İyi okumalar💗
Doktor ve hemşirelerin hızlıca içeri girmesiyle korkuyla yerimden kalktım. Saraya bir şey mi olmuştu? Korkuyla oradan oraya yürüyordum. İçeriden Rowoon çıktığında hemen yakasına yapıştım.
"Ne yaptın lan Sara'ya!"
"B-ben bir şey yapmadım sadece gerçekleri söyledim"
Yakasını daha da sıkı tuttuğumda sinirle dişlerimin arasından konuştum.
"Ne gerçeği şerefsiz neyden bahsediyorsun!?"
Ellerimi kendinden kurtarmak için beni ittiğinde hafifçe geri çekildim.
"Aşık olduğumu söyledim ona! Depo olayına sebep olduğumu söyledim!"
Söylediklerinin şoku ve siniriyle düşünmeden yüzüne yumruğumu geçirmiştim. Yunho arkadan kollarımı tutmaya başladığında Yeosang onu dışarı çıkarmaya çalışıyordu.
"Seonghwa sakin ol hastanedeyiz"
Zar zor beni oturturup bir yandan da ani hareket yaparım diye tutuyordu. Sinirden beynime kan gitmiyor gibi hissediyordum.
"Saraya onun yüzünden bir şey olursa doğduğuna pişman ederim!"
Yunho elini omzuma koyup bana destek olduğunu belli edercesine sıkıyordu.
"Yaparsın olum biliyorum ama şimdi doktorları bekleyelim"
İçeriden çıkan doktorla hızlıca yanına ulaştım.
"O iyi mi?"
"Neyseki sadece şoktan bayılmış kafa tranvaması geçirdiğinden korkmuştuk. Şimdi iyi dinleniyor isterseniz yanına gidebilirsiniz ama onu üzecek herhangi bir şey söylemeyin bu çok tehlikeli"
Kafamla doktoru onaylayıp teşekkür ettim yavaş adımlarla kapıya doğru ilerleyip içeri girdim.
"Güzelim?"
"Seonghwa.."
Solgun haline tekrar şahit olduğum için kalbim sızlamıştı. Gözlerimin dolmasına izin vermeden yanına ilerleyip elini tuttum.
"İyisin değil mi güzelim buradayım ben"
"Hmhm...biliyorsun değil mi?"
Bahsettiği şeyi anlamıştım konuyu değiştirmek için atıldığımda beni susturmuştu.
"Sorun değil..ben ne diyeceğimi bilmiyorum sadece ondan uzaklaşmak istiyorum bunu benim için yapar mısın?"
"Elbette Sara iyi olacaksın güzelim seni koruyacağım bir daha kimse sana zarar vermeyecek"
Gülümsediğinde eğilip dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.
"Hadi uyu biraz bende şurada oturacağım"
Yana doğru kaydığında elimi bırakmıştı oturduğu yatağı pat patladığında dediğini anlayıp yanına uzandım. Kollarımı ona sarıp saçlarına küçük öpücükler bırakmıştım.
"Güzel meleğime iyi uykular"
Düzenli nefes alışverişinden çoktan uyuduğunu anlamıştım gözlerimi kapatıp ben de uykunun kollarına kendimi bıraktım bizi çeken iki tane afacandan habersiz..
IYYY GIY GIY YETER,EĞLENCELİ BÖLÜMLERE GERİ DÖNÜCEZ ARKADAŞLAR BEN DE SIKILDIM MERAK ETMEYİN DİĞER BÖLÜMÜ HEMEN İŞLEVE GEÇİRİCEM BU BÖLÜM BU SEFERLİK KISA OLDU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PABOO / Park Seonghwa
FanfictionYanımda oturan bedene dönüp sorumu yönelttim. "Ben aptal mıyım?" Yanımda oluşan sessizlikten yola çıkarak sorumu yeniledim. "Aptal mıyım!? Cevap versene!" Sonunda aradığı kelimeyi bulmuş gibi bağırdı. "Çok!" Dudaklarımı büzüp başka soru sordum. ...