Selammm
Çoook uzun bir zaman sonra geldim
Tek başına en uzun bölümümü yazdım. Bunın için oylarınızı bekliyorum
Hadi bölüme o zaman
İyi okumalarr...
Ateşin doğum gününe az kalmıştı. Tabii Yarenin de, ikizler ya.
Yaren doğum gününü kutlamıyacağını ama bize yardım edeceğini söylemişti. Doğum gününe 2 gün kalmıştı. Ateşi zorla kantine indirmiştik. Birde bin tane şey istemiştik.
Ne kadar bana yalvarsada sonunda gitmişti. Bizde çete olarak toplanmış hazırlıklar hakkında konuşuyorduk.
"Şimdi parti Ateşin evinde olucak, onu oyalayan Ege olucak-"
"Bir dakika bir dakika ben niye Ateşi oyalıyorum Yağmur" dedi lafımı keserek. "İstersen Tolga gezdirsin te allahım ya"
"Tamam ya her işe Ege koşsun"
İçimden sabır dileyerek konuşmaya devam ettim. "Herkesin hediyeleri zaten hazırdır. Parti süsleri bugün geliyor. Yiyecek ve içecekleri Annem ve Ateşin annesi ayarlıyor çünkü çok ısrar ettiler. Bir de kötü haber partiye Gamze, Tolga ve Alazda geliyor zaten Yaren kesin gelicek"
"Umarım kavga çıkmaz" dedi Açelya. Umarım...
Ateş kapıdan elleri dolu dolu gelince Argun hemen konuyu çevirdi. "Ya şu ödev var ya hiç yapasım yok"
"Aynen aynen" dedi Batuhan. Salak bu çocuk valla.
Ateş elindekileri masaya bırakıp yanıma geldi ve beni kendine çekti saçlarıma minik bir öpücük kondurunca yüzümde tebessüm oluştu. "Batuhan bazen gerçekten aşırı gerizekalı oluyorsun sen tıp okuyorsun mimarlık değil" dedi Ateş.
"Hee arada olur ya insanlık hali" dedi kendini kurtararak.
"Şu yakınlarda özel bir gün yok mu ya?" diye sordu Ateş.
Neyi ima ettiğini hepimiz anlamıştık. Hepimiz bir birimize baktık sonra ben konuştum.
"Yok Hayatım ya nerdeee!" dedim sakin olmaya çalışarak.
Kurtarıcım zil çalınca sesli bir nefes bıraktım ve Ateşin getirdiği pop keklerden bir tane alıp paketi açtım.
Ateşin ağzına uzattım o bir ısırık aldı son ben yemeye başladım. Bu aralar nedense aldığım şeyleri önce Ateşe yedirip sonra kendim yiyordum. Tabii bu Ateşin aşırı hoşına gidiyordu. Köpek...
Gamze'nin ve Tolga'nın bakışlarının üstümüzde olduğunu görünce yerimde rahatsızca kıpırdandım ve Murat hoca'nın dersine odaklandım.
2 Gün Sonra
Ateşin doğum günü"BATUHANN O SÜSLER ORAYAMI, SALAK?!!" diye cırladım. Bütüm süsleri hep yanlış yerlere asıyordu.
Kulaklarını kapatarak konuştu. "Yağmur o nasıl ses. Ateşe seni söyliyeyimde ayrılsın senden birde evlenirseniz seni hayatta çekemem"
"Var ya sana inat yarın nikah masasına oturucam"
"Reşit değilsin. Hahhha"
"Yakında merak etme çok yakında" dediğimde yüzünün rengi değişti.
"Hadi Yağmur sen çık hazırlan. Biz hallederiz bu hödüğü" dedi Merve. Onlar hazırlanmıştı. Annemler mutfaktaki hazırlıkları bitirmişlerdi nerdeyse. Son kez etrafa bakıp yukarı Ateşin odasına çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURDA YANAN ATEŞ (Ara Verildi!)
Novela JuvenilOlaylar aniden değişti. Her şey güzel giderken aniden hayatım karardı. Ama o karanlığın sonunda bir ışık görüyorumdum O ışık aşık olduğum adamın ışığıydı, O Ateşimin ışığıydı... !! Arkadaş kurgusudur!! *Bu kitap wattpad'de Yağmurda Yanan Ateş adlı...