Medya: Love me or Leave me - Day6
1 saat geçmişti ve eve gitmek için 2 dersimiz daha vardı. Ben hala revirdeydim neden mi? Normalde 1 ders sonra sınıfa gitmeme izin vermişlerdi ama dersin Tarih olduğunu fark ettiğimde geri döndüm. Tarih dersine ne zaman girsem uykumun gelmesine engel olamıyordum ve hoca elimi masaya koyup kafamızı dayanmamıza bile izin vermiyordu. Yanımdaki Rowoon'un hareket etmesi ile ona döndüm.
"Bugün çıkışta işe mi gideceksin?"
"Evet gitmeliyim"
"Bu halinle mi saçmalama!"
"Sorun değil rowoon gitmek zorundayım"
Söylediği üzerine Rowoon ben düştüğümde gördüğü kandan beri zor toparlanmış ve bana kötü bir şey olma korkusu ile kendini yemiş onca zaman. Seonghwa demekki bu yüzden odada benimleydi..rowoon iyi olduğuna emin olmak için göndermiş olabilir yoksa neden gelsin ki?
Ders zilinin çalması ile rowoon ayağa kalktı.
"Bak bunu tekrar konuşacağız işe felan gitmek yok ben senin yerine giderim"
"Sen tarih dersine gitsene bak hadi seneye inkılap tarihinde görecek bazı şeyler var"
Ton ton tarih hocamızın sürekli söylediği sözlerden bir tanesi bu ve benim her zaman dalga geçmeden günüm geçmiyor.
Rowoon gülmeye başladığında aynı zamanda yavaş yavaş odadan çıkmıştı. Tekrar kendimle baş başa kaldığımda elime telefonu aldım. Tam seonghwa'nın profil resmine bakacaktım ki kapı açıldı.
Ekranı kapatmadan telefonu panikle yanıma koydum. İçeri yavaş yavaş giren Seonghwa ile yerimde kıpırdandım. Önceden de oturduğu sandalyeyi alıp bacak bacak üstüne atıp oturdu.
Saçlarını geriye itip yakışıklı yüzünü öne sürmüştü. Neden geldiğini ve ya ne yaptığını anlandıramadığım için istemsizce kaşlarım çatılmıştı.
"Dans külübüne katılan gruplar 3 kişilik olması lazımmış"
Yine mi bu konu?..3 kişi mi demişti o? O zaman..
"Rowoon-
"Yunho da bizimle olacak"
Tek nefeste söylediği cümle ile söyleyeceklerim içime geri kaçmıştı. Neden her şeyi o karar veriyordu?
"Neden her şeyi sen karar veriyorsun? Ayrıca katılıp katılmayacağım kesin değil"
"Eğer borcumu ödemezsen olacakları az çok tahmin ediyorsundur cüce ayrıca şarkı seçimine sen karar verirsin dans hocası tutma iznimiz varmış tanıdığım biri var iyi bir koreografi hazırlıyor seçtiğimiz şarkıya uygun bir iki güne bir şeyler hazırlar"
Vay be her şey benim evet dememe kalmıştı resmen, kendimi özel hissettim bir an...Seonghwa'yla bir önce şu borç olayını kapatmak istediğim için kabul etmekten başka şansım yok gibi görünüyordu.
"Kabul ediyorum öyleyse"
Seonghwa oturduğu yerden ayağa kalkıp yanıma doğru geldiğinde gerilmiştim. Her ne zaman yaklaşsa hissettiklerime engel olamıyordum. Yakınıma geldiğinde cebinden çıkardığı kağıtla fark etmeden tuttuğum nefesi geri verdim. Ceketi, bende ve kanlı olduğu için üzerinde sadece beyaz gömleği vardı.
"Burada şarkı isimleri yazıyor konseptlerini bilmiyoruz bu yüzden sen sadece bu ders vaktinde seçmen yeterli teneffüste geleceğim yanına"
Yanıma geleceğini söylediğinde içimde oluşan garip hissi odaklanmamak için öksürüp elimi yanağıma koydum. Sıcak mı olmuştu burası?
Beni izleyen Seonghwa'nın anlık değişen yüz ifadesiyle elimi tutup yere indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PABOO / Park Seonghwa
FanfictionYanımda oturan bedene dönüp sorumu yönelttim. "Ben aptal mıyım?" Yanımda oluşan sessizlikten yola çıkarak sorumu yeniledim. "Aptal mıyım!? Cevap versene!" Sonunda aradığı kelimeyi bulmuş gibi bağırdı. "Çok!" Dudaklarımı büzüp başka soru sordum. ...