קמתי במיטה לא מוכרת ומיד נבהלתי וניסיתי להבין איפה אני. אולי הכל היה חלום, ושום דבר מזה לא קרה. אולי הגבר הזר היה רק דמיון ואני המצאתי אותו.
מיד קמתי והבנתי מה קורה. זה לא היה חלום, לא היה דומה בכלל לאחד, זה היה סיוט. נזכרתי בחדר הקטן ששם אותי ולא הבנתי למה אני לא שם.
מיד ניסיתי לברוח והלכתי לדלת לנסות לפתוח אותה. שיט. היא נעולה. נאבקתי בה בניסיון שתפתח אבל היא לא זזה.
ניסיתי למצוא דרך אחרת לברוח משם והסתובבתי בחדר. הלכתי למרפסת, היא הייתה פתוחה, אבל ממש גבוהה ולא יכלתי לברוח משם.
המשכתי להסתובב וניכנסתי לעוד חדר בחדר הענק הזה.
נכנסתי בלי להסתכל כי מיהרתי לצאת מפה ובלי לשים לב נכנסתי וראיתי את הגבר במקלחת שלו.הוא בדיוק יצא מהמקלחת עם גופו המפוסל והנוטף מים. וואו. הוא היה עם הגב אליי אז ראיתי את התחת המפוסל שלו. הוא חלום של כל אישה.
"תסגרי את הפה, רוק נוזל לך" הוא מיד אמר וקפצתי מזה.
לחיי נעשו אדומות ומיד הסתובבתי.
"אה... אני... חיפשתי..." ניסיתי לאמר והוא מיד קטע אותי ואמר "אם את רוצה לשכב איתי כל מה שאת צריכה לעשות זה לבקש"
והנה הוא חזר. האיש החצוף והמלא חוצפה ורוע.
מיד יצאתי מהחדר והתיישבתי על המיטה.הוא יצא אחרי עטוף במגבת וכל הזמן ניסיתי לא להסתכל על הריבועים המפוסלים האלה שיש לו על הבטן והחזה.
הוא התקרב אליי עם ראשו ומיד הזזתי את ראשי לצד.
"המגבת שמסביבי יכולה להיות גם על הרצפה אם תרצי" הוא אמר.
עוד פעם האדמתי ודחפתי אותו ממני. הוא פשוט.... אין לי מילים לתאר אותו....!החלטתי שאני צריכה להראות לו שאני לא מפחדת ממנו אז אמרתי "החלטתי שאקרה לך איקס, אם אתה לא מתכוון לאמר לי את שמך."
הוא צחקק והסתובב כשגבו מולי. הוא הוריד את המגבת כשהוא חושף את ישבנו עוד פעם. ניסיתי לא להסתכל אבל זה היה קשה מדי. תוך כדי הוא שאל "תגידי, את זוכרת מה חלמת אתמול?" "לא" עניתי בבלבול. "למה?" המשכתי.
"סתם אולי חלמת עליי ועל מה שתקבלי אם תכנעי"
גלגלתי עניים והוא הסתובב ונשאר ללא חולצה, בכוונה כדי שיהיה לי רע."ליליאן... " הוא אמר.
"קוראים לי לילי" קטעתי אותו. מיד עשה פרצוף חמוץ ובלי לתת לו זמן לענות אמרתי באסרטיביות "למה אני כאן?".
"כי את ראית משהו שאסור לך לראות" הוא ענה.
"אבל אני מבטיחה שלא אספר לאף אחד. אין לי למי לספר. בבקשה תשחרר אותי ולא תראה אותי יותר." התחננתי
"אצלי אין עדים. מי שרואה אותי נהרג במקום. תגידי תודה שלקחתי אותך במקום להרוג אותך כשאת חסרת הכרה" הוא אמר בחוסר אכפתיות שהתיישב לידי.
"אז למה לקחת אותי ולא הרגת אותי?" מיד שאלתי.
"אני..." הוא אמר ובלבול שלא ראיתי מקודם. "אני החלטתי שתהיי יותר יעילה חיה." הוא המשיך.
למה?" מיד אמרתי.
"משום מה אני לא מצליח להרוג אותך, אז אני מתכוון להפוך אותך לחיילת שלי." הוא אמר לפתע.מה?? אני הייתי בשוק. פי נפתח לרווחה ולא ידעתי מה להגיד. אני בחיים לא אעבוד אצל הרוצח הזה. גם אם אצטרך למות.
"למה אתה חושב שאני אסכים?" מיד צרחתי
"כי זו האופציה היחידה שיש לך אם את רוצה שלא אהרוג את אחותך" הוא אמר.הייתי בהלם טוטאלי. איך הוא יודע על אחותי? היא אמורה להיות מוגנת.
"הבנתי שלחיים שלך אין שום משמעות מבחינתך, אבל לחיים של אחותך יש. אז אם את רוצה שהיא תחיה, את תהפכי להיות חיילת שלי ותעשי כל מה שאני אומר." הוא המשיך להוסיף בזמן שאני בהלם.
"שלא תעז לגעת באחותי חתיכת מניאק" צעקתי עליו.
הוא מיד תפס את צווארי והצמיד אותי לקיר. הוא החזיק בי חזק ולא שחרר וצווארי כאב לי."את לא תדברי אליי ככה אם את רוצה שאחותך תחיה" הוא אמר כשהתקרב לאוזני בעודו עדיין מחזיק בי.
"הלב שלך שחור" אמרתי בקושי והוא מיד ענה "פה הטעות שלך, הלב שלי לא קיים" הוא אמר בעוקצנות ושחרר את צווארי.המשכתי וניסיתי לשכנע אותו עוד פעם שיעזוב אותי ואת אחותי בשקט אבל זה לא עזר.
"אני אהיה חסרת תועלת, אני לא טובה בכלום. אני לא יודעת להילחם ואני בחיים לא אהרוג מישהו" הוספתי.
"לך יש דרכים אחרות לעזור לי" הוא אמר בשקט.נבהלתי וניסיתי לחשוב במה אני יכולה לעזור אך לא הצלחתי.
נפלתי על הרצפה ואמרתי ביאוש "בבקשה, אין לי איך לעזור לך""חבל שלזה זה צריך להגיע כדי שתהיי צייטנית" הוא אמר.
השפלתי את מבטי ודמעות ירדו מעיני.
הוא הביא את ידו ללחיי ועוד פעם היה התחושת ביטחון הזאת שהייתה מקודם.
הוא ניגב את הדמעות שלי ואמר "עכשיו שאת מצייתת לי, אנחנו נעבוד הרבה יותר טוב ביחד"הוא היה רע ולבו היה שחור משחור. רציתי להרוג אותו אבל מהרגע שאחותי בסכנת חיים, אני לא יכולה לעשות כלום אלא להקשיב לו.
"מרי!" הוא צעק לפתע ואישה מבוגרת נכנסה לחדר. "קחי אותה לחדרה ותני לה אוכל ומים" הוא ציווה עליה.
הוא מיד עזרה לי לקום ורגע לפני שיצאנו הסתכלתי על איקס פעם אחרונה וראיתי שהוא גם הסתכל עליי.
תהיתי לעצמי למה הוא לא הורג אותי כמו כולם. אולי הוא מחבב אותי או פשוט שונא אותי ורוצה לענות אותי למשך שארית חיי. הסקתי שזה השני והתפללתי שלא יקרה כבר מה שקרה.הלכנו כמה צעדים ומיד הבנתי שחדרי קרוב לחדר שלו.
הוצאתי אנחה של עייפות ומרי הכניסה אותי לחדרי.
מיד אמרתי לה "בבקשה תעזרי לי, את לא יודעת מה הוא יעשה לי!!"
"אני מצטערת" הוא אמרה בשקט ומיד הלכה ונעלה את דלתי. ראיתי שהיא לא רוצה להסתבך איתו ושהיא גם מפחדת ממנו.
התיישבתי על המיטה שהייתה שם ופשוט בכיתי.הוצאתי הכל ולא יכלתי לעצור.
YOU ARE READING
מלך המאפיה (הסיפור עדיין בשלבי עריכה)
Romantizmללילי יש חיים לא פשוטים. היא עובדת בבר בשכונה מפחידה וחייה עם מעט כסף. אחרי שאיבדה הכל, וגם את התקווה לחיים מאושרים. מה יקרה שתפגוש את הגבר האכזר שגורם לה להחזיר את התקווה לחייה? כריס בחור שרירי וגדול עם פנים של מלאך, אבל הבעיה שהוא מתנהג כמו השט...