Medya ile okuyunuz!
Medya: Somewhere-O3ohn
İyi okumalar🥺💗Kapının kilitlenmesiyle titreyen bacaklarım artık zeminle buluşmuştu. Zar zor sürünerek kapının yanına geldim.
"Kimsin sen! Kimse yok mu kapıyı açın "
Gözlerimden art arda dökülen yaşlarla ve tüm gücümle kapıyı yumrukluyordum. Titreyen vücudumla gücümün azaldığını fark etmem çok geç olmamıştı.
"Kapalı..kapalı yerde"
Nefes almakta zorlanmaya başlamıştım son gücümü birinin duyma umuduyla bağırmaya harcıyordum.
"Lütfen çok korkuyorum yardım edin!"
Nefes alamıyordum gömleğimin bir kaç düğmesini açtım. Telefonum..titreyen ellerimle zar zor tuttuğum telefonumla roowona mesaj attım. Seonghwa'nın numarası yoktu..
Sara
Depoda
Yardım etMesajıma hala karşılık gelmemişti. Hızlı hızlı almaya çalıştığım nefes artık bir işe yaramıyordu.. Hızlıca mesajlara girdim. Numaralı biriyle konuşmuştum. Hemen mesajın üzerine bastım bu Seonghwaydı.
Sara
Hwa
Depodayım
Yardım etTelefon elimden düşmesiyle karanlığa karışmıştı. Elimi yerde gezdirmeye başladım. Elim bir tahtaya çarpmıştı. Bilincim yavaş yavaş kapanıyordu. Birinin kapıyı zorladığını duymuştum Seonghwa gelmiş olmalıydı ama ben bundan sonrası hatırlamıyordum.
***
Okul bahçesine geldiğimizde Yunho"biz gidiyoruz gelmiyor musun?"diye sordu. Utanarak elimi saçıma attım. "Sarayı bekliyorum birlikte gidicez". Ooolamaya başladıklarında tekme attım koşarak kaçmaya başlamışlardı. Gülümseyerek beklemeye başladım. Bekledim..bekledim.. resmen yarım saat olmuştu ama Sara hala çıkmamıştı oysaki tüm okul dağılmıştı. Telefonuma gelen mesajla cebimden telefonu çıkardım.Sara
Hwa
Depodayım
Yardım etSesli bir küfür edip koşarak okula girdim. Koridorun sonuna baktığımda biri kapıyı açmaya çalışıyordu.
"Hey sen!"
Sesimi duyduğu an yardım merdiveninden kaçmaya başladı. Koşarak kapının önüne geldim. Kapıya vurmaya başladım.
"Sara! Sara beni duyuyor musun!"
Hiç ses yoktu.
"Sara!"
Biraz zarar görmüş olan kilide bakmak için eğildim. Kapının altındaki suyla bir adım geri gittim. Elimi değdirdiğimde bunun su değilde kan olduğunu fark etmiştim.
"Sara! Sara!"
Yangın merdivenin yanındaki yangın tüpüyle kilidi kırmayı denedim. 4.kez vurduğumda sonunda kilit kırılmıştı. Kapıyı açtığımda yerde yatan Sarayla karşılaşmıştım. Koridordan azda olsa vuran ışıkla kafasını yeni vurduğunu anlamıştım. Hızlıca ambulansı arayıp Sara'yı kucağıma çektim.
"Güzelim uyan! Lütfen Sara geldim burdayım!"
Ceketimle kafasındaki yaraya bastırdım. Gözümdeki yaşların dökülmesine engel olamıyordum. Bunu ona her kim yaptıysa cehennemi yaşatacaktım o kişiye!
Ambulansın sesini duymamla birlikte içeri giren görevlilere bizi görmeleri için bağırdım. Hızlıca sedyeye koyup arabaya binmiştik. Bir yandan elini tutup diğer yandanda oksijen takviyesi yapılıyordu. Hastaneye geldiğimizde hızlıca odaya alınmıştı dışarıda turlar atarak bekliyordum. Kan olmuş elimle çalan telefonumu açtım. Arayan Yunho'ydu.
"Olum nasıl gidiyor yengeyle?"
Sözlerimi toparlamak için bir kaç saniye sessiz kalmıştım.
"Aloo Seonghwa iyi misin?"
"Yunho biz hastanedeyiz Sara yaralandı"
"Ne! Ne diyorsun sen? Hangi hastanedesiniz?"
Hastanenin ismini söyleyip telefonu kapattım. Sara'nın çantasına hızlıca koyduğum telefonu aklıma geldi. Sandalyenin üzerindeki çantasını açıp içinden telefonunu çıkardım. Bildirim gelmişti.
Rowoonişko
Sara
Nasılsın
Nerdesin Sara
Lütfen cevap ver
İyi olmuş ol nolursunTelefonunda şifre olmadığı için mesaj yazamıyordum aramasını beklemekten başka çarem yoktu. Sandalyeye oturup içimde tuttuğum gözyaşlarımı akıtmaya başlamıştım.
Lan ne oldu kıza!?? Nerde kaos orda ben varım. Ortaokulda beni depoya kilitleyen kız seni unutmadım🤨neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir yorumlarınız,bölüm yazmak için güç veriyor lütfen yorum yazmayı unutmayın!! Hayırlı ramazlar😚💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PABOO / Park Seonghwa
FanfictionYanımda oturan bedene dönüp sorumu yönelttim. "Ben aptal mıyım?" Yanımda oluşan sessizlikten yola çıkarak sorumu yeniledim. "Aptal mıyım!? Cevap versene!" Sonunda aradığı kelimeyi bulmuş gibi bağırdı. "Çok!" Dudaklarımı büzüp başka soru sordum. ...