Bölüm şarkısı:Dumb Dumb
Ya neden, neden önümüze çıkan herkes Ateşle tanışmış olmak zorunda, hemde böyle güzel bir kızsa. İnsanın böyle bir sevgilsi olması çok zor, gerçekten.
"Senin burda ne işin var" dedi Ateş, Gamzeye. Yaren elini Gamzenin omzuna attı ve "Ben çağırdım onu, okul çok sıkıcı geçiyordu" dedi. "Yaren kaşınmak istediğini söyleseydin ben seni çok güzel kaşırdım" dedim.
Gamzenin soğuk yüzü bana döndü ve sinsice gülümseyip elini uzattı.
Elini sıkıp "Yağmur Bakırcıoğlu" dedim. Ateş beni kendisine çekip "Ve de sevgilim" dedi.
Gamze "İyi" deyip Batuhanın yanına gitti. Ona elini uzatmak yerine direk sarıldı. " Çok özledin mi beni Batu" dedi. Batuhan ondan ayrılıp "O defterleri kapatalı çok oldu" deyip Merveye baktı. Onun elini tutup "Yeni defter açtım ben ve kapatmaya hiç niyetim yok" dedi. Merve utanarak güldü resmen salça gibi kızarmıştı.
Gamze "Yerinde olsam böyle konuşmam, iki üç gün sonra ne olucak bilemeyiz" dedi.
Bu kızda bir şeyler vardı. Bir amaç için burdaydı. Ve o amaça yardım eden iki yılan vardı. Bunun sonu hiç iyi olmicaktı orası kesin ama kötü şeylerin olmasına izin vermicektim.
Tolga "Bu sene mükemmel olucak değil mi, sevgilim?" dedi Yarene. Pislik herif.
Zil çalmıştı. Gamze bizim yanımızdaki bir sıraya oturdu. Ateş kolumdan tutup beni dışarı çıkardı ve konuşmaya başladı. "Şimdi sorucaksın bu kız kim?, Seni nerden tanıyor? Diye, sorularını cevaplicam. Gamzeyle sınıf arkadaşıydık biz buraya gelmeden önce. Beni sevenler arasındaydı. Ama ben ona hiç bir zaman yüz vermedim vermicem. Batuhana gelirsek o da Gamzeyi seviyordu. Şimdi ise Merve aynı senin benim hayatımda olduğun gibi. Ben seni seviyorum yağmur, Gamzeyi değil "
Tek nefeste konuşmuştu. Kesik kesik soluk almaya başlamıştı. Sakinleştiğinde ellerimi yanaklarına çıkarttım. Şapşal ya, beni çok seviyor.
" Sakin Ateş, biliyorum beni sevdiğini bende seni seviyorum. Ve bunları senden duymamda iyi oldu. Son olarak bunlar için sana kızmıyorum. Sen yinede Gamzeden uzak dur olur mu?" dedim. Kafasını olumlu anlamda salladı. Koridorda gelen öğretmenleri görünce hemen sınıfa girdik.
💧💧💧
Sabah uyanır uyamanmaz aşağı kahvaltı yapmaya inmiştim. Annemi görünce ağladığını fark ettim, makyajla kapatmaya çalışmıştı. Bir aralar babamı ziyaret etmeliydim. Mutlu olması için ona güzel laflar edip dışarı çıkmıştım. Ateş beni dışarıda bekliyordu. Hızlıca arabaya binip okula gelmiştik.
Şimdi ise zil çalmıştı kızlarla kantine inicektik. Kızlarala akşam konuşmuştuk. Yaren, Tolga ve Gamzenin birlikte yaptıkları bit plan olmalıydı. Bunun işlemesi içinde Gamzenin bize yanaşması lazımdı şimdi ise bunu devreye sokucaktık.
Tam ayağa kalkıcaktım ki Ateş kolumdan tuttu. "Sana bişey vericem"
Tüm sınıf bizi izliyordu. Ateş çantasından bir kutu çıkardı ve karşıma geçti. Kutu açtığında Yağmur yazan bir tarafında kalp olan sonsuzluk işaretli bir kolye vardı.
Kolyeyi kutusundan çıkarıp arkama geçti. Saçlarımı sol omzuma toplayıp kokyeyi taktı. Kulağıma eğilip "Bu kolyeye iyi bak belli olmasada arkasında küçük harflerle 'Ateşin Yağmuru' yazıyor. Bu bana ait olduğunun göstergesi boynunda çıkmasın bu kolye" dedi ve boynuma minik bir öpücük kondurup sınıftan çıktı.
Kızlardan beklediğimi yapıp büyük bir "Ooooo" sesi çıkardılar. Ben utanmıştım Gamze sinirlenmiş.
Kızlarla kantine inicektik ama önce planımızı uygulamalıydık. Gamzenin yanına gitti Ada, ve Gamzeyi kantine çağurdı. Gamzede bunu bekliyormuş gibi hemen kabul etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURDA YANAN ATEŞ (Ara Verildi!)
Novela JuvenilOlaylar aniden değişti. Her şey güzel giderken aniden hayatım karardı. Ama o karanlığın sonunda bir ışık görüyorumdum O ışık aşık olduğum adamın ışığıydı, O Ateşimin ışığıydı... !! Arkadaş kurgusudur!! *Bu kitap wattpad'de Yağmurda Yanan Ateş adlı...