11*

100 13 10
                                    

İyi okumalar 🥺💗

Yunho'nun "hocalar geliyor" diye bağırmasından sonra herkes yerine oturmuştu. San sinirle konferanstan ayrılmış Seonghwa da yanımda ki koltuğa oturmuştu.

Konuşma yapılıyorken Seonghwa'nın kulağıma doğru yaklaşması kalp atışımın hızlandırmasını sağlamıştı.

"Hocayı ve yeri ayarladım çıkışta seni bekleyeceğim birlikte gidelim olur mu?"

Kafamı sallayıp onu onayladım.konferans bittiğinde Seonghwa'ların arkasından merdivenleri inmeye başladım.Öndeki sohbete kulak misafiri olmuştum.

"Hocaları nasıl durdurdum ama siz varya sizz hep bu anı bekliyormuşsunuz"

Yunho'nun söylediği şeyden sonra Seonghwa gülerek ona omuz atmıştı benim ise yanaklarım kızarmaya başlamıştı. Bir anda bileğimden çekilip aşağı hızla indirildiğimde şok olmuştum. Bu Rowoon du. Bileğimi o kadar sıkı tutuyordu ki kurtarmak için çabalamam boşaydı. Seonghwa ve Yunho'nun ortasından beni sürükleyerek sertçe geçmişti. Salondan çıkmadan önce arkamı döndüğümde sinirli bir şekilde bize bakan bir Seonghwa ile karşılaşmıştım. Boş bir sınıfa girdiğimizde bileğimi bıraktı ve bağırmaya başladı.

"Ne zamandan beri birliktesiniz? Ben neden bilmiyorum bunu?"

Bunun için neden bu kadar sinirlendiğini anlamasamda kendime gelip konuşmaya başladım sakince.

"Rowoon bi sakin olur musun? Neden bu kadar sinirlisin?"

Bana hızlı şekilde bir adım yaklaştığında korkup geri adım attım.

"Bana cevap ver Sara!"

Sesini daha da yükseltiğinde korktuğum için cevap veremedim. Sadece gözlerinin içine bakabiliyordum. Korktuğumu fark etmiş olmalı ki sakinleşmeye başlamıştı.

"Özür dilerim Sara bağırmak istememiştim."

Arkamı dönüp sınıftan çıkacağım zaman beni durdurmaya çalıştı.

"Lütfen sakinleştiğinde konuşalım olur mu? Böylesi daha iyi"

Sınıftan çıktığımda gözlerim dolmuştu. Rowoonla olan arkadaşlığım boyunca bir kez bile benimle böyle konuşmamıştı. Yüzümü yıkamak için tuvalete gideceğim sırada merdivende Seonghwa ile karşılaşmıştım. Beni böyle görmemesi için hızlıca tuvalete girdim. Yüzümü yıkayıp daha iyi olduğumda sınıfa girdim çıkmamıza 2 ders kalmıştı.

Sonunda çıkış zili çaldığında telefonuma gelen mesaja döndüm. Numaralı biri mesaj atmıştı.
"Seni alt katın deposunda bekliyorum"

Kim olduğunu sorguladığımda aklıma Seonghwa'nın numarasını kaydetmediğim geldi. Zaten çıkışta hocanın yanına gidecektik diye de destekledim tahminimi.

Eşyalarımı yavaşça çantaya koyduktan sonra aşağı inmeye başladım okuldakiler hızlıca çıltıkları için koridorda nadir bir kaç öğrenci vardı. Alt kata geldiğimde depoya doğru ilerledim yanında kimse yoktu koridora göz atmaya başladığımda telefonuma gelen mesajla telefonu elime aldım.

"İçerideyim"

Depoda mıydı? Ama neden? Ne olduğunu anlamak için kapıyı açtığımda geniş ve açtığım kapıdan vuran ışıkla malzemerle dolu bir o da olduğu görülüyordu. Oldukça korkutucuydu.. tam geri gidip kapıyı kapatacakken arkamdan çift elle odaya itilmiştim.
Ardından da bir kilit sesi duyulmuştu..

Bu kitaba ilk bölümümü attığım da 11.sınıftım ve 12.sınıflara olan nefretim üzerine yazmıştım. Çerezlik ve sinirimi çıkarma gibi bir planım vardı o zamanlar ama şimdi 12.sınıfım hatta mezunum denilebilir...klasik olaylardan oluşan laylaylom bir kitap olmasına rağmen 1k okunma olmuş ben şok teşekkür ederim hepinize umarım bölümü beğenmişsinizdir yıllardır bölüm atmadığım içinde özür dilerim 😚😚💗💗

PABOO / Park SeonghwaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin