Capitolul 18. La limită

376 34 14
                                    

N/A

Salut dragilor!Capitol nou și aici! Sunt curioasă ce părere aveți! M-ar ajuta enorm, plus că sunt exact ca un copil mic în seara de Crăciun. <3

                                               I just had a change of heart

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                                               I just had a change of heart.


          Miles şi Alex se întorseseră în Londra împreună şi mai fericiţi ca niciodată. Deşi erau urmăriţi de paparazzi la tot pasul, iar presa vuia vrute şi nevrute, tinerii nu se lăsau pradă răutăţilor. Ce-i drept, nu se afişau în public ţinându-se de mână sau sărutându-se, ci se purtau ca doi amici. Pe amândoi îi necăjea acest lucru, dar se mulţumeau şi cu atât. Nu voiau să întindă coarda şi mai mult decât era nevoie.

— Iartă-mă că nu te însoţesc, dar nu vreau să dau ochii cu Jamie.

— Nu îţi face griji, spuse Alex îmbrăcând tricoul simplu, negru.

Se pregătea de ceva vreme pentru a se duce la studio şi pentru a vorbi cu Jamie, dar Miles îl tot întărâta şi îl necăjea.

— Vrei să te conduc până acolo? îl trase Miles pe tânăr în braţele sale. Îşi lipi buzele de gâtul partenerului său şi nu îl lăsă să se mişte, în ciuda faptului că acesta se smiorcăia ca un copil mic.

— Mă descurc, bombăni el, aranjându-şi părul. Miles! Am stat atâta timp să mă pregătesc, încetează!

— Tare țâfnos devii uneori, îi spuse Miles, depărtându-se.

— Mă întorc repede, îi spuse Turner, după care se făcu nevăzut.

          Conduse mai mult robotic până la studio şi asta pentru că îşi făcea griji pentru ce avea să urmeze. Jamie era din cale afară de supărat pe el şi nici măcar nu îi explicase motivul la telefon, iar acest lucru îl îngrijora. Nu înţelegea cu ce greşise, dar urma să afle. Îşi parcă maşina şi se avântă în studio. Salută câţiva cunoscuţi, după care intră în biroul lui Jamie. Bărbatul fuma un trabuc şi îl aştepta.

— Hei, Jamie! Ce s-a întâmplat?

— Ia loc, Turner.

Tânărul se supuse, dar începu să tuşească scurt şi să dea din mâini când idiotul de James îi suflă fumul în faţă.

— Ce dracu' faci?

— Aceeaşi întrebare ar trebui eu să îţi adresez! se răsti bărbatul.

— De ce? întrebă Alex, lăsându-se pe spate în scaun, încercând să stea cât mai departe de Jamie şi tot fumul său. Jamie scoase de sub birou un ditamai teancul de reviste, toate ilustrându-l pe el şi Miles împreună cu o groază de titluri şocante.

— Aşa, şi care e problema?

— Care e problema?! urlă Jamie lovind masa. Ne-ai târât pe toţi în noroi, asta e problema!

Vom ajunge în Iad (BoyxBoy//YAOI)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum