POV Jonathan
Nadat Chloë vertelde wat er allemaal is gebeurt voor ze naar hier kwam begon ik meer te denken wat er bij mij is gebeurt. Chloë had het geluk dat iemand haar kwam redden maar ik heb het allemaal alleen moeten doen.
Nadat ze klaar was voelde ik enkele tranen langs mijn wangen glijden. " Is alles oke?" Vraag ze. " Ja hoor niets aan de hand." Ik staat op en loopt weg. Maar als ik de hoek om ben blijf ik staan. " Zeker dat alles oke met hem is?" Vraag ze aan Lola. " Ja hoor. Het is alleen dat jij geluk hebt gehad dat iemand je is komen helpen." " Wat bedoel je?" " Wel toen dat Jonathan eens rustig met zijn ouders en zusje iets leuks aan het doen waren. Kwamen James, Timo en Paul binnen gestormt. De ouders en zijn zusje snapten er niets van toen James vroeg achter zijn bloed. Maar omdat hij wijgerde het te geven heeft Timo zonder aarzelen een pistool getrokken en zijn ouders vermoord. Jonathan is in zijn wolf verandert en door het raam kunnen vluchten. Zo is hij ook bij mij beland."
Het is even stil in de kamer nadat Lola het verhaal over mij vertelde " Ik heb niet alles verteld." Geef ze oppeens toe. Het is even stil tot dat Chloë verder gaat. " Toen ze al een tijdje met me bezig waren. Kwam mijn moeder thuis. Ze werd op een stoel gedrukt en snapte niet wat er gebeurde. Toen Clara me kwam redden. Ben ik bij haar geraakt maar Timo hield mijn moeder vast. Ik wou haar redden maar... Ze zei dat ik moest gaan. Timo heeft mijn moeder gedood omdat ik niet naar hun luisterde en wel naar mijn moeder." Ik hoor haar lichtjes snikken. " En je vader? Als ik vragen mag?" Hoor ik Lola zeggen. " Die was op zakenreis. Maar toen Clara na haar werk eens in mijn huis is gaan kijken was wel alles opgeruimd beneden. Maar niets van het eten was aangeraakt. Ik had al een paar vermoedens maar mijn vader ging dus vreemd. Mijn moeder wou het niet geloven maar hij is dus gewoon nooit naar huis gekomen." Eindigde Chloë haar verhaal. Wat ze allemaal vertelde. Het is net alsof ik er bij was wat er bij haar gebeurde. Om ze verder niet te storen ging ik naar mijn kamer.
Op mijn kamer nam ik mijn gitaar en begon een liedje te spelen. ( Verzin zelf maar en liedje die hier bij past want ik weet er geen.) Ik speel altijd muziek als ik me slecht voel. Na de laatste noten werd er op mijn deur geklopt.
_______________________________________________
Hey sneeuwklokjesAls jullie een goed liedje weten voor dit hoofdstuk laat me dit dan zeker weten. Ik zal dan zorgen dat hij in dit hoofdstuk staat.
Grtjs kiara 🌺
JE LEEST
Wolvenkracht
WerewolfChloë is een normaal meisje van 17. Maar ze maakt iets mee wat geen tiener ooit heeft meegemaakt. Of toch wel? Nadat ze ontvoerd is en er iets in haar bloed gespoten is staat Chloë haar leven op zijn kop. Ze moet vluchten en nieuwe bondgenoten zoeke...