פרק 24- לילי

393 16 3
                                    

כל הלילה חיכיתי לכריס אבל ברגע שהבנתי שהוא עובד הלכתי לישון וויתרתי. בבוקר למחרת כבר הייתי צריכה להתארגן לנשף שהוא דיבר עליו  וראיתי קופסא מונחת על צד המיטה. על הקופסא היה פתק בו היה כתוב ״לדבר כזה יפה מגיע להיות על מישהי שמתאימה לו״. הסמקתי ופתחתי את הקופסא, הייתה בתוכה שמלה אדומה מרהיבה שהייתה נראת מאוד יקרה.
לבשתי אותה והסתכלתי במראה. הייתי נראת יפה. פעם ראשונה מאז דניאל שלבשתי שמלה מהבחירה שלי ולא כי הוא הכריח אותי.
אספתי את שערי לגולגול ויצאתי החוצה.
כשירדתי במדרגות ראיתי את כריס מחכה לי. הוא לבש חליפה שחורה הדוקה ויפה שהדגישה את אופיו הקשוח. הוא השיט את ידו כדי לעזור לי ואמר לי שאני נראת יפיפיה. הסמקתי והחזרתי לו מחמאה.
הרגשתי מאוהבת ולא רציתי שההרגשה הזאת תעלם. רציתי להישאר איתו לנצח למרות שהוא מסוכן. כבר לא היה לי אכפת. רק רציתי את האהבה שלו.

נכנסנו לאוטו שחור גדול והתחלתי להרגיש את הלחץ, כנראה שכריס שם לב לזה כי הוא שם את ידו על ידי ואמר ״הכל יהיה טוב, אני איתך״. מיד חשתי טיפת רגיעה כי ידעתי שלידו אני מוגנת.

אחרי כמה זמן הגענו לאולם נשף וירדתי מהאוטו לצידו של כריס. נכנסו לתוך האולם והתפעלתי לראות את כל היופי והיוקרה שוב. כל הנשים בשמלות יפיפיות וכל הגברים בחליפות. כולם היו נראים מדהים, אומנם לא כמו כריס, אבל עדיין.
הלכתי בעקבותיו ונדהמתי מהכל. ״יפה נכון?״ אמר כריס ובלי לחכות לתשובה המשיך ״עושים כזה בכל שנה כדי... אה כדי...״ ראיתי שהוא התמהמה במה לאמר לי, כאילו לא ידעתי שהוא עוסק במשהו לא חוקי, אומנם אני לא יודעת מה בדיוק, אבל אני לא טיפשה.
אחרי כמה רגעים בהם הוא לא יודע מה לענות, בריאן הגיע ולחש לו משהו באוזן. ״אה אני כבר חוזר, אני אלך להביא לנו משהו לשתות״ כריס אמר והלך כאילו לא הבנתי שהם מתכוונים לדבר על העסק שלהם.

ניסיתי לא לזוז כדי לא למשוך תשומת לב ולהסתבך אז נשארתי באמצע האולם בזמן שאני מחכה לכריס.
לפתע הכל נעצר. ראיתי אותו. בעיניים שלי היה רק חושך ונכנסה בי סחרחורת פתאומית. לא יכול להיות. איך הוא יכול להיות פה? איך זה קורה? איך דניאל מצא אותי?

מלך המאפיה (הסיפור עדיין בשלבי עריכה)Where stories live. Discover now