1.5

5.6K 299 207
                                    

︎︎︎︎︎︎︎︎︎︎

Sırtımı kapıya yaslayarak bir süre için alamadığım nefesimi almaya çalıştım, saatlerdir oksijensiz kalmış gibi nefes nefeseydim. Oksijen ihtiyacımı karşılamaya çalışırken bir elim delice çırpınan kalbimi buldu. Niye böyle hızlı atıyordu, hem de böyle heyecanla!

Onu arkamda bırakmıştım.

Görülecek olmamız, akşam olması veya başka bir sebep değildi gitmemin nedeni. Kalbimin bu anı daha fazla kaldıramayacağını düşünmüş ve aramızda ki metreleri umursamayarak kaçmıştım bir nevi. Arkamdan baktığını, öylece beni izlediğini hissetmiştim. Dahası kendime engel olmayı başaramamış onun olduğu yöne bakmıştım.

Kehribar gözleri karanlığa inat parlıyordu.

Kalbim bir kez daha o gözlerin etkisine kapılarak yordu beni, nefes almaya çalıştım. Onu ve kehribar gözlerini düşünmemeye çalışarak soluklandım, kalbim hala hırçındı. Bu zamana kadar görmediğim kadar asi ve söz dinlemiyordu, kendi kalbim karşısında bile kazanmadığım savaşlar vardı.

"Delalamın(güzelim) nerdeydin sen?"

Ablamın meraklı sesine karşın ben hareketsizdim, ona bunu anlatmamı engelleyen hissiyatım yüzünden sustum.

"Biraz dışarı çıktım abla." Yalan değildi aslında, annemin zehir zemberek sözlerine karşı yapabildiğim tek şey kaçmak olmuştu. Ve ben her zaman ki şansımı burada da kullandım.

Yağmurdan kaçarken doluya yakalanmıştım.

Yanıma yaklaşıp kızaran yüzüme bakındı. "İyi misin sen?" Bir şeyleri gözleriyle keşfedecek diye telaşla başımı salladım. "İyiyim abla, Nazlı nerede?" Anlamaz ifadesiyle beni süzmeye devam etti, eliyle yukarıyı işaret ettiğinde gösterdiği yere baktım. "Saye bu gece burada kalacakmış, Şilan odama kimseyi almam diyor." Her zaman ki olaylarıma döndüğümde kalbim daha sakindi.

"Bizim oda da kalsınlar abla, Berzan abim de gelecek mi?"

Ablam beni onayladı ama bunun ilk cümlem için olduğunu daha sonra anladım.

"Yok Berzan iki günlüğüne şehir dışında olacakmış, Saye de koktuğu için burada kalacak."

Oldukça eğlendiğim ama bir o kadar da yorgun düştüğüm gece bittiğinde sabah ezanıyla birlikte uyandım. Ablamla saatlerce konuşmuştuk, Saye de çekinsede dahil olmaya çalışmıştı. Bugünün düğün olduğunu bilerek içimden Helin için dualar ede ede bitirdim namazımı, ellerimle tespih çekmeyi bitirdiğimde olduğum yerde uykuya yenik düştüm.

Bana GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin