POV Jonathan
“ Kom binnen.” Zeg ik. Ik weet dat het Chloë is. Ze komt zich waarschijnlijk verontschuldigen zonder dat ze iets verkeerd heeft gedaan. Ze denkt dat ze me overstuur heeft gemaakt doordat ze nu weet wat er met mij is gebeurt en geen rekening heeft gehouden met wat er zou kunnen gebeurt zijn met mij.
Ze opent voorzichtig de deur en komt mijn kamer binnen. Ze kijkt eens mijn kamer door. “ Wow. Wat een mooie kamer heb je.” Zegt ze na een tijdje. " Bedankt." Zeg ik terwijl ik weer een deuntje begin te spelen om een ongemakkelijke stilte te vermijden. "Je bent goed." Zegt ze. " Ik heb het geleerd van mijn vader. Hij was een artiest. Hij trede op waar hij kon zodat we niets te kort kwamen." Zei ik tijdens het spelen door.
"Het spijt me." Zegt Chloë oppeens. ik deed mijn mond al open om iets terug te antwoorden als ze snel verder spreek. " Als ik had geweten wat er gebeurt was met jou familie had ik nooit zo veel verteld en ..." " Het is niet erg. Je kon het niet weten want ik had het je nog niet verteld. Het was gewoon even de schok wat ze zo'n mooi meisje hebben aangedaan voor hun domme experimenten dat ik gewoon even weg moest." Ik stop met spelen en kijk haar aan. " Ik had het moeten vertellen van mijn moeder." Zegt ze. " Wat bedoel je?" Vraag ik. Zou ze weten dat ik heb afgeluisterd? "Toen ze al een tijdje met me bezig waren. Kwam mijn moeder thuis. Ze werd op een stoel gedrukt en snapte niet wat er gebeurde. Toen Clara me kwam redden. Ben ik bij haar geraakt maar Timo hield mijn moeder vast. Ik wou haar redden maar... Ze zei dat ik moest gaan. Timo heeft mijn moeder gedood omdat ik niet naar hun luisterde en wel naar mijn moeder." Verteld ze. Oef ze wist het niet.
POV Chloë
Ik vind het zo erg van mezelf dat ik het hem niet vertelde toen we samen zaten met Lola. Maar nu weet jij het tenminste. Ik kijk naar mijn voeten. Ik wil niet weten wat zijn reactie is. Ik voel zijn vingers onder mijn kin en voorzichtig mijn gezicht naar hem keren zodat we elkaar aankijken. Hij strijkt met zijn duim voorzichtig de tranen van mijn gezicht terwijl zijn ogen mijn blik blijven vasthouden. Oppeens horen we Lola roepen " Chloë! Clara is hier om je op te halen. En wees niet bang ze begrijpt wat er is gebeurt en is niet boos." en zo is de spanning tussen mij en jonathan weg.
_______________________________________________
JE LEEST
Wolvenkracht
WerewolfChloë is een normaal meisje van 17. Maar ze maakt iets mee wat geen tiener ooit heeft meegemaakt. Of toch wel? Nadat ze ontvoerd is en er iets in haar bloed gespoten is staat Chloë haar leven op zijn kop. Ze moet vluchten en nieuwe bondgenoten zoeke...