~

8 3 0
                                    

POV Chloë

Ik zit nu in de les Frans en ik heb echt grote honger dus link ik Jonathan. " Jonathan kom naar de toiletten nu! Ik heb je hulp nodig." " Oke ik kom." " Chloë. Ça va?" " No madame." OMG da's het enige dat ik in het Frans kan zeggen. En ik heb aan de toiletten afgesproken. Dan maar proberen. " Vous... Euh... Je vais... Euh... toilet s.v.p." " Oui."  Oke ik sta op en ren de klas uit. Daar bots ik tegen Damon op. " Hey Chloë. Gele lenzen staan je goed." Ik knipper even niet begrijpend met mijn ogen en besef dan wat hij zegt. Ik mompel een dankje en ren vlug verder. " Chloë wat is er?" Vraagt Jonathan. " Ik heb niet kunnen ontbijden dus heb ik nu verschrikkelijk veel honger waardoor mijn ogen terug geel zijn." " Kom we gaan jagen." Ik bevries.

POV Jonathan

Nadat ik dat gezegt heb bevriest Chloë. " Chloë je hoeft niet bang te zijn. Ik zal helpen. Het is niet zo moeilijk." Ze knikt maar niet zo zeker. We lopen stiekem de school uit naar het bos. e gaan elk naar een andere stuik en kleden ons uit. Als we verandert zijn in onze wolf beginnen we te rennen. Chloë huilt eens van plezier en ik doe mee. We rennen een stukje verder en dan ruik ik een hert. Perfect. " Chloë nu moet je stil zijn er is in de buurt een hert ik zal hem doden en dan huil ik dat je mag komen. Begrepen." " Oke." Ik sluip op het dier af en bespring het. Ik huil naar Chloë dat ze mag komen en ze rent rustig naar me toe. Zover ze kan als wolf kijkt ze twijfelend naar het hert. Uiteindelijk begint ze toch te eten.

Als we terug bij onze kleren zijn veranderen we terug. " Alles oke met je Chloë." Vraag ik als ze klaar is. " Hoe vaak moet ik dit doen?" " Een keer in de week." Ze kijkt opgelucht en glimlacht. Dan gaat de bel en kijk ik hoe laat het is. O nee we zijn twee uur weggeweest! Ik kijk Chloë aan en zeg. " Anders naar jouw huis?" " Oke, ik stuur Sam een berichtje of ze jouw en mijn rugzak wilt komen brengen." Ik knik. En samen wandelen we naar haar huis. Alle het huis waar ze woont met Clara.
_______________________________________________

WolvenkrachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu