Pov Jonathan
2 jaar terug.
Geen idee wat ze nog van me willen maar ze moeten mijn ouders gerust laten. “ Kom kom, geef me nu gewoon je bloed en dan gebeurt er niets met je ouders”, zegt James. “ laat eerst mijn ouders gaan dan weet ik tenminste dat ze veilig zijn”, zeg ik. Ondertussen is er in mijn hoofd al een plan aan het vormen om zonder wonden te ontsnappen. “Doe nu gewoon wat we zeggen en dan mogen ze gaan”, zegt Paule. “ Ik weet iets veel beter”, zegt Timo. Hij richt het wapen op mijn jongere zusje en dan een schot. Daarna richt hij op mij ouders en schiet. “ Nu moet je wel meewerken of de laatste kogel is voor jou”, zegt Timo. Zo snel als ik kan verander in mijn wolf kijk nog een keer naar mijn ouders en spring door het raam. Ik ren zo snel als ik kan naar het bos zodat ze me moeilijker kunnen volgen.
Nu
Het is echt al de tweede keer vandaag dat ik die tinteling voel en twee keer van het zelfde meisje. Nee niet het meisje dat al heel de tijd achter mij aanloopt. Maar dat nieuwe meisje.
Ik moet me echt eens aan haar voorstellen want volgens mij klopt er iets niet aan haar. Wat als… Nee dat kan niet. Ik loop gewoon verder met Nina achter me aan. “ Kan je me niet gewoon even alleen later”, vraag ik zo vriendelijk mogelijk. “ Maar Teddy! Als stel horen we juist te samen door de gang te lopen anders word je direct ingenomen door een ander meisje”, antwoord ze pruilend met haar lip. “ Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat we niet samen zijn en ik die bijnaam super irritant vind”, zeg ik tegen haar. “ Ze begint te lachen. “ Oooh teddy jij bent zo grappig”, zegt ze. Het enige wat ik nu nog kan doen om aan haar te ontsnappen is wegrennen en dat doe ik ook, want op haar hakken kan ze me niet volgen. Als ik zeker weet dat ze niet achter me aan is gekomen keer ik terug om met dat nieuwe meisje te praten. Maar wat ik dan zie kan echt niet. Nina is naar de meisjes terug gekeerd. Ze praat gewoon met ze maar aan het gezicht van het nieuwe meisje te zien is het niet zo maar een gesprek. Op eens trekt het meisje zo’n gezicht dat boos gaat worden en begint tegen Nina tekeer te gaan. Als ze klaar is neemt ze Zoë bij de arm en loopt weg, maar het gezicht van Nina is echt goud waard. De bel gaat en ik loop naar mijn volgende les. En weer die tinteling. Toen besefte ik dat ik met het nieuwe meisje les had. Dit zal een lange les worden vrees ik.
Pov Cloë
Ik kan me echt al heel de les niet concentreren door die tintelingen die ik heb. Sinds dat Jonathan de klas in kwam heb ik ze al. Wat is dat toch. Toen de bel ging ben ik zo snel de klas uitgerend. Het was het laatste uur dus ik wil hier zo snel mogelijk weg. Maar daar denkt iemand anders over. Want ik hoor de iemand achter me aanlopen. “ He wacht even ik wil even met je praten”! roept degene die achter me aanrende ik ren naar buiten en stop dan bij een bankje. Toen ik me omdraaide zag ik degene die me volgde, jonathan. “ Hey ik ben Jonathan en jij bent… “, vraagt hij. " Ik ben Chloë." Zeg ik. " Mooie naam. Maar ik moet je iets vragen heb je tijd?"
_______________________________________________Hey lezers
Eindelijk een nieuwe POV. Ik kon echt nie meer wachten want het duurde echt veel te lang tegen dat er een nieuwe POV kwam maar hier is hij. Heb je tips laat het me zeker weten.
Groeten kiara🥰
JE LEEST
Wolvenkracht
WerewolfChloë is een normaal meisje van 17. Maar ze maakt iets mee wat geen tiener ooit heeft meegemaakt. Of toch wel? Nadat ze ontvoerd is en er iets in haar bloed gespoten is staat Chloë haar leven op zijn kop. Ze moet vluchten en nieuwe bondgenoten zoeke...