~

7 4 0
                                    

POV Chloë

" Hye Clara." " Dag Chloë. Kan ik je helpen met iets?" " Wel euh... Ik heb nieuwe accounts gemaakt voor sociale media. Maar één van de mensen op school een jongen heeft me gevonden terwijl het op privé stond. Ik heb zijn verzoek geaccepteerd en hij vraagt of we eens langs gaan. Ik denk... Dat hij meer weet over wat me is overkomen."
* Zo dat is er uit.* Denk ik bij mezelf.

" En hoe vaak heb je al met die jongen gesproken? Je weet dat je voorzichtig moet zijn na wat er gebeurt is een paar dagen geleden." Zegt Clara. "Wel ik voel rillingen en tintelingen als hij in de buurt is. Ik weet dat hij Jonathan heet. Hij wou met me praten maar omdat jij afkwam is het er niet meer van gekomen. Maar ik heb het gevoel dat we elkaar moeten beschermen." Zeg ik. Kunnen we nu niet gewoon naar hem en zijn oma toe gaan om te praten. Want ik wil weten wat er met me gebeurt of met me zal gebeuren. " Oke laten we een ding afspreken. Jij word bevriend met die jongen en vraagt dan een paar dingen over de wetenschappers. Als hij kan antwoorden dan gaan we met hem spreken." Ik knik, bedank haar en ren terug naar boven.

Als ik boven ben neem ik gelijk mijn mobiel,( een nieuw mobiel dat ik van Clara kreeg omdat het mijne tegen de muur is gesmeten door Timo.) En begin terug te berichten met Jonathan.

J= Jonathan
C=Chloë

C: " Hye ik ben terug. We komen vanavond niet af omdat mijn tante je niet genoeg vertrouwt maar mag ik een paar vragen stellen?"

POV Jonathan

C: " Hye ik ben terug. We komen vanavond niet af omdat mijn tante je niet genoeg vertrouwt maar mag ik een paar vragen stellen?"

Wat? Waarom vertrouwt haar tante me niet? Misschien als haar vragen kan beantwoorden dat haar tante en Chloë zelf afkomen?

J:" tuurlijk vraag maar raak."

C: "je moet me wel beloven dat dit gesprek onder ons blijft tot ik wil dat iemand die jij vertrouwt of dit snapt dit weet."

J:" ik beloof het."

C:" goed. Dan begin ik met dit. De persoon dat ik mijn tante noem is niet mijn tante. Ze heet Clara en was mijn natuurwetenschappen leerkracht. Ze heeft me geholpen met ontsnappen. Jammer genoeg heeft mijn moeder het niet gehaald."

* Wow. Dus die vrouw was haar leerkracht? En wat bedoeld ze...  OMG! Ze is ontsnapt van wetenschappers zowieso!*

J:" wacht voor je verder gaat. Ben je ontsnapt van drie wetenschappers nadat ze vroegen om te veranderen?"

C:" ..."
C:" ja."
_______________________________________________

Oke sneeuwklokjes.

Dit is een nieuw deel.
Ik heb ook gemerkt dat er een paar lezers hoofdstukken niet hebben gelezen dus voor hun is het waarschijnlijk een beetje onduidelijk??

Het is zeker niet erg om stukjes over te slaan maar niet mijn schuld als je het niet begrijpt want ze staan wel degelijk online.

Goed genoeg gezaagt. Hopelijk valt dit boek bij jullie in de smaak dus vergeet niet het ⭐ aan te klikken als je het snapt. Tips zijn ook altijd welkom.

Bye

WolvenkrachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu