POV Chloë
Ik hoorde twee klopjes. Waarschijnlijk is Jonathan terug. Ik doe de deur van het slot en zie inderdaad Jonathan staan. Als hij terug binnen is doet hij de deur teug dicht. " Goed we hebben nog 5 minuten om ..." " Wacht wat bedoel je we... Wat ben je van plan?" " Als ik mag uitspreken? We hebben niet veel tijd. Mijn oma heeft ons ziek gemeld dus we hebben nu nog 4 minuten om de school te verlaten zonder dat iemand het ziet. Gelukkig heb ik al een plan en gaan we de nooduitgang gebruiken want er hangen daar geen camera's en het alarm gaat niet af als de deuren worden geopend. Dus ben je klaar om te vertrekken of blijf je liever heel de dag op de jongens wc's?" Oeps helemaal vergeten dat we in de jongens wc's zijn. " Ik ben er klaar voor." " Mooi volg mij en gebruik je zintuigen. Dat kan van pas komen."
We sluipen zo stil als we kunnen de wc's uit. Ik heb mijn scherp gehoor die me voor alles kan waarschuwen. Gelukkig komen we zonder problemen aan de nooduitgang. Ik ben zo blij dat niemand ons heeft gezien.
POV Nina
Ugh... Wat gaat die freak doen met mijn Teddy? En waarom sluipen ze de school uit. Ik denk dat ik mijn pappie maar eens ga informeren over wat er is gebeurt. Jup mijn pa is de Schooldirecteur. Ik kan hem alles vragen wat ik wil. Daarom als Jonathan te laat is hij gewoon de les mag volgen omdat ik dat geregeld heb. Maar één ding vraag ik me af... Wat heeft die freak wat ik niet heb??
POV Jonathan
Net als ik de deur dicht doe van de nooduitgang ruik ik de parfum van Nina. Oeps ontdekt. Hopelijk brengt ze ons niet in de problemen. Agh ik regel wel iets zodat ze haar mond houd. Maar goed we zijn nu op de parking en mijn oma staat daar al te wachten. We lopen naar de auto en stappen in. " Bedankt dat je dit wou doen Lola." " Dat is graag gedaan jongen." Nadat ze dat gezegt had gaat haar blik naar Chloë. " Hoe is het met je meiske?" " Het kan beter." En dat is het enige wat ze zei. " We zijn wel ontdekt door Nina." " Hoe weet je dat?" " Ik rook haar parfum maar heb jij haar niet geroken dan?" " Euh... Nee want ik had mijn ruik zintuig niet verscherpt." oma moeit zich in het gesprek. " Kan jij je zintuigen uitzetten?" " Euh ja... Kan Jonathan dat dan niet?"
_______________________________________________Zo sneeuwklokjes
Deze keer wel op tijd😁
ik hoop dat jullie genoten hebben van het hoofdstuk.⭐? 📥?
JE LEEST
Wolvenkracht
WerewolfChloë is een normaal meisje van 17. Maar ze maakt iets mee wat geen tiener ooit heeft meegemaakt. Of toch wel? Nadat ze ontvoerd is en er iets in haar bloed gespoten is staat Chloë haar leven op zijn kop. Ze moet vluchten en nieuwe bondgenoten zoeke...