Bölümün şarkısı medyada iyi okumalar💗
(1 hafta sonra)"Ya Sara birazcık dahada mı dinlenseydin sanki böyle aklım kalıcak"
"Seonghwa bir hafta oldu kızı rahat bırak"
Yunho sanki aklımı okumuş gibi konuştuğunda Seonghwa tarafından götüne tekme yemişti.
"Kes lan sesini sevgilimle arama karışma"
Takıldığım kelimeyle yerimde durdum. Gözlerimi kısarak Seonghwa baktığımda sırtındaki çantasını düzeltip yanıma geldi.
"Ne oldu güzelim ben hep götüne vuruyorum onun acımaz canı"
'Ne?' Dercesine Seonghwa'ya baktığımda sorunun o olmadığını anlamış ve kaş gözle hareketleriyle çoçuklara işaret verdi.
"Sevgilimle arama? Ben teklif aldığımı hatırlamıyorum "
Yeosangın "oldu biz kaçar" diyerek önden ilerlediğinde peşinden giden seonghwa'nın kulağını çekerek yanımda durdurmuştum.
"Sen nereye he?"
"Aaaa acıyor"
Elimi kulağından çekip iki yanıma koydum. Soruma cevap beklercesine ayağımı salladığımda kulağını ufalayarak bana masum bakış atmıştı.
"Sen öyle elimi tutup sevgilim diyince..hem biz öpüştük! Öpüştüğümüz için sevgiliyiz"
Tüm sokağa öpüştüğümüzü haykırınca elimi ağzına koydum.
"Şşşt bağırmasana ya! O zaman şey yapsaydık evli mi oluyorduk Seonghwa!"
Elimi indirip piç gülüşünü yüzüne yerleştirmişti. Belimden tutup beni kendine çektiğinde aramızda azıcık kalan mesafeyle kendimi durdurabilmiştim.
"Yapalım mı?"
utançtan kızaran yanaklarımla hafifçe alnına vurdum. 'Ya!' diye bağırdığında geri çekildim.Hızlıca önden ilerlemeye başladığımda o da arkadan bağırmıştı.
"KIZIM BİR KERE ÖPSEYDİM YA! SEVGİLİM AY YARI SEVGİLİM GİTME DUR"
****
Pravo odasına girdiğimizde çantaları köşeye bıraktık. Okulun düzenlediği dans yarışmasına sonunda hazırlanacaktık. Hocamız olduğunu düşündüğüm çoçuğun -çoçuk diyorum çünkü en fazla 22 yaşında gösteriyor- içeri girmesiyle bir araya geldik. Seonghwa ile tokalaştığında onlara odaklanmıştım.
"Arkadaşım ve hocamız olan Taehyung,bunlarda arkadaşlarım kendinizi tanıtsanıza"
Diğer ikili isimlerini söyleyip elini sıktıktan sonra sıra bana gelmişti.
"Sara"
Yüzüne çok güzel bir gülümseme yerleştirip elimi hafifçe sıktı.
"Çok güzelmiş"
Teşekkür edercesine gülümsedim. Ellerimi ayırıp Seonghwa'nın yanına ilerledim. Seonghwa ile taehyung birlikte bilgisayarla ilerlediğinde biz ısınma hareketleri yapmaya başlamıştık. Şarkı ve Kareografi ayarlanmış olmalı ki ikili yanımıza geldi.
"Hazırsanız başlayalım"
Onayladığımızda şarkıyı başlattı. Müzik kulağıma çok güzel gelmişti. Taehyung bir adım öne geçip aynanın karşısına geçti. Onu takip edip arkasına geçmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PABOO / Park Seonghwa
FanfictionYanımda oturan bedene dönüp sorumu yönelttim. "Ben aptal mıyım?" Yanımda oluşan sessizlikten yola çıkarak sorumu yeniledim. "Aptal mıyım!? Cevap versene!" Sonunda aradığı kelimeyi bulmuş gibi bağırdı. "Çok!" Dudaklarımı büzüp başka soru sordum. ...