3.BÖLÜM

84 14 1
                                    


ADA ACAR

Gece hiç uyuyamamıştım sebebi ise aklımdan çıkmayan o adamdı. Az önce ders bitmişti ama ben hiç bir şey anlamamıştım. Bu yüzden test çözücektim. Yağmur, Merve ve Açelya kantine inmişlerdi. Soruya döndüm tabiki ama çözemiyordum. Fiziği kim çözerdiki zaten. Kalemi serçte test kitabına bıraktım. Bu bir kaç kişinin bana dönmesini sebep olmuştu ama umursamadım.

Yanımdaki sandalyenin çekilmesiyle olmayan bütün dikkatim dağılmıştı. Oturan Egeydi.  Aşık olduğum adam ama Yağmur onu sevdiğinden ondan vazgeçmeye çalışmıştım ama olmamıştı. Çok klasikti biliyorum ama Yağmur benim en iyi arkadaşımdı bunu ona yapmak istememiştim.

Kitabı kendi önüne çekti ve  "Fizik mi çözüyorsun?" diye sordu

"Aslında fizik beni çözüyor desek daha doğru olur" dedim. İkimizde güldük. Gülüşünde takılmamaya çalışıp test kitabındaki soruya baktım ama sadece baktım daha fazlasını yapamadım. Ege soruyu çözerken ona tüm cesaretimi toplayıp Egeye "Ege sen kimi seviyorsun?" dedim. Bunu ben mi sormuştum kendime inanmıyorken bana yaklaştı. Ada iflas arkadaşlar.

Gülümsedi ve gözlerime bakarak "Seni" dedi. "Ne?" dedim. Anlamamışçasına "Seni seviyorum Ada anladın mı?" dedi. Ege beni seviyordu içimde konfetiler patlıyordu bir yanım olamaz diyordu. "Ege ben ne yapacağımı bilmiyorum seni seviyorum ama Yağmurda seni seviyor" dedim üzgün bir ses tonuyla. "Yağmur er ya da geç bunu kabullenecek onun bana olan hisleri sadece bir heves ve yakında bitecek" dedi emin bir ses tonuyla. Hemen "Tamam" dedim.  "Yani biraz düşünmem gerek" dedim.

Sonra Açelya, Merve ve Yağmur içeri girdi. Yağmur "Neyi düşmen gerek? " dedi bizi yakın görmüştü ve bu pek hoşuna gitmemiş gibiydi. "Soruyu!!" dedim. Galiba biraz hızlı söylemiştim. Açelya " tamam sakin Ada" dedi. Merve "Ege sen napıyorsun?" diye sordu. Ege "Ada'nın çözemediği soru vardı ona bakıyordum" dedi ve zil çaldı. Merve sınıftan çıkarken h erkes yerlerine geçmişti. Bu konuda burda kapanmıştı.

YAĞMUR BAKIRCIOĞLU

Akşam  annem ve babamla yemeğe çıkmıştık. Uzun zamandır böyle güzel yemek yememiştim. Bolca sohbet etmiştik. Okul hakkında konuşmuştuk. Tabi ünüversite nasıl gidiyor onuda sormuşlardı ve bunun hakkında da bayağı konuşmuştuk. Babam okula gelen öğrencileri sormuştu nerden haberi olduğunu sormuyorum çünkü babamın herşeyden hızlı bir şekilde haberi oluyordu.

Ben yemek yerken annem ve babam iş konuşuyordu. Annem ve babamın ortak bir şirketleri vardı ve birlikte yürütüyolardı. Babamın kendi yürüttüğü bir şirketi zaten vardı ama annemde çalışmak istediğini söyleyince babam onu kırmayıp tekrar birlikte bir şirket açmışlardı. Babam üniversiteden mezun olunca bana ait bir şirket açacağını ve orda mimarlık işlerimi yürüteceğimi söylemişti bu beni mutlu etmişti ama bir yerde de kendi işyerimi kendi paramla açma isteğide vardı içimde.

Babam da önce sana açtığımız şirkette çalış paranı biriktir sonra kendi yerini açarsın demişti bu benim de aklıma yattığı için kabul etmiştim. Finaller bittikten sonrada kendime ehliyet alıcaktım.

                                   🔥

Şimdi okula geldim. Arabadan indim ama herkesin elinde telefon bir şeyler konuşuyorlardı. Kızlar yanıma geldi. "Ne böyle herkesin elinde telefon" dedim. Ada "Gezi varya onun için bakıyorlar ama sadece biz, Mervelerin sınıfı ve bir sınıf daha gidiyor" dedi. "Ne gezisi? " dedim. Açelya " Sen telefonuna hiç. Bakmıyormusun? Aç bak" dedi.

Cebimden telefonu çıkardım. Okuldan bir mesaj gelmişti açtım ve okumaya başladım.

"Sevgili öğrencimiz
YAĞMUR BAKIRCIOĞLU
Okulumuz tarafından yapılan Gezi projesine seninde katılmanı çok isteriz projemizde neler olacağını, nerde olacağını okulumuzun Web sayfasında bulabilirsin"

Yazıyordu. "Katılıcaz dimi Yağmur çok güzel olucak, izmirdeymiş gezi bir hafta sonra olucakmış?" dedi Merve. "Sizi kırmicam bu yüzden gidelim şu geziye" dedim. İzmire çok gitmiştim ama kızlarla hiç gitmemiştim. Zil çalmıştı bu zilde biz ne zaman konuşmamızı bitirsek çalıyor. Kızlarla sınıfa geçtik bu gezi nasıl geçicekti allah bilir.

ARGUN ABALIOĞLU

"Ders bitti  be çok rahatldım bi an önce şu geziye gitmek istiyordum." dedim. Ateş "Gerçekten iyi oldu bu gezi kim geliyo bilen var mı?" dedi.
Ateşle okulun ilk günü tanışmıştık ve çok kafa dengi olduğu için arkadaş olmuştuk.

Bende " Biz gidiyoz zaten kız kadrosunda Yağmur varmıdır bilmem o böyle şeyleri pek sevmez ama istersen Açelya ya sorarım" dedim. Ateş sinirlenmiş olucak ki "Yağmuru mu sordum oğlum ben düzgün konuş" dedi. Önümüzdeki kızları şimdi fark etmiştim. Arkadan
" Açelya " diye çağırdım.

Bana döndü kızlara bişeyler söyledi ve bana doğru gelmeye başladı."Sen git ben gelicem" dedim Ateşe. Açelya önümde durdu. "Efendim Argun" dedi. Açelya ya deli gibi aşıktım ama bir türlü açılamıyordum. Çünkü biz arkadaştık. Ne arkadaşı ya!

Düşüncelerden sıyrılıp "Sizin kadrodan kim geliyor?" diye sordum. "Tüm kızlar geliyoruz" dedi. Sonra imalı bir şekilde "Yoksa Ateş Yağmurumu sordu?" diye sordu sırıtarak. "Onu ima etti diyelim" dedim. "Yakıştıkları ortada değil mi?"

"Evet ama pek oluru yok galiba" dedi. Kulağına yaklaşıp "Bence onları birlikte yapmak istiyorsak onlara bir örnek sevgili göstermeliyiz" dedim dayanamayarak yeter artık bence bu arkadaşlık.

Yutkundu ve "Bu bir çıkma teklifimi?" diye sordu. "Kabul edersen, Evet" dedim. "O zaman kabul ediyorum" dedi ve elimi tuttu. Açelyanın bu halini seviyordum. Hiç kuşku duymaz direk istediğini yapardı. Zaten arkadaşkende sevgili gibi hareketlerimiz vardı ama açılamıyorduk.

"Hadi bu güzel haberi arkadaşlarımıza söyleyelim" dedi. Sonra dışarı çıktık ama keşke çıkmasaydık. Bizim erkekler bir tarafta kızlar bir tarafta bizi bekliyorlardı. Savaş için başkomutankarı mı bekliyorsunuz mübarek!

Yanlarına gittiğimizde hepsi şaşkın gözlerle bize bakıyorlardı.

Açelya elimizi havaya kaldırdı ve "Sevgili oldukk" dedi. Sonra yanağıma küçük bir öpücük bıraktı ve kızların yanına gitti. Bende Atrş ve Batuhanın  yanına gittim. Batuhanlada samimi olmuştuk biraz çapkın olmasını saymazsak o da iyi çocuktu. Ateş "Ne çabuk" dedi. Batuhan "Sizden hızlısı Mezarda be" dedi.

Bende "Brn Açelyayı uzun zamandır seviyorum yeni bişey değil" dedim. Batuhan " hayırlı olsun" dedi. Sonra "Ateş bu arada Yağmur geziye geliyormuş" dedim. "Banane oğlum" dedi ve kısadan Yağmura bir bakış attı. "Okulun ikinci günü başladınız hemen saçmalıklara" dedi ve arabasına doğru yürümeye başladı. Kesin umrumda değildir kesin.

Batuhanla Ateşin arkasından güldük. Bu sene bayağı eğlenceli olcaktı kesin. Batuhanla vedakaştım ve Açelyaya son bir bakış atıp arabama ilerlemeye başladım.

Evet sevgili okurlar bir bölüm daha bitti. Bu bölümde bir çok şey ortaya çıktı ileridede gerçekler ortaya çıkıcak. Eğer ilerideki bölümde şöyle olsa daha güzel olur diyorsanız yorumlara yazın bende değerlendirip yazıyım
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere
Sizi seviyorum...

(DÜZENLENDİ.)

YAĞMURDA YANAN ATEŞ (Ara Verildi!) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin