Oke even zeggen... Sorry dat ik veel te laat ben maar ik voelde me niet goed in mijn vel waardoor ik ook slecht sliep. Maar het gaat al veel beter dus hierdoor koper er 2 deeltje vandaag online na elkaar zodat je zo verder kan lezen.
Veel plezier en nogmaals mijn excuses.
_______________________________________________POV Chloë
Ik en Jonathan gaan naar beneden. We nemen afscheid en zo vertrek ik met Clara naar huis.
" Dus leg nog eens in je eigen woorden uit wat er is gebeurt op school."
"Sam stond op me te wachten aan de ingang zoals altijd. Maar aan haar gezicht te zien ging er iets gebeuren als we de school binnen gingen. Net als ik me kluisje wilde openen werd ik omgedraaid en er tegen aan geduwd. " Dus... Heb je bij wat ik je de vorige keer vroeg?" Vroeg Nina. Waarop ik antwoorden:" Ben je soms vergeten wat ik je de vorige keer zei?" Terwijl ik haar uitdagend aankeek. " Je moet een ding van me weten loser. Ik krijg altijd wat ik wil. Op de makkelijke of moeilijke manier." Ze zei het echt zo arrogant dat ik haar boos aankeek. Maar wat ze daarna zei had ik niet verwacht. " Wat gebeurt er met je ogen freak?" Ik knipperde een paar keer met mijn ogen, duwde haar van me af en rende zo snel ik kan de toiletten in. Jammer genoeg de verkeerde. Want als ik in de spiegel keek stond Jonathan verbaasd achter me. Ik keek in de spiegel naar mijn ogen en zag dat mijn mooie bruine kleur had plaats gemaakt voor een meer gelige kleur. En de rest is dat we de school zijn uitgegaan en zo bij Jonathan thuis aankwamen." Leg ik Clara uit. " Mag ik iets proberen?" " Euh... Tuurlijk." Na een paar seconden elkaar aan te zitten kijken voel ik oppeens een klap tegen mijn gezicht. "Auw!! Waar was dat goed voor?!" Soep ik naar Clara. En als ik haar aankijk, zie ik haar met een blik kijken van: ik- had-gelijk-want-er is-iets- gebeurt- blik. " Ik ren naar de spiegel in de hal en zie inderdaad wat ze bedoelt. Mijn ogen zijn terug geel. Ik ga terug naar de woonkamer en ga terug zitten. " Ik denk dat dat de wolf in je is die reageert. Had je de drang om me terug te slaan?" " Euh nee maar bij Nina had ik dat wel." " Vreemd. We zullen meer te weten moeten komen over wolven om dit alles te verklaren."
_______________________________________________
JE LEEST
Wolvenkracht
WerwolfChloë is een normaal meisje van 17. Maar ze maakt iets mee wat geen tiener ooit heeft meegemaakt. Of toch wel? Nadat ze ontvoerd is en er iets in haar bloed gespoten is staat Chloë haar leven op zijn kop. Ze moet vluchten en nieuwe bondgenoten zoeke...