4.BÖLÜM

76 14 0
                                    


MERVE KORKMAZ

Bugün okul yoktu. Gezi için kızlarla Alışveriş merkezinde buluşucaktık. Ben gelmiştim kızlarda birazdan burda olucaktı. Ayağımla ritim tutturup biraz bekledikten sonra Açelya ve Ada geldi arkalarından hızlıca Yağmurda geldi. "Çok beklemedin dimi Merve?" dedi Yağmur nefesini kontrol altına almaya çalışarak. "Aslında bekledim ama olsun hadi alışveriş yapalımm!" dedim heyecanla. Kimse benden çok alışveriş yapmayı sevmez, sevemez.

Kızlarla kol kola girdik önce elbise mağazasına girdik. Açelya Argundan dolayı uzun elbise bölümüne gitti. Ahh şu erkekler...

Yağmur, Ada ve ben diğer elbiselere göz attık. En az yarım saat sonra mağazadan çıktık. Şimdi ayakkabı mağazasına girdik ve bir süre sonra ordan da çıktık.

Bu mağazanın üzerine Açelyanın ve Adanın ısrarından dolayı dört mağaza daha gezmiştik. "Yeter artık Açelya biyerlere oturalım ayaklarım ağrıdı hepimizin elleri dolu zaten" dedim sitem ederek "Tamam be şurda biyer var oraya oturalım" dedi. Oraya doğru yürürken karşımıza bilin bakalım kim çıktı. Tesadüf olmadığına kalıbımı basarım acaba hangi yalanı uydurucaklardı.

Batuhan "Kimler varmış burda? " dedi sanki bizim burda olduğumuzdan haberi yokmuş gibi. Yağmur "Sizin ne işiniz var burda sizde mi alışverişe çıktınız?" dedi. Ateş öne atıldı ve "Yok  biz eğlenmeye çıktık şimdi yemek yiyecektik sizde yiyeceksiniz birlikte yiyelim" dedi. Yağmur birşey diyecekken Açelya onu susturdu "Çok  güzel olur" dedi. Açelyaa Açelyaa bu kadar belli etme be kızımm

Benim anlamadığım bişey vardı Egenin o grubun içinde ne işi vardı daha geçenlerde Ateşle kavga etmişti. Birlikte bir restorana girdiğimizde Batuhan yanıma oturdu ve "Ne çok şey almışsın" dedi. " Evet, erkek tavlicam o yüzden" dedim. "Ne saçmalıyorsun? " dedi kızgın bir şekilde onu daha fazla sinirlendirmemek için "Şaka  yapıyorum" dedim. Yemekler geldiğinde herkes yemeğini yemeğe başladı.

Yemekler bittiğinde  Erkekler bir eğlenmeye bir kulübe gidelim demişti Yağmur kabul etmemişti. Ateş ona bişeyler söylediğinde ufak bi kavga oldu ama sonunda kabul edildi. Şimdi bir kulübe gelmiştik içerisi olduğundan daha kalabalıktı. Acaba bu gece nasıl olucaktı.

YAĞMUR BAKIRCIOĞLU

Kulüp  konusunda Ateşle kavga etmiş ama sonunda o kazanmıştı. Şimdi bir kulüpts oturmuştuk. Etrafta yoğun alkol kokusu ve son ses müzik beni sersemletmişti buralar pek benlik yerler değildi sadece nadiren eğlenmek için gelirdik. Yanımıza bir adam geldi elindeki tepsiyle bize bir şeyler bıraktı. Tepsiden ne olduğunu bildiğim bir içecek aldım ama Ateş elimden aldı."Ne yapıyorsun neden aldın içeceğimi?" dedim. "Eline aldığın güçlü bir alkol haberin var mı" dedi ve alkolu içti. "Tabikide haberim var o yüzden onu seçtim" dediğimde cevap verme tenezzülüne bile girmemişti. Sakin Yağmur sakin öldürme işini sonraya bırak sakinn

Kızlarla hiç bişey içemedik erkeklerin hepsi bütün alkolu içtiği için. Batuhan ve Ateş ayağa kalktı ve sahneye çıktı kızlarla aynı anda gülmeye başladık. Biz içmeyelim diye bütün alkolü içerlerse böyle olur. Peşinden Argun ve Ege gitti. Egenin ne alaka olduğunu hala anlamıyordum. Bir Ateşle kavga eder bir birlikte gezer bunlar niye böyle bu kadar deliler. Ada bana sahneye bakma mı söyleyince gözlerimi sahneye çevirdim. Bir dakika bir dakika Ateş ve Argun bir birine twerk mü atıyor ben mi yanlış görüyorum. Kızlarla büyük bir kahkaha tufanı kopardığımızda Ege ve Batuhanında hoşuna gitmiş olacak ki onlarda birbirlerine twerk atmaya başladı. Hemen telefonu çıkartıp onları çekmeye başladım. Yarın bunları görünce yüzlerindeki tepkiyi çok merak ediyordum. Bu arada Ateş niye bu kadar güzel twerk atıyor??

Açelya Argunu bu rezillikden almaya gitti ama pek başarılı olamadı sonra tekrar yanımıza geldi.

Sonunda hepsi twerk atmayı bıraktı ve normal dans etmeye başladı. Allahım sonunda normale döndüler. Az bir zaman sonra tanımadığımız dört erkek yanımıza geldi. "Selam kızlar" dedi içlerinden biri. Uzun boyu, kaslı vücudu ve güzel yüz hatları onu çok yakışıklı göstermişti. Bende "Selam" dedim içten bir şekilde.

"Tek başınıza eğlenmek kötüdür birlikte eğlenelim" dedi başka bir çocuk. Bu da nerdeyse gömleğin iliklerini iliklemek ne bilmiyor sanırım çünkü sadece alttan iki düğmesi ilikliydi. Önce Ateşe sonra yanımızdaki çocuklara baktım. Bende biraz eğleneyim değil mi?

"Tamam" dedim ve nerdeyse yarı çıplak çocuğun ne ara uzattığını bilmediğim elini tuttum. Birlikte sahneye çıkıcakken Ateş yanımıza belirdi. "Bir sıkıntımı var?" dedi yanımdaki yarı çıplak çoçuk. Ateş onu inceledi büyük ihtimalle o da yarı çıplak olduğu düşünüyordu. "Yok ama sen burdan uzaklaşmassan olucak" dedi ve beni kendine çekti. Hoppalaa

Diğer çoçukda beni kendine çekti. Oyuncakmıyım ben be bi oraya bi buraya aaaa

"Sana ne oluyor acaba" dedi yarı çıplak çocuk. Ateş beni kenara çekti ve çocuğa sağlam bir yumruk attı. Kızlara döndüğümdede onlar şoke olmuş bir şekilde bakıyorlardı. Çocuk yerden kalktı ve Ateşe yumruk attı. Batuhanda diğer yakışıklı   çocuğa yumruk attı. Bir çıt sesi duyduğumda çocuğun yapılı burnun gittiğini anladım. Kızlarla erkekleri ayırmaya çalıştık ama başaramadık. Ya anlamıyorum bu şarkı niye hala çalıyor ve herkes hala dans ediyor allahımm

Merve güvenlikleri çağırdığında kavga son bulmuştu.

Ve sonra ne mi oldu kulüpten kovulduk.

Ateşin, Egenin, Argunun ve Batuhanın suratı dağılmıştı. Ada onları böyle bırakmamız gerektiğini söyledi çünkü hepsi sarhoş ve dayak yemeşti. Ateşin evine gitmeye karar verdiğimizde İçlerinde alkolu en az alan Argun direksiyon başına geçti. Bu arada hepimiz arabaya sığmadığımız için Ege ve Batuhanı bagaja atmıştık. Neyseki Argunun arabası Range rover'dı.

Yine o şeytan aklıma bir fikir geldiğinde  "Kızlar? " dedim bana dönmelerini sağlayarak. Hepsi bana ne oldu bakışı atıyordu. "Şimdi beni izleyin" dedim ve Ateşe döndüm. "Ateş" dedim. "hı" diye bir ses çıkardığında gülmemek için zor durdum. "Bugün alışveriş merkezine neden geldiniz? " dediğimde kızlar bana sen ne yılansın bakışı atıyolardı. Önce hafifçe güldü sonra "Sizi takip etmeye geldik tabiki" dedi. O sırada arabayı kullanan Argun sadece yolu izliyordu diğer çocuklarda sızmıştı. Kızlar şaşırmışçasına bir birine bakıyordu ama ben hiç şaşırmamıştım. "Neden bizi takip ettiniz? " dedim. "Ben gitmeyelim dedim ama Argun ve Batuhan..." dedi ve durdu. "Ateş" dedim ama tepki vermemişti sızmıştı. Ahh! neden ya. Kızlarla bütün moralimiz bozulmuştu.

Sonunda Ateşin evine gelmiştik. Kızlarla zar zor erkekleri arabadan indirdik ve eve soktuk. Hepsi kas yığını olduğu için taşımak çok zordu. Ne gerek vardı o kadar kasa?

Hepsini bir koltuğa bıraktığımızda  o ara Ateşin evine biraz göz gezdirdim. Evi çok hoştu. Sade ve genellikle siyah ağırlıklıydı. Kızlar örtü bulmuştu, banada Ateşin üstünü örtmem için bir örtü vermişlerdi. Örtüyü aldım ve yavaşça üstüne örttüm.

Kızlarla onları evde bıraktık ve taksilere dağılıp kendi evimize geçtik. Onlarla kalıcak halimiz yoktu. Saat epey geç olmuştu ve annem bana bunun hesabını yarın sorucaktı.

Eve geldiğimde hızlıca odama çıktım. Derin bir uykuya ihtiyacım vardı.

Bir bölüm daha bitti. Umarım bu bölümden zevk almışsınızdır. Diğer bölüm için ben bile sabırsızlıkla bekliyorum oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin
Sizi seviyorum...

(DÜZENLENDİ.)

YAĞMURDA YANAN ATEŞ (Ara Verildi!) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin