Ateşin evinden çıktım ve eve geldim ama babam evde yoktu. Salonda oturan annemin yanına gittim ve "Anne babam nerede?" dedim. Bana döndü "şirkette yapması gereken bir şey vardı onu halledip gelicek" dedi. "Tamam" dedim yanağına bir öpücük kondurdum ve odama çıktım. Pijamalarımı giydim ve yatağa girdim.
Aşağıdan gelen seslerle ayağa kalktım. Telefondan saate baktım saat 01:41'di.
Hızlı adımlarla aşağı indim. Annem ağlıyordu yanına gittim "Ne oldu anne neden ağlıyorsun" dedim.Onu böyle görmek benide ağlatmaya başlatmıştı. "Baban-" dedi ve durdu "Ne babam?" dedim. "Baban... Baban ölmüş!" dedi. "Ne?!" dedim bağırarak. Şaka olmalıydı. Ağlamaya başlamıştım. Benim babam ölemezdi o beni bırakamazdı. Yere oturdum. İçeri kızlar, Ege, Argun, Batuhan ve Ateş girdi. Ateş yanıma geldi ve beni kaldırmaya çalıştı. "Bırak beni Ateş, bırak" dedim ağlamalarımın arasından. "Bırakamam Yağmur hadi kalk ne olur, kendine gel" dedi. Ayağa kaltım, "Nasıl kendime geleyim babam ölmüş Ateş, BABAM!!" dedim bağırarak. Ve sonra yere yığıldım. En son gördüğüm ve duyduğum şey ise Annemin "Yağmur" diye bağırıp yanıma koşmasıydı.
💧💧💧
Kafamda bip, bip, bip diye öten cihazı parçalamak istiyordum. Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Bayıldıktan sonra beni hastaneye getirmiş olmalıydılar. Aklıma babam gelmişti ve tekrar ağlamaya başladım. Gözyaşların durmuyor silsemde yenisi geliyordu. Ateş içeri girdiğinde çok daha büyük bir hıçkırık koptu, ağzımdan. Ateş yanıma geldi ve bana sarıldı. "Neden Ateş" dedim. Ateş "Geçicek güzellik geçicek, ama biraz dayan olur mu?" dedi. Benim ağlamalarımdan etkilenmiş oda ağlıyordu bana çaktırmadan göz yaşlarını siliyordu. Nedense bu bana komik gelmişti "Hiç saklayamıyorsun Ateş, ağlamanı" dedim. Oda güldü "Kim ağlıyormuş sen kendine bak" dedi. Ayrıldık "Annem nerde?" diye sordum. "Bir odaya yerleştirdik orda uyuyor" dedi.
"Kızlar nerde?" dedim
"Onlarda kendilerine oda tuttular uyuyorlar" dedi.
"Peki sen niye uyumadın?" dedim.
"Sana bakıp uyuyacaktım" dedi.
"İstersen git uyu, ben iyiyim şimdi uyurum" dedim. "Bişey olursa çağır ama" dedi. "Tamam Ateş, git" dedim. "Gidiyorum" dedi.
"Git"
"Gidiyorum"
"Git artık Ateş!" dedim, Yüksek sesle. Çıktı ve gitti. Bende uykuya dalmaya çalıştım.
💧💧💧
Sabah olmuştu ve ben ağlıyarak uyanmıştım. Yataktan kalktım, anneme sorucak sorularım vardı. Odadan çıktım ve yürümeye başladım.
Arkamdan birisi "Yağmur" diye çağırdı . Arkamı döndüğümde Ada'nın bana doğru geldiğini gördüm. "Nereye senin yatman lazım" dedi. "Abartmayın baygınlık geçirdim sadece, annem nerde onunla konuşucaklarım var" dedim. "Diğer tarafta odası, gel seni götüriyim" dedi. Peşine takıldım.Annemin odasına girdim. Gece uyumamış, sürekli ağlamış bir hali vardı. Yana kaydı yanına yatmamı istiyordu. Yanına gittim ve yattım. "Anne babam nasıl, öldü" dedim bu cümleyi kurmak o kadar zordu ki.
"Baban senin üstüne yapıcaktı her şeyi, gece bununla ilgili bir olay çıkmış, yarın gitmesini söyledim ama beni dinlemedi, gitti ve geri gelemedi" dedi. İkimizde ağlıyorduk. Babam benim yüzümden ölmüştü. "Yani babam benim yüzümden öldü" dedim ayağa kalkarak. "Hayır kızım senin yüzünden değil" dedi, "Hayır, benim suçum" dedim. Arkama bakmadan koşamaya başladım. Ateş arkamdan odaya girmiş annem ona benim peşimden gitmemi söylemişti. Çıplak ayaklarımla hastaneden çıktım ve kaldırımda koşmaya başladım.Ateş arkamdan hem küfür edip hemde koşuyordu. Kolumdan çekti ve beni durdurdu. "Nereye gidiyorsun?" dedi. "Nereye gidebilirim ki, sonuçta babamı öldüren birisiyim belki karakola giderim" dedim. "Ne saçmaladığının farkında mısın, baban senin yüzünden ölmedi" dedi ve beni kucağına almıştı. Ellerimi boynuna doladım ve kafamı göğsüne koydum. "Keşke herkesten uzak burda saklanabilsem" dedim kısık sesle. Umarım duymamıştır. Ama duydu ve "Keşke" dedi.
💧💧💧
Gözlerimi açtığımda odamdaydım. Kızlar koltukta oturmuş bir şeyler konuşuyordu. "Ne konuşuyorsunuz banada anlatsanıza" dedim. Açelya "seni uyandırdık mı?" dedi kızlarla yatağa oturarak. "Yok" dedim. "Ne konuşuyordunuz" diye devam ettim.
Merve "Sana bişey sorucaz?" dedi. "sorun" dedim. "Sen Ateşi seviyormusun?" diye sordular. "Ne?!" dedim. "Yani arkadaş olarak seviyorum, ama neden sordunuz" dedim. Ada"ya şimdi sen bayılınca Ateş seni getirdi sonra annen eve gidelim dedi hepimiz arabalara bindik ama sen bir türlü Ateşin kucağından inmedin hatta 'ben burda kalıcam beni bırakma Ateş' dedin yani şöyle Ateş yanlış şeyler anlamış olabilir senin hakkında senin onu sevdiğini düşünmüş olabilir" dedi. Ağzım açık onu dinlemiştim. Sonra Merve "Ben yanlış görmedim ama kızlar bana sürekli yanlış görmüş muamelesi yapıyorlar ben Ateş seni arabaya bindirirken saçından öptüğünü gördüm" dedi. "ÇÜŞ!!" dedim. "o kadar değildir sen yanlış görmüşsündür, bu arada Ateş nerde" dedim."Aşağıdalar, bide biz eve gidelim dedik annen bizi burda tuttu aşağıda yemek yapıyor görsen Ateşin yaptığı şakalara kahkahalarla gülüyor" dedi Açelya. "Gerçekten mi?!" dedim. "Evet, istersen gidip bakalım" diye devam etti. "Siz gidin ben duş alıp gelirim" dedim. Onayladılar ve aşağı indiler.
Hızlı bir banyo aldım ama banyoda da ağlamayı es geçemedim. Babamı tekrar göremicek olmak bana çok kötü geliyordu. Hızlıca üstüme mavi yırtık bir kot pantolon ve siyah bir kazak giyip aşağıya indim. Herkes sofraya oturmuştu. Her zaman ki gibi Ateşin yanı boştu ve oraya oturdum ama bunu sorun edicek bile gücüm yoktu.
ATEŞ KORKUSUZ
2 GÜN SONRA
Kantine oturmuştum ve aklımdan hiç çıkmayan Yağmur vardı. Sabaha kadar uyuyamamıştım üstüne Batuhanla kavga etmiştik. Batuhan bana 'sen Yağmura aşıksın' demişti. Ama bu gerçek olamazdı. Onu hep yanımda istemem onula zaman geçirmek istemem normal bir arkadaş davranışıydı. Ben ona aşık olamazdım. Ben Ateştim oda Yağmur o benim sonumu getiren şeydi ona aşık olamazdım.
Sandalye çekildi ve karşıma Yağmur oturdu. "Ne düşünüyorsun?" diye sordu. "Hiçç öyle normal şeyler, nasılsın iyi misin?" dedim. "Daha iyiyim ve olmaya çalışıcam." dedi. Benden küçük bir esneme çıktı. Yağmur güldü ve "Galiba akşam hiç uyuyamamışsın yoksa-"derken" hayır seninle alakası yok Batuhanla kavga ettik biraz ama hallettik" dedim. Sonra zil çaldı Yağmur ayağa kalktı ama ben kalkmadım. "Gelmiyormusun?" dedi. "Yok ya" dedim. Beni kolumdan tuttu ve çekiştirmeye başladı "Hadi kalk ders zaten sıkıcı tek kalmıyım" dedi. "Yağmur" dedim.
"Efendim" dedi.
"Neden bana böyle davranıyorsun yani iyi davranıyorsun, yakın davranıyorsun" dedim.
"Sen bana babam ölünce çok yardım ettin bu yüzden sana olan borcumu ödemeye çalışıyorum" dedi.
"Anladım, ben gelmiyorum sen git" dedim ve önünden geçip gittim.
Evet sevgili okurlarım bir bölümün daha sonuna geldik. Oy verip yorum yapmayı lütfen eksik etmeyin.
Sizi seviyorum...
❤️💛💚🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURDA YANAN ATEŞ (Ara Verildi!)
Ficção AdolescenteOlaylar aniden değişti. Her şey güzel giderken aniden hayatım karardı. Ama o karanlığın sonunda bir ışık görüyorumdum O ışık aşık olduğum adamın ışığıydı, O Ateşimin ışığıydı... !! Arkadaş kurgusudur!! *Bu kitap wattpad'de Yağmurda Yanan Ateş adlı...