"Neden beni görmeye gelmedin? "
"B-ben"
"Evet Kızım?"
"Ben yapamadım baba, özür dilerim" deyip gözyaşlarımı serbest bıraktım. Babam yanıma geldi ama dokunmadı.
"Ağlama kızım lütfen"
Kendimi biraz daha dizginlemeye çalıştım. Kocaman ormanda sisler içinde duruyorduk.
"Ben çok özür dilerim kızım, onu senden ayırmamalıydım" dediğinde ağlamam kesildi.
Ellerimi yüzümden çekip gerçek olup olmadığı anlamadağım babama baktım.
"K-Kimi benden ayırmamalıydın?"
"Şimdi söyleyemem!" dedi garip bir sesle. Bir anda başka bir insan olmuştu.
"Gitmem gerek kızım. Beni ziyarete grl olur mu? Ben seni çok özledim"
"B-baba"
Ona çağırmamı duymadan arkasına döndü ve yürümeye başladı. Peşinden gitmeye çalışsam sanki geriye gidiyor gibiydim.
Babam beni tekrar bırakıyordu.
"Baba, beni tekrar mı bırakıyorsun!?"
Arkasına bile dönmedi.
"Baba!"
"Baba!"
"Yağmur Yağmur ah allahım çıldırıcam"
Bir anda gözlerimi açtığımda karşımda korkudan deliye dönmüş bir Ateş vardı.
"Babam" dedim üzgünce. "O sadece bir rüyaydı Yağmur gerçek değil. Şimdi bana rüyanda ne gördüğünü söyle?"
Bana güven verircesine baktığı için kabul ettim ve baştan beri her şeyi anlattım.
"Seni babana götürmemi istermisin?
"H-hayır, yapamam hemde bu kabusdan sonra"
"Okula gitmek istermisin peki?"
Biraz düşünür gibi yaptım. Sınav haftalarına bir aydan az kalmıştı ve ben kendimi salmıştım. Bu sınavlardan sonra belki babamı görmeye giderim.
Onu görmeyi onun yanına gitmeyi bende çok istiyorum ama olmuyor çünkü onun yanına gittiğimde kendimi toparlayamayacağımı biliyorum.
"Yağmur?"
"Hı?"
"Hastaneye gidelim mi?"
"Hayır ben iyiyim. Okulada gelicem ama önce anneme uğricam"
"Ben bıra-"
"Kendim gitmek istiyorum, yürüyerek"
Derin bir of çekti ve yataktan kalkıp banyoya girdi. Bu 'Tamam' demek oluyordu. Ateş banyodan çıkmadan hemen elbisemi geri üstüme giydim ve aşağı indim.
Her yeri derli toplu görmek beni biraz şaşırtsada pek umursamadım. Merdivenlerden inen Ateşe döndüm.
"Ben gidiyorum" deyip uzun paltomu üstümr giydim.
Yanıma gelip kollarını bana doladı. Bende bunu bekliyormuş gibi kollarımı ona doladım.
"Seni almaya ben gelicem itiraz yok" dediğinde kafamı salladım.
Ondan ayrılıp hızlı adımlarla evden çıktım. Yolda yürürken hayatımı sorguya çektim.
Ne için yaşıyordum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURDA YANAN ATEŞ (Ara Verildi!)
Ficção AdolescenteOlaylar aniden değişti. Her şey güzel giderken aniden hayatım karardı. Ama o karanlığın sonunda bir ışık görüyorumdum O ışık aşık olduğum adamın ışığıydı, O Ateşimin ışığıydı... !! Arkadaş kurgusudur!! *Bu kitap wattpad'de Yağmurda Yanan Ateş adlı...