Çünkü hiç olmicak bir şey şuan oluyordu. Hiç olmicak insanlar...
Yaren ve Tolga öpüşüyordu.
Benim peşimden ayrılmayan, beni sevdiğini söyleyen Tolga şuan Yarenle öpüşüyordu.
Ateş olayın şokundan çıktı, Tolga ve Yarenin yanına gidip Tolgaya sağlam bir yumruk attı. Tolga yere yığılırken Ateş onun üstüne çıkıp yumruklarını art arda sıralamaya devam etti. Yaren ve ben öylece onlara bakıyorduk. Olayın şokundan çıltım ve Ateşle Tolgayı ayırmaya çalıştım. Tabikide ayıramadım. İçeri Merve ve Batuhan girdi. Batuhan yanımıza gelip Ateş ve Tolgayı ayırmaya çalıştı. Ardından diğerleride geldi ve ikisinide ayırdılar. Batuhan "Niye dövüyorsun oğlum Tolgayı" dedi,"Çünkü Yarenle öpüşürken gördüm" dedi.
Kızlar "Ne!" diye çığlık attı. Sert Bir şekilde onlara döndüm bu hareketimden dolayı sustular. Yaren ağlamaya başladı ve sınıftan çıktı. Ada ve Açelyayı Yarenin yanına gönderdim. Önüme döndüğümde bu sefer Batuhan girişti tabi Ateş geri kalırmı?.
Onları ayırmaya çalıştık ama olmadı. "Ateş ne olur dur" dedim. "Çekil Yağmur" dedi. Beni bu dille anlamadı bende başka dille konuşurum.
Kendimi ağlamaya zorladım ve oldu. Gerçekten delirmeye başlamıştım. "Ateş dur bak sana bir şey olucak diye korkuyorum" dedim. Durdu. Durmuştu. Planım işe yaramıştı.
Bana döndü ve sarıldı. Bana sarılmak için bahane arıyor ya. "Tamam, ben iyiyim" dedi. Batuhanıda Tolganın üzerinden aldılar. İçeri Müdür bey yani Ali bey girdi. "Tolga, Ateş, Batuhan ve Yağmur odama" dedi. Ben ne yaptım şimdi. Ateş "Yağmurun bir suçu yok" dedi. Ali bey "Bunu odamda konuşalım" dedi. Birlikte Müdürün odasına girdik.Ateş sayesinde disiplin cezasından kurtulmuştum. Aslında ben bir şey yapmamıştım zaten ama neyse şimdi Yareni bulmam gerekiyordu. Hızlı adımlarla Lavaboya indim. Yaren, Ada, Merve, Açelya ve Yaren ordaydı. Kapıyı kapattım ve yanlarına gittim. "Şimdi bize olanları anlat yoksa Ateş ve Batuhan bunu sert bir şekilde yapıcak, onları yumuşata biliriz" dedim.
Yaren "Tamam" dedi. "Tolga beni sınıfa çağırdı bende gittim. Sınıfın ortasında ayakta beklememi söyledi. Sürekli kapıyı kontrol ediyordu. Galiba seninle ve Ateşi bekliyordu. Sonra sizi görünce yanıma geldi ve beni öptü"
"Senin bir suçun yokmuş demekki Yaren" dedi Ada. "O zaman ben eve gideyim siz olanları onlara anlatın biz evde konuşuruz. Bir kez daha rezil olmak istemiyorum ama iyice havalarını alın evde patlamasınlar" dedi ve göz kırpıp, gitti. Merve "Bir kez Yarenle düzgün konuştuk be" dedi. "Aynen" dedim. "Hadi gidelim"
Dışarıda Erkekler bizi bekliyordu. "Yaren nerde" diye sordu Batuhan. "O gitti olanları anlatıcaz ama önce bi revire mi insek" dedi Merve. Çok haklıydı. Tolga tek olmasına rağmen onlardada vardı hasar. Revire inmiştik. Batuhanın ve Ateşin çalışan yapıyordu. Bu aramızdaki yakınlığa mesafe koymam gerekiyordu yoksa ona aşık olmam an meselesiydi. İşleri bitince Batuhan "Artık anlatın şunu" dedi. Baştan sona her şeyi anlattım. Açelya "Bence Tolga, Yağmur ve Ateşi çekemediği için Yareni kullanmaya çalıştı." dedi. Ateş bir kaç sandelye devirdi. Masanın üzerinde olan bardağı aldı ve fırlattı ama eli kedilmişti. Artık sinirlenip kendine zarar vermesini istemiyordum. Yanına gittim "Bak Ateş her sinirlendiğinde bir şeyleri parçalicakmısın, şu elinin haline bak ya" dedim bağırarak. Oda bağırarak "Başka ne yapıyım Yağmur hatalarımın sinirini böyle atıyorum" dedi. "Sen bana hatamı dedin" dedim.
"Hayır Yağmur..."
"Sus Ateş biliyormusun asıl hatayı ben seninle tanışarak yaptım" dedim ve ordan uzaklaştım. Eve gitmek istiyorum.
💧💧💧
Eve gelince annem akşam misafirlerimiz geliceğini söylemişti. Ama kim geliceğini değil de sevdiğim birisinin geliceğini söylemişti. Annemi biraz durup çıkacağımı söylemiştim. Kapı çaldı. Annem kapıyı açtı.!YOK ARTIK!
Gelenler 'KORKUSUZ' ailesiydi. Tabi ya sevdiğim, annem Ateşi kast etmiş olmalı ama bilseki ondan şuan nefret ediyorum. Ateş yanıma yaklaştı yanıma oturucaktı ama Yareni kolundan tuttum ve yanıma oturttum. Ateş karşıma oturmak zorunda kalmıştı. Yaren "Niye kolumu çekiyosun" dedi. "Boş ver odama çıkalım hadi" dedim. "Niye ki?"
"Sana söyliceklerim var" dedim.
"Gelemem yoksa Ateş beni annemlere söyler çocuk gibi beni tehtid etti" dedi
"Hiç bir şey yapamaz, bana güven" dedim ve ayağa kalktık. "Annecim biz Yarenle odama çıkıcaz"
"Tabi kızım" dedi. Biz yukarı çıkarken Ateş Yarene kötü bakışlar atıyordu. Sonunda odaya geldik. "Ne konuşucaz" dedi. "Hiç bir şey" dedim. "O zaman niye beni buraya getirdin" dedi. "İkizin olucak Ateş yüzünden" dedim. Heyecanla "Konuşmuyor musunuz" dedi. Bende onun gibi "Hayır, konuşmuyoruz" dedim. "Pasta kes istersen"
"Keserim ne var ama Ateş seni bırakmaz ki yaa off" dedi. Merakla "Neden bırakmasın ki?" dedim
Güldü. "Ha sen hala Ateşin sana aşık olduğunu anlamadın mı?" dedi. "Saçmalama istersen" dedim. "Yapma Yağmur bütün okul biliyor tabi seninde Ateşe aşık olduğunu biliyorlar" dedi.
Güldüm. "Ben mi Ateşe aşığım, gerçekten çok güldüm" dedim. Sonra Yarenin telefonuna mesaj geldi. Bana dönüp "Lavabo nerde?" diye sordu. "Köşede, solda" dedim. Çıktı ve gitti. En az 20 saniye sonra kapı açıldı ve içeri Ateş girdi. "Çık odamdan Ateş" dedim. Kapıyı kitledi ve anahtarı havada salladı. "Gelde çıkart" dedi. Ayağa kalktım ve elimi uzattım. "Ver şu anahtarı beni sinirledirme" dedim. Elimi tuttu ve beni kapıyla arasına aldı. Bilerek dudaklarını yakın tutuyordu. "Sinirlenme canım" dedi. Şimdi gör gününü. "Ver bak yoksa bir hata daha yaparım" dedim ona yaklaşarak. Bakışları dudaklarıma kaydı. "Yapsana o hatayı, çok isterim" dedi. Pişkin. Kolunun altından çıktım ve yatağa oturdum. "Niye geldin?"
"Sana açıklama yapmam gerekiyor" dedi.
"Bana açıklama yapmana gerek yok, sonuçta ben kimim ki" dedim. Yanıma geldi ve ellerini açarak beni sıkıştırdı. "Ama ben yapıcam" dedi. "Orda hata dediğim sen değildin, hata Yareni tek başına bırakmamdı. Sen hiç bir zaman benim için hata olmadın olmicaksın amaa sen bana ne demiştin he 'Asıl hatayı ben seninle tanışarak yaptım' demiştin o lafımda ciddimiydin, Yağmur" dedi. Adım ağzına ne kadar güzel yakışıyor. "Hayır" dedim. Bu cevabı beklermiş gibi bana yaklaşmaya başladı ve ben yine kendime karşı koyamıyordum. Tam dudağıma değicekken kapı çaldı. Hızlıca Ateşten uzaklaştım. "Hadi be konuşmanız bitmedimi sizi bekliyorlar" dedi. "Tamam geliyoruz" dedim. Ateşe bakmadan elinden anahtarı aldım ve kapıyı açtım. Kızardığımı çok eminim karşıma Yaren çıktı. "İyi misin Yağmur çok fena kızarmışsın yoksaa...".
"Hayır Yaren, ben lavabodayım" dedim ve aşağı indim. İnerken Ateş ve Yarenin gülme seslerinide duymuş oldum.
Elimi yüzümü yıkadım ve salona geçtim. Her zaman ki gibi Ateşin yanı boştu oraya oturmak zorunda kaldım. Kulağıma eğildi ve "Utanmak o kadar çok güzel yakışıyorki sırf bunun için seni öpmek istiyorum" dedi. Karnına dirseğimle sert bir yumruk attım. "Ahh" diye inledi. Annem "iyi misin Ateş, oğlum" dedi. Ateş yerine ben cevap verdim. "iyi annecim iyi biraz ahh diyesi gelmişdir" dedim ve yemeğe devam ettim.
Sonunda gidebilmişlerdi. Rahat bir uyku çekicektim. Annem yanıma geldi. "Yemekte çocuğa ne yaptın kızım?" diye sordu. "Bişey yapmadım anne, ben gidiyorum uyumaya" dedim. Sanki Ateş onun çocuğu yaa.
Evet sevgili okurlar bir bölüm daha bitti. Umarım sevdiniz. Oy verip yorum yapmayı unutmayın, hayırlı Ramazanlar
Sizi seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURDA YANAN ATEŞ (Ara Verildi!)
Teen FictionOlaylar aniden değişti. Her şey güzel giderken aniden hayatım karardı. Ama o karanlığın sonunda bir ışık görüyorumdum O ışık aşık olduğum adamın ışığıydı, O Ateşimin ışığıydı... !! Arkadaş kurgusudur!! *Bu kitap wattpad'de Yağmurda Yanan Ateş adlı...