התרחקתי ואמר ״הרי את לא תירי בי! אין לך את האומץ! את לא תרצי שהדם של מישהו יהיו על הידיים שלך.״
הוא לא ידע דבר אחד, שכבר הרגתי מישהו לפני. ונכון, שלא התכוונתי להרוג אותו אבל עדיין רצחתי מישהו.
הוא המשיך להתקרב אז אמרתי ״אזהרה אחרונה! תפתח את הדלת או שתמות!״
״בואי נראה אותך ליליאן, תירי בי״
זה גרם לי להתעצבן עליו עוד יותר!״לא קוראים לי ליליאן!״ צעקתי ויריתי בו בכתף.
הוא נפל לרצפה ודם נשפך ממנו.
מרוב שוק הפלתי את האקדח ורצתי אליו.
״אוי אני מצטערת, אני לא התכוונתי, תסלח לי, בבקשה...״
אמרתי וניסיתי לכסות את פצעו ולהפעיל לחץ עליו.
אני לא יודעת למה התנצלתי, הרי הוא עינה אותי וחטף אותי, אבל איכשהו הוא הצליח להגיע אל ליבי.
ראיתי את פניו לאט לאט מחווירות ובכיתי.
״אל תמות, אני לא התכוונתי, בבקשה...״לפתע מלא חיילים נכנסו ומשכו אותי ממנו. הם הוציאו אותו במהרה מהתא ואני נשארתי על הרצפה עם דם בידי.
אני הסתכלתי על ידי ועל איך לוקחים אותו כשלפתע אחד מחיליו לפת בשערי והרים אותי בכוח.
הוא זרק אותי לרצפה ובעט בי.
נסיתי להתחנן שיפסיק אבל כבר לא היה בי הכוח כי ידעתי שזה מגיע לי. היה לי אכפת רק מאיקס כך שלא היה לי אכפת שאני אמות מהמכות.
״את מנסה להרוג את הבוס שלי? י׳בת זונה! את תראי מה זה! את סתם עוד אחת שחושבת שהוא יפה אז מותר לה הכל! אתן הנשים אותו דבר כולן!״ החייל אמר בזמן שהמשיך לבעוט בי.
ראיתי במעורפל חיילים אחרים שמסנים לעצור אותו ואמרו ״הבוס לא מסכים לגעת בה, אתה תתסבך!״
אחר כך הוא הפסיק וכולם יצאו מהתא.נשארתי שכובה על הרצפה הקרה שכל גופי דם מעורבב מדמו של איקס ומדמי. הסתכלתי על דלת התא ומיד התעלפתי מכאב.
YOU ARE READING
מלך המאפיה (הסיפור עדיין בשלבי עריכה)
Romanceללילי יש חיים לא פשוטים. היא עובדת בבר בשכונה מפחידה וחייה עם מעט כסף. אחרי שאיבדה הכל, וגם את התקווה לחיים מאושרים. מה יקרה שתפגוש את הגבר האכזר שגורם לה להחזיר את התקווה לחייה? כריס בחור שרירי וגדול עם פנים של מלאך, אבל הבעיה שהוא מתנהג כמו השט...