6.

505 64 2
                                    

Hei, hei! A trecut ceva vreme de cand nu am postat ! Sper sa va placa noul capitol :)


A doua zi, baietii se retrasera la studio, cu gandul de a repeta noile piese impreuna. Nu schimbara prea multe cuvinte, dat fiind faptul ca Miles inca era suparat pe Alex. Dar asta nu il impiedica sa ii studieze fiecare miscare, iar Alex facea cam acelasi lucru dar mai pe ocolite. Nu era mai nimeni in studio, iar Jamie ii anunta ca pleaca pentru cateva ore naiba stie unde.

- Sa fiti cuminti!

- Cei mai cuminti! comenta Alex prin microfon, in timp ce isi acorda chitara.

Jamie disparu, iar Alex isi arunca chitara cat colo, revenind la starea lui de plictis total. Isi lua pachetul de tigari si pleca pe veranda, lasandu-l singur pe Miles care nu scoase un sunet. Ar fi vrut sa se duca dupa el si sa-l ciufuleasca putin si sa-l giugiuleasca. Asta l-ar fi scos din sarite grav de tot. Miles se obisnuise cu acest Alex care era mereu morocanos, ba chiar ii placea. Isi musca buza inferioara imaginandu-si cum ar fi fost sa aiba control total asupra lui Turner si sa-l sarute ori de cate ori voia, sa-l muste, sa se joace in parul lui, sa doarma in patul lui, in bratele lui. Nu apuca sa se dezmeticeasca, caci usa se deschise, iar un barbat carunt, destul de inalt, imbracat la costum isi facu aparitia. Isi drese vocea, iar Miles sari de pe canapea sa il intampine, curios nevoie mare de prezenta lui.

- Buna ziua, pe cine cautati? se apropie Miles zambitor, insa barbatul nu schita nici un gest, doar il privea dezamagit. Miles se simtea stanjenit, dar pana la urma barbatul se apropie si ii stranse mana tanarului.

- Numele meu este David. David Turner si il caut pe...se opri uitandu-se la tanarul caruia tocmai ii strangea mana.


Acesta se bloca instantaneu cand ii auzi numele complet, ba chiar se panica.

- Il caut pe Alex Turner. continua barbatul uitandu-se prin incapere. Miles inghiti in sec si pana sa apuce sa faca o miscare, Alex intra pe usa cantand, fiind in lumea lui. Miles bufni usor in ras si isi duse mana la gura, iar Alex se opri, pe chipul sau citindu-se o indiferenta suprema.

- Ne lasi sa discutam? zise tatal lui Alex catre Miles care se facu micut si parasi imediat incaperea, parandu-i rau ca il lasa singur pe amicul sau.

- Cine esti si ce treaba ai cu mine? intreba Alex apropiindu-se. Isi trecu mainile prin par la fel de nonsalant si se posta in fata barbatului, studiindu-l.

- David Turner. spuse intinzand mana sa il salute pe fiul sau, insa tanarul se uita cu dispret la el.

- Si ce treaba ai cu mine?

- Cred ca a venit momentul sa primesti o educatie. Cum mama ta nu a fost in stare, vad ca ai ajuns un gunoi.

- Totul pana la mama! striga Alex nervos. Nu ai tu dreptul sa vorbesti asa despre mama mea, tu care nu ai dat un telefon in 20 si ceva de ani!

- Taci, pramatie ordinara! tipa barbatul lovindu-l pe baiat si facandu-l sa cada la podea.

- Cum indraznesti?

- Stiu totul despre tine! Nu ajungi tu, un gunoi, sa ma faci de ras in presa, sa te etalezi la bratul unui barbat! spuse el lovindu-l din nou atunci cand incerca sa se ridice.

- Nu ti-am spus sa te ridici! De acum in colo vei face cum spun eu! Vei primi o educatie si vei inceta orice activitate mizera in aceasta industrie! Eu nu vreau sa tin la usa un...un...

- Un ce? Ti-am cerut eu sa ma tii la usa ta? Nici nu stiu cine dracului esti si nici nu am nevoie de ajutorul tau!

- Taci pana nu te desfigurez! Ridica-te!! spuse el apucandu-l zdravan de geaca de piele. Alex scanci usor, dar nu avu incotro decat sa se lase carat afara din cladire si azvarlit intr-o limuzina cu geamuri fumurii. Se gandea ca fusese rapit, dar stia de existenta tatalui sau si ii stia si numele si mai ales faptul ca fusese un nebun in tinerete de care mama sa fugise. Si mai stia ca se inrolase in armata. Inima ii batea cu putere in piept cand barbatul ii prinse chipul facandu-l sa-l priveasca.

Vom ajunge în Iad (BoyxBoy//YAOI)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum