En mä oo sellanen.

648 12 1
                                    

Tää eka luku on kirjoitettu Dracon näkökulmasta :) olkaa hyvät.

Draco nk

Nyt on kuudes vuosi Tylypahkassa. Junamatkalla istuin Blaisen ja Pansyn kanssa. Potter -Se paskiainen, jos tiedätte sen- myös tunki kuononsa meidän hyttiin ja salakuunteli meitä. Näytin sille arpinaamalle, että ei tulis enään meidän luo sen näkymättömyys viitan kanssa. Saisi pysyä kaukana musta.

Oon illallisella Pansyn, Blaisen ja Astorian kanssa. Pansy roikkuu mussa kiinni koko ajan ja Astoria yrittää vetää sitä vaan pois aina.

"No en mä sille mitään voi. Mun isä pakotti mut olemaan kuolonsyöjä ja sä tiedät sen. Se sanoi, että 'Se on vain omaksi parhaaksesi. Ei kiinnosta, mitä sinä olet itse mieltä. Älä ole lapsellinen. Kunnioita perhettäsi enemmän.'. Se ei kuunnellut mun mielipidettä." Sanoin Blaiselle, joka vain kohautti olkiaan.

"Ketuttais muakin, mutta tee miten ne sanoo niin ei tuu enempää ongelmia." Blaise vastasi. Blaise ei taida nyt ihan ymmärtää.

"Hiljaisuus oppilaat! Tänään meille on tullut uusi oppilas. Hänet lajitellaan omaan tupaansa. Tervetuloa." Dumbledore sanoi Suuren salin etu osassa muiden rehtoreiden luota.

Sisään käveli tummahiuksinen tyttö. No ainakin se on hyvännäköinen.. ei ole hiljaa. Sä et voi ajatella noin.
Toivottavasti se tulee olemaan edes luihuinen. Ei lisää haisevia rohkelikkoja, puuskupuhia tai korpinkynsiä. Eikä Pottereita, Grangereitä, Weasleytä. Hän istui puiselle jakkaralle ja ei näyttänyt kovin stressaavalta. Koko sali oli hiljaa.

"Ahaa.. selvä.. pärjäisit hyvin rohkelikossa.. ja myös luihuisessa... tämähän nyt on selvä.. LUIHUINEN." Hattu huudahti tutkiskelun jälkeen. No kiitos.

Tyttö oli ylpeän näköinen päästyään luihuiseen. Hän nousi jakkaralta ja käveli pöytäämme Astorian viereen. Sentään ei tullut mun viereen, niin ei tarvi puhua sille. Se olisi kiusallista.

"Terve oon Edlyn Roswell." Edlyn sanoi ja vaihteli katseen suuntaansa meihin kaikkiin neljään. Kaikki olivat hiljaa. Kiusallista. "Okei voidaan me hiljaakin olla, jos ette uskalla edes puhua mulle." Hän sanoi ja kohautti olkiaan. Hän katseli ympärilleen ja pisti silmänsä minuun. "Hetkinen.. sä- sä olet Malfoy eiks vaa?" Hän kysyi ja katsoi minua hieman järkyttyneenä.

"No en vaa vittu Pertti.. kyllä oon. Kai sen nyt pitäis jo kaukaa huomata." Minä sanoin. Kai se nyt on pakko puhua.

"Umm oon kuullu sun perheestä mun vanhemmilta vähän kaikenlaista. Ne on molemmat luihuisia ja sanoi, että jos en tuu olee luihuinen niin ei oo asiaa jouluks kotiin. Hah! Tyhmiä eiks vaa." Tuo tyttö nauroi.

"Onko ne puhunu musta?" Kysyin. Täytyy saada tietää niin voin kertoa isälle.

"Joo ne sano, että 'Muista että et sekaannu niihin Malfoyhin. He satuttavat sinua.'. Mutta siinä sä istut ja mä istun tässä eikä oo käyny vielä mitään." Hän vastasi. Satutan ihmistä, jota en edes tunne? Mun isä tekis noin.

"En mä oo sellanen." Mumisin ja join mehua kupistani. "Sun pitää todistaa. Muuten en usko." Edlyn sanoi ja hymyili minulle.

"Ehkä joku päivä." Vastasin.

****

"Ja olen pahoillani neiti Roswell, mutta joudut jakaa huoneen herra Malfoyn kanssa, sillä sinulle ei riitä ylimääräistä tyhjää huonetta." Kalkaros sanoi Edlynille. Ei tää voi olla todellista!

"Ei todellakaan! En mä voi nukkua tytön kanssa samassa huoneessa! Ja ei mulla ole muuta kuin pari sänky mun huoneessa!" Valitin.

"No siihen mahtuu sitten hyvin. Pari. Sänky. Siihen mahtuu pari nukkumaan." Kalkaros sanoi matalalla kylmällä äänellään.

"Ööh siis ei me olla.. par-" Edlyn aloitti. "Pari ihmistä." Kalkaros sanoi. Öhm.

"Enkä halua jakaa huonetta tytön kanssa, jonka vanhemmat on puhunut mun perheestä paskaa." Minä valitin.

"Voi voi Malfoy. Nyt ei ole muita vaihtoehtoja." Kalkaros sanoi. "Mutta kun-" Minä yritin. Kalkaros astui lähemmäksi minua. "Ei muttia Malfoy. Onko asia nyt käsitelty? Pitääkö tästä vielä huomenna puhua kanssanne toimistossani vai menettekö nukkumaan?" Kalkaros sanoi katsoen minuun kylmästi.

"Äh! Selvä sitten." Minä luovutin. Kalkaros lähti pois luotamme viitta liehuen. "Ugh tästä tuleekin sitten mahtavaa." Edlyn sanoi sarkastisesti. "Vittuh.." Minä huokaisin.

"Katsotko pois jos vaihdan mun pyjaman, blondi?" Edlyn kysyi pitäen pyjamaansa kädessään. "Mielelläni." Sanoin ja menin vessaan ja vaihdoin t-paidan päälleni. Pesin hampaani ja tulin ulos vessasta. Edlyn oli onneksi jo pukenut päälleen.

"Moro." Hän sanoi ja meni sänkyyn ja laittoi peiton päälleen. "Pysyt sitten omalla puolellasi. En haluasi mitään käsiä vielä mun ympärille kiitos." Hän sanoi. Otin sormukseni pois sormistani.

"En edes haluaisi." Sanoin ja menin itsekin sängyn toiselle puolelle. "Valehtelet." Edlyn sanoi. Hän meni juuri sille puolelle, missä minä yleensä nukun. "Tää tyyny tuoksuu hyvälle." Hän sanoi.

"Kiitos vaa. Tiiän, että tuoksun hyvältä." Vastasin. Hän vain tuhahti.

you know his parents, not him. / Draco Malfoy SuomiWhere stories live. Discover now