6.BÖLÜM

59 12 0
                                    


Ateşin elinden zor kaçmıştım. Şimdi parti için hazırlanmam gerekti. Valizimi aldım ve açtım. Kıyafetlere bakıyordum ama bulamıyordum. Bu olmaz... Bu da olmaz... Bu hiç olmaz. Çıldırmak üzereyim ya.

Kapı açıldı ve içeri kurtarıcılarım kızlar geldi. "Kızlar yardımınıza ihtiyacım var" dedim. Ada "biliyoruz o yüzden burdayız bir de..." dedi ve durdu. Bende "bir de..." dedim. Merve hızlı bir şekilde " bu parti eşli olucakmış Açelyada seni Ateşle eşlemiş" dedi. "Ne!!" diye bağırdım. Açelya " bak buna ben tek başıma karar vermedim yazardırırken Ateşte ordaydı oda istedi" dedi. "Açelya seni" dedim.

Odada onu yakalamaya çalışmaya başladım. "Tamam dur Yağmur geç kalıcaz" dedi Açelya. Haklıydı onu kovalamayı bırakıp valizime geri döndüm. Ada "valize bakma senin giyiceğin kıyafet burda" dedi ve arkasında tuttuğu elbiseyi gösterdi. Buda diğer elbiselerimki gibi açık mavi, kalın askıları omzumdan düşük diz kapağımda hafif kabarık bir elbiseydi. Bu benim valizime ne zaman girmişti acaba. Ada'nın elinden elbiseyi aldım ve giyinme odasına girdim.

Dışarı çıkmıştım ve kızların hepsi çok güzel olduğumu söylemişlerdi ama onlarında benden bir farkı yoktu. Açelya uzun bir elbise, Merve dizlerinde bir elbise ve Adada dizlerinin üstünde bir elbise giymişti. Makyajımızıda yaptık ve dışarı çıktık. Kapıyı açtığımda Ateş, Argun, Batuhan ve Ege duvara yaslanmış bizi bekliyorlardı. Hepsi bir birinden yakışıklıydı ama bana göre Ateş daha göze batıyordu.

Siyah pantolon, beyaz gömlek ve siyah ceket giymişti. Gömlek kısmına demir asmıştı ve bu onu daha havalı gösteriyordu. Batuhan öne atıldı " hadi bayanlar" dedi ve Mervenin kolunu tutup koluna soktu ve aşağı indiler. Peşlerine Açelya ve Argun, Ada ve Egede indi. Ateşle yalnız kalmıştık. Yaslandığı duvardan ayrıldı ve tam karşıma geçti beni süzdükten sonra "çok güzel olmuşsun" dedi. Bende "sende fena değilsin" dedim. Hafifçe güldü ve "gidelim" dedi. Kolunu açtı kolumu sokmam için ve kolumu soktum. "Hazır mısın?" dedi. "Evet" dedim. Ve merdivenlerden inmeye başladık.

Masalara geçtik. Ateşin babası Ahmet bey kürsüye çıktı ve konuşmaya başladı. "Evet sevgili öğrenciler beni kırmayıp bu partiye katıldığınız için teşekkür ederim" dedi. Herkes alkışlamaya başladı tabi bende ama Ateş alkışlamıyor hatta babasının suratına bile bakmıyordu. Aralarında bişey olduğu tahmin etmiştim ama şuan soramazdım.

Ahmet bey tekrar konuşmaya başladı. "Sizi fazla sıkmicam bu yüzden şimdi herkes eşleriyle dansa çıksın" dedi. Herkes sahneye toplaşmaya başladı tabi kızlarda boş durmadı. Açelya Argunla,Merve Batuhanla ve Ada Egeyle. Artık eskisi kadar Egeyi düşünmüyordum. Ateş "dans edelim mi?" diye sordu. "Ben dansta hiç iyi değilimdir, sen dans etmek istersen seni gözetleyen bir sürü kız var" dedim ve yan masaları gösterdim. "Beni onlara bırakıyorsun yani" dedi. Aslında bırakmak istemem ama " iyi tamam,sen rezil olursun" dedim ve uzattığı elini tuttum.

Birlikte sahneye geldik. Ellerim onun boynuna giderken onun elleride belime gitti.

"Beni takip et,yeter" dedi. Onu takip ettim ve başardım dans edebiliyorum. "Bu kadar iyi dans ettiğine göre bir sürü kızla dans etmiştirsin" dedim ağzını aricaktım biraz. "Aslında yanılıyorsun ilk defa bir kızla dans ediyorum" dedi. "O zaman nasıl bu kadar iyi dans ediyorsun" diye sordum. Kulağıma yaklaştı nefesi boynuma çarpıyordu. "Ben sadece izlerim ve annemden sonra ilk dokunduğum kadın sensin" dedi. Nedense bu söz gülümsememe neden oldu. O ara dans eden Tolga ve Yarene gözüm takıldı onlarda oldukça iyi dans ediyorlardı.

Müzik bitmişti. Yerimize geçtik. Merve "çok iyi dans ettiniz" dedi. "Sizde iyi dans ettiniz" dedim. Sonra Ada ve Ege geldi. Ada "kameralara yaklandınız" dedi. "Ne!" dedim. Açelya ve Argun yanımıza geldi. "Merak etme benim kameralarıma yakalandınız" dedi Açelya "İnanmıyorum Açelya yinemi" dedim sitemle. "Fotoları attım ikinize bakarsınız ama şimdi değil odalarınıza çıkınca" dedi. Batuhan "Tolga dans ederken bişeyler fark ettiniz mi sanki sarhoşmuş gibiydi" dedi. Kızlarala başımızı salladık. "Dikkat etmedim" dedi Ateş. Yaren hiç yanımıza uğramamıştı. "Ben bi lavaboya gidiyorum" dedim.

Sonunda lavabodan çıktım ama karşıma Tolga çıktı. Sarhoşmuydu o. Yanıma geldi. Ellerimden tutup duvara yapıştırdı. "Ne yapıyorsun Tolga bırak beni" dedim. "Hayırr" dedi. "Seni bir kere bıraktım şimdi bırakmicam" "Tolga şuan sarhoşsun bırak beni" dedim. Bırakmadı ve dudaklarıma yaklaştı. Hayır hayır. Tam Tolga beni öpücekken sert bir yumrukla yere yığıldı. Ateş! . Ateş burdaydı. Yanıma geldi. "İyimisin" diye sordu kafamı hayır anlamıyla salladım."Batuhan!" diye bağırdı o sırada Tolga ayaklandı ve Ateşe yumruk attı. Ateş biraz sendelendi ama kendini toparladı ve Tolgaya sert bir yumruk daha attı. O sırada kızlar ve erkekler geldi. Batuhan, Ateş ve Tolgayı ayırmaya gitti. Kızlar yanıma geldi "iyimisin Yağmur" dedi Açelya. "ha -ha- hayır" dedim kekeleyerek küçük bir şeydi ama neden bu kadar etkilenmiştim anlamıyorum. Ateş ve Tolgayı ayırdılar Ege ve Argun Tolgayı götürdü. Batuhan ve Ateş yanıma geldi. "İyi misin Yağmur" dedi Ateş. Onu üzmemek için sadece kafamı evet anlamında salladım. Ada "odasına çıkaralım" dedi. Ateş beni hızlı bir şekilde kucağına aldı. Ve odama çıkarttı.

                 💧            💧         💧

Sabah olmuştu. Biraz daha iyiydim. Tolgayı istanbula geri göndermişlerdi. Telefonumu elime aldım ve Açelyanın   gönderdiği fotoğrafa baktım. Çok güzel bir fotoğraftı. İkimizde bir birimize bakıyorduk. Sonra telefonuma mesaj gelmişti. Egedendi açtım ve okudum.
Bana Adayla aralarından çekilmemi söylüyordu bunu bana nasıl söyliyebilirdi. Hızlıca odadan ve otelden çıktım.

ATEŞ KORKUSUZ

Batuhanın tekrar odama pat diye girmesiyle uyandım. "Ne var Batuhan" dedim sinirli bir şekilde. "Yağmur" dedi. "Ne Yağmur Batuhan" dedim. "Yağmur kayıp" dedi.

Evet sevgili okurlar yağmur kayıp. Bir dahaki bölümde karışık olucak yukarıda yaptığım su damlası zaman atlamak içindi. Umarım bu bölümüde beğenmişsinizdir. İki günde bir bölüm yayınlicam yada daha fazla daha fazla olursa sizi bilgilendiririm.
Sizi seviyorum...

YAĞMURDA YANAN ATEŞ (Ara Verildi!) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin