~

9 2 0
                                    

POV Jonathan

Nadat Chloë naar huis is gegaan met haar tante. Ben ik ook vertrokken naar huis. Ik woon nu bij mijn oma na wat er gebeurt is met mijn ouders en zusje was zij de enige die me in huis wou nemen. Mijn opa heb ik nooit gekend. Hij is gestorven toen ik nog een baby was. De rest van mijn familie ken ik niet. Ze wonen weet niet waar en ik heb ze nooit leren ontmoeten.

Toen ik aan kwam begroet ik mijn oma. " Hoi Lola." Zeg ik tegen haar. Ik moet haar bij haar voornaam noemen want ze vind dat oma te oud klinkt. " Dag jongen. Hoe was het op school." " Goed. Alleen liep Nina weer eens achter me aan. Maar er is een nieuw meisje." " Dat is toch goed nieuws lieverd." Zegt mijn oma. " Ja tuurlijk is dat goed nieuws maar telkens als ze in mijn buurt is voel ik rillingen en tintelingen. En toen ik vroeg of we konden praten kon ze precies vertellen wanneer haar tante aankwam. Ik denk dat ik niet de enige ben die probeert te ontsnappen aan de wetenschappers." " Jongen zorg dat ze veilig blijft. Ze mogen haar en jou niet te pakken krijgen. Zorg dat ze je gaat vertrouwen. En ga nu naar je kamer om je hackers kunstjes te gebruiken om haar te vinden op sociale media. Waarschijnlijk heeft ze voor haar veiligheid nieuwe accounts aangemaakt en privé gezet."
//////////////

Na nog een beetje gesproken te hebben met mijn oma ben ik naar mijn kamer gegaan. Ja mijn oma weet wat ik ben en helpt me waar het kan.

Ik ben nu, met wat mijn oma noemt mijn hackers kunstjes, aan het zoeken naar nieuw aangemaakte profielen van een paar minuten geleden. En raad eens ik vind op alle sociale media een nieuw account met de zelfde naam en vrienden. Niet zo slim als je het mij vraagt maar wel handig voor mij. Ik stuur het account op Instagram een volg verzoek en nu maar afwachten.

POV Chloë

Zou ik het accepteren of blokkeren? Nou eigenlijk wil ik het blokkeren maar ik wil ook weten hoe hij het gevonden heeft. Ik klik dus maar op accepteren. Nog geen 5 seconden later krijg ik een berichtje.

C= Chloë
J= Jonathan

J: hey Chloë ik wou vragen of je vanavond naar me toe wil komen. En neem je tante mee we hebben een hoop te bespreken.

C: hye... Ik heb eigenlijk een vraagje. Hoe heb je mijn account gevonden? Want ten eerste hij staat privé en ten tweede hij is nieuw.

J: dat is mijn geheimpje;) . Maar kom je met je tante of niet?

C: even vragen. Ben zo terug.

Ik loop naar beneden om te vragen of we naar Jonathan gaan. Een ding blijft wel hangen. ' we hebben veel te bespreken.'
_______________________________________________

Ja ik weet het een beetje te laat. Maar ik wou mijn nieuwe oortjes uitproberen.

WolvenkrachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu