Lucrurile se complica! La mass media aveti inserat videoclipul de la concertul lui Alex Turner -ignorati titlul,voiam doar sa va arat cum presteaza acea melodie - Lectura placuta! :)
De dimineata Miles se trezi singur,ce-i drept Alex disparuse de ceva timp spre dezamagirea tanarului. Se dadu lenes jos din pat si se duse direct in bucatarie cu gandul sa faca cafea si sa isi aprinda o tigara. Surpriza insa! Alex era deja acolo,facuse cafea si chiar sandwish-uri. Statea la locul lui,tinand-o pe Arabella in brate,cu un pix in mana o foaie in fata si telefonul alaturi.
- Neata! zise Miles stand in tocul usii privindu-l. Deabea atunci realiza si Alex ca este spionat,astfel intalni privirea blanda a lui Miles.
- Neata. zise scurt luand foaia si impaturind-o.
- Ce faci? vorbi Miles atunci cand se aseza pe scaun,vizibil somnoros.
- Hmm,mai nimic. Am pregatit micul dejun.
- Foarte dragut. Pari mai odihinit,apropo.
Alex se rusina,lasand astfel capul in pamant. Mosmai un multumesc dupa care se ridica de la masa.Arabella se tinea dupa el si in scurt timp si Miles.
- Nu iei micul dejun impreuna cu mine? il intreba atunci cand ajunse in dreptul camerei lui Turner.
- Vin imediat.
- Ok.
Turner se intoarse la masa asa cum promisese,dar era absent si ingandurat.
- Esti bine?
- Mhm. mormai Alex. Isi aprinse o tigara si ramase tacut. Pe Miles il scotea din sarite acest comportament al tanarului.
- Ce s-a intamplat?
- Noaptea trecuta.
- Ahh,nu-ti face griji, nu voi spune nimanui ca iti e frica de furtuni. chicoti Miles apoi sorbi din cafea. Alex dadu deznadajduit din cap.
- Nu asta! Defapt,am o intrebare.
- Ascult.
- De ce m-ai sarutat ?
Miles ofta si isi dadu ochii peste cap.
- Ca sa ma sacai tu cu intrebari.
Alex ii facu semn cu mana sa-l lase in pace si se ridica de la masa. Puse cana pe bufet si cand sa se intoarca se trezi captiv in stransoarea partenerului sau. Acesta isi puse mainile pe bufet,de-o parte si de alta ale baiatului,imobilizandu-l practic. Distanta dintre ei era atat de mica incat aproape se atingeau. Alex facu ochii mari,blocat pur si simplu de gestul amicului sau. Miles ranjea,multumit de reactia lui Alex. Stia ca il sperie groaznic,ceea ce ii placea.
- Ce zici,vrei sa incercam din nou? ii privi Miles atent cand ochii cand buzele. Tanarul ramase stana de piatra sub stransoarea lui Miles si incerca sa raspunda.
- Te-ai tampit? Lasa-ma in pace.
Aceste apropieri il speriau pe Alex,dar mai ales modul in care ii sarea pulsul si fluturii pe care ii avea in stomac.
- Auci,dar ce te panichezi asa?
- Nu...nu ma panichez!
Miles incepu sa rada si il elibera.
- Neah,nici 1000 de bistari daca mi-ai da si tot nu m-as mai injosi sa te sarut. Ewww.
- Si totusi ai facut-o! striga Alex plecand spre camera lui.
- De dragul publicitatii.
Alex ii arata un semn si se baga in camera lui incepand sa isi faca bagajul.
CITEȘTI
Vom ajunge în Iad (BoyxBoy//YAOI)
Fanfiction"Dar într-un final, oricât de fierbinţi ar fi flăcările Iadului, de lângă tine nu voi pleca, iar iubirea noastră va dăinui veşnic." Drepturi rezervate @IrinaGates 2014. !Curând voi edita și capitolele 3-11. 13.06.2016 - #164 Fanfiction