Helloooöooö
Ben geldim. 1k olmuşuz çok mutluyum. Amaaa yorum yok. Gerçekten bu beni üzüyor, kitabımın sevilip sevilmediğimi bile bilmiyorum. Lütfen ama lütfen yorum ve oylarınızı göriyim bunu yapabilirsiniz.
İyi okumalar...
Allahım, aradan bir hafta geçti. Bugün okula Batuhan gelicek tabiii olanlardan haberi yok. Neden normal geçen bir günümüz yok. Her şey üst üstde, peş peşe geliyor. Ve artık bunun üstesinden gelmeliyiz.
Merve, Batuhana sinirlenip aşırı saçma şeyler yaptı. Hemen haftanın özetini geçelim.
Kavgadan iki gün sonra Merve okula geri döndü. Tabii kolunda bir erkekle. Çocuğun adı Alaz, Alaz Kalkan. Soylu bir aileden geliyor. Mervenin yeni sevgilisi. Merveyi sevdiği her halinden belli. Temiz bir çocuktu. Merve, çocuğun okul kaydını buraya aldırtmış galiba. Çünkü çocuğu ilk defa gördük. Merve bunu Batuhanı unutmak için yaptığı ap açık ortadaydı ama kabullenmiyor. Bugün okula Batuhan gelicek.
Batuhan yeniden başlamak için buraya gelicek ama Hiç beklemediği şeylerle karşılaşacaktı.
Neyseki Ateşle biz iyiydik. Şuanlık bir sorun yoktu ve umarım olmazdı. Ateşe güveniyorum.
Çok az bir vakit sonra, okula Batuhan gelicekti. Mervenin bundan haberi yok anlaşılan ki bunu ona ben söyliyecektim.
Kolundan tuttum ve onu kantine indirdim. "Merve, birazdan Batuhan gelicek" dedim. Merve çok rahat görünsede gözlerinde mutluluk ve hüzün vardı. Onu çok özlemişti ama ona kırgındı. Ve ne yapacağınıda bilmiyormuş gibi bakıyordu. Ama o güçlü durmaya çalışarak "Eee gelebilir ne yapabilirim" dedi.
"Bak Merve Batuhanın hiç bir şeyden haberi yok" dediğim sırada zurna patladı. "Merve!"
Hah işte Batuhan beyde geldi. Yanımıza yaklaşıp Mervenin ellerini tuttu ve "Ben çok özür dilerim sevgilim, çok aptalım sana her şeyi anlatmalıydım" dedi. O sırada diğer "Merve" diyen Alaz sahaya giriş yaptı. Yaren, Tolga, Gamze, Ateş, Açelya, Argunda aşağı inmişlerdi. Ne kadar kalabalık bir aileyiz.
Alaz Mervenin yanına gelip elini tuttu ve Batuhana döndü. "Bu kim?"
Batuhanın gözleri ellerine kaydığında canım acımıştı. Kim umutlarla geri dönüp yere çakılmak isterdiki.
Merve "Eski Sevgilim!" dedi. Ve ekledi. "Batuhan, tanıştırayım. Alaz, Sevgilim" dedi. Batuhan hayal kırıklığıyla bana döndü. Off ya çocuk çok kötü görünüyor.
Batuhan bana sonra sorucakmış gibi bakıp Merveye döndü. Sonra hızlıca okuldan çıktı. Ah Batuhan ah
ATEŞ KORKUSUZ
Kantinde oturmuş Yağmurla kahve için sohbet ediyorduk. Doğrusu o ders hakkında bir şeyler anlatıyor bende onu izliyordum.
Batuhan gittikten sonra epeybi sakinleşmişti okul. Merveye her şeyi anlatan bir mesaj atmıştı Batuhan.
Yağmur "Okul sessizleşti" dedi. "Yaklaşan kıyametin alarmı!" dedim.
"Ateş biraz ağzını sıkı tutamadın dimi, kıyametimiz geliyor"
Gelen kişiye baktığımda gözlerimi devirdim. Wattpad kitaplarında hep kızlar yapıcak değil ya.
Gamze geldi ve masaya oturdu sonra konuştu. "Hadi ama Batuhan ve Merveyi ayırmış olabilirim ama bunu bir sinirle yaptım" dedi. Yağmur "O yüzden mi çocuğu evine çağırıp yapıştın" dedi ve iğrenircesine bir bakış attı. İnsanın bakışıda mı böyle güzel olur yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURDA YANAN ATEŞ (Ara Verildi!)
Teen FictionOlaylar aniden değişti. Her şey güzel giderken aniden hayatım karardı. Ama o karanlığın sonunda bir ışık görüyorumdum O ışık aşık olduğum adamın ışığıydı, O Ateşimin ışığıydı... !! Arkadaş kurgusudur!! *Bu kitap wattpad'de Yağmurda Yanan Ateş adlı...