1.7

5.1K 272 103
                                    

Saniyeler geçmişti ama ben hala ağzımı açıp ne diyeceğimi seçemiyordum. Yüzümü sormuştu bana, nasıl görebilmişti?

"Başımın belaya girmesini istemiyorum, lütfen benden uzak dur."

Devran kaşlarını öylesine çatmıştı ki gözlerinin üstünü tamamen örtmüştü. Gözlerini yanağımdan çekerek gözlerime çıkarttı. Konuyu değiştirmemden hoşnut olmamıştı.

"Hayatında biri mi var?"

Donup kaldım. Konu ne ara hayatımda olmayan o kişiye gelmişti, önce adımı merak etmişti. Şimdi ise daha fazlasını. Telaşa girmemeye uğraşarak bakışlarımı kaçırdım.

"Olsaydı uzak durur muydun benden?"

Devran'ın yüzü öfkeyle parladı, kehribar gözleri alevlenmişti.

"Tabii ki dururdum. Şerefsiz miyim ben?"

Dişlerinin arasından sertçe konuştu ama sesi tıslayarak çıkmıştı dudaklarının arasından. Göğsüm bilmediğim bir nedenden dolayı tekledi. Dudaklarımı konuşmak için aralayacağım sırada başını bana doğru eğdi, sesinde ki tını bedenimi titretti. Bir an için dayanamayıp yere düşeceğim diye korkmuştum.

"Ama olmadığına göre bir şansım var, değil mi?"

Olmadığını nereden biliyordu. Allah aşkına ondan önce düşünmem gereken şey şuydu, bu yerde neler oluyordu! Biz neden bunları konuşuyorduk? İçeride beni bekleyen, evlenecek arkadaşım varken benim burada işim neydi?

"Peki ya seni istemiyorsam, hala devam edeceksin?"

İstemsizce sorduğum soruya kasıldım, o ise bana doğru eğdiği kafasını hafifçe geriye çekti. Gergindi. Gözlerinin içinde gezinen küçük siyah noktacıkları neye yormam gerekiyordu bilmiyorum ama fazlasıyla öfkelenmişti.

Sonra bir adım geriye gitti.

Bir şey söylemesini, sorumu cevaplanmasını bekledim ama o kırpmadan bana diktiği gözlerini esirgedi benden.

Sırtını bana dönüp hiçbir şey söylemeden uzaklaştı.

Kalbim çok hızlı atıyordu, bakakaldım arkasından. Sorumun cevabı bu muydu? Rahatlamak yerine kalbimde ve beynimde rahatsız edici bir ağırlık oluşmuştu. Nefessiz kaldığım saniyeleri hatırlayarak derin bir nefes aldığımda aldığım soluk ciğerlerimi ve soluk borumu acıtarak dışarıya çıktı. Kalbimin üstüne atışlarının sakinleşmesi için bıraktığım avucumu boynuma çıkarttım, kursağımda bir şeyler kalmış gibi hissediyordum.

Bana GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin