Medya: This I love - Guns N' roses
İYİ OKUMALAR (AY ÇOK HEYECANLANDIM NEYSE NEYSE SEN OKUMAYA BAŞLA 🥺🥺 AHHH BİRDE MEDYADAKİ ŞARKI OLMADAN OKUMAYACAKSIN DEĞİL Mİ?😡)
"Sevgilime bu kadar yakın olarak sınırları zorluyorsun Choi San beni sinirlendirmek istemezsin değil mi?"
Otoriter ve düz sesiyle söylediği cümle benim bile korkmamı sağlamıştı.Hatta şuan neden titriyorumdum ki?
Senin nerden sevgilin oluyorum diye çıkışacak gücüm bile yoktu. Titrediğimi anlamış olmalı ki Seonghwa beni yanına getirip bileğimi tuttu.Kafamı yana çevirdiğimde yüzü görüş açıma girmişti. Şundan kesinlikle eminim ki Seonghwa gerçekten iyi bir oyuncuydu. Sevgili olduğumuza ben bile bilmesem inanacaktım..Ama buna ihtiyacım yoktu! San'a uzun zaman sonra aşkımı itiraf etme fırsatı yakalamıştım ve edicektim de ama seonghwa geldiği için bu fırsat yerle bir olmuştu. Seonghwa'ya bakarak daldığım düşüncelerden San'ın gülüşü kurtarmıştı beni.
Etrafa göz ucuyla baktığımda oluşan sessizlik herkes tarafından izlendiğimizin kanıtıydı.
Yavaş yavaş soğuyan ellerime bakmamak için San'a döndüm."Sevgilin mi? Çoçukca şakalara gerek yok Seonghwa,o yanındaki kişi bana sen gelene kadar aşkını itiraf edecekti"
Haklıydı ona söyleyecektim her şeyi..onun hakkındaki tüm düşüncemi..öne atıldığım sırada San'ın arkasındaki arkadaşlarından biri San'ın kulağına bir şeyler söyleme başlamıştı.
Fırsattan yararlanmak için Seonghwa'ya döndüm."Yapma.."
Şuan bu kelimesi beni düşündüğü için mi Yoksa kendi karizması çizileceği için bir uyarı mı yapmıştı anlamamıştım.
"Neden? Şuan tam sırası ve se-"
"Sara görmüyor musun sana nasıl iğneliyeci baktığını? Seni küçük görüyor..ismini bile söylemek yerine sana 'bu,kişi' lakaplarını kullanıyor seni onaylayacağını veya kibarca reddedeceğini düşünüyorsan yanılıyorsun..onu tanıyorum lütfen..yapma"
Arkamı dönüp San'ı incelemeye başladım. Düşünmek için kısa bir sürem vardı.
"Nerde kalmıştık?..ah doğru seni dinliyoruz küçük kız"
Evet şuan gerçekten herkes beni dinliyordu ve salona yeni gelenlerde oturmadan önce arkadaşlarıyla fısıldaşıp olayları öğrenmeye çalışıyordu.
Gerginliğim kat kat artarken kafamda tonlarca düşünceler dolmaya başladı. Gerçekten San böyle biri miydi? Bir itirafım beni rezil mi edecekti? Yoksa seonghwa mı benimle oynuyordu? Ve itiraf etmesem seonghwa ile sevgili bilinecektik..
Zaman benim, içimde yavaş geçsede dışarıda oldukça hızlıydı ve ben artık karar vermeliydim! Hadi sara söyle ona! Söyle aşkını!
Seonghwa'nın bileğimde olan elini tutup parmaklarımızı birbirine geçirdim.
Hayır Sara bu değildi!
O da bu yaptığıma şaşırmış olmalı ki yandan bana baktığına emindim,parmaklarını kapatıp tutuşumuzu sıklaştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PABOO / Park Seonghwa
FanfictionYanımda oturan bedene dönüp sorumu yönelttim. "Ben aptal mıyım?" Yanımda oluşan sessizlikten yola çıkarak sorumu yeniledim. "Aptal mıyım!? Cevap versene!" Sonunda aradığı kelimeyi bulmuş gibi bağırdı. "Çok!" Dudaklarımı büzüp başka soru sordum. ...