Ei toi ees oo paha.

236 5 1
                                    

Olemme menossa aamiaiselle Dracon ja Blaisen kanssa. Näin heti, että Granger pyöritti silmiään meille. Pyöritin takaisin. Istuimme luihuisten pöytään.

"Mitäköhän sun vanhemmat aikoo tehä tälle asialle?" Draco kysyi.

"En yhtään tiedä. Jos mietitään, niin ne vois yhtä hyvin laittaa mut Azkabaniin jos haluaa. No ei, ei kai nyt sentään." Minä sanoin. Näin pöydällä vihreän omenan, ja Draco näki sen myös. Otin sen super nopeaa käteeni ennen häntä.

"Hei! Anna se mulle! Mä haluan sen! Hmph! Et saa sitten huomiota koko päivänä." Draco sanoi, ja annoin omenan suoraan hänelle. Hänelle tuli heti hymy huulille.

"Noh onko hyvän makuista omenaa?" Kysyin kulmat koholla. Draco nautti omenastaan ja kääntyi minuun.

"Tietenkin! Hmph, kehtaatkin." Hän mumisi. Tunnen jonkun taputtavan olkapäähäni. Käännyn katsomaan kuka se on. Rasvatukka Kalkaros. Oih kuinka ihana yllätys.

"Voi Professori Kalkaros! Mikä tuo tämän ihanan virneen kasvoillesi? Kenties tärkeää asiaa ompi sulla?" Sanoin. Draco yritti olla nauramatta vieressäni.

"Malfoy revi tuo nauru naamaltasi." Snape sanoi. Draco lopetti suoraa naurunsa. "Roswell. Vanhemmiltasi kirje pöllötornissa."

"S-siis..mun.. vanhem.. okei!" Sain vastattua. Kalkaros asteli tiehensä. Käänsin katseeni Dracoon, hänen ilmeensä oli huvittava. Minä repesin nauruun. Hän katsoi minua hieman hämmentyneenä.

"Ras.. rasva.. rasvatukka Kalkaros!" Minä nauroin. Draco rupesi nauramaan myös. Blaise katsoi meitä kahta ihan pokkana.

"Mikä vittu teitä vaivaa?" Hän kysyi. "Äijä, ooks sä ok?"

"Joo vaan hauska juttu." Draco nauroi. Blaise kohotti kulmiaan.

"Mikä hauska juttu?"

"Rasvatukka Kalkaros." Minä sanoin punaisena. Onneksi meikkini vähän peittivät sitä. Vähän.

Blaise katsoi minua ihan pokkana edelleen. Miks tota ei naurata?

"Mikä sua vaivaa? Eiks se ollu hauska?" Kysyin.

"Eipä juurikaan." Blaise sanoi.

"Aha no jaa. Mä meen pöllötorniin." Sanoin ja nousin ylös. Lähdin kävelemään pois. Näin Dracon katsoen perääni kuin olisi halunnut sanoa jotain tai että olisi odottanut jotain.

Pääsin pöllötorniin ja otin pöllöltä kirjeen, jossa oli

TYᒪYᑭᗩᕼKᗩ ᐯᗴᒪᕼOᒍᗴᑎ ᒍᗩ ᑎOITIᗴᑎ KOᑌᒪᑌ

ᗴᗪᒪYᑎ ᖇOՏᗯᗴᒪᒪ

Äitini käsialaa. Avaan kirjeen ja aloin lukemaan. Tämä sisäpuoli on taas kirjoittanut isä.

𝑬𝒅𝒍𝒚𝒏! 𝑶𝒍𝒆𝒕𝒌𝒐 𝒔𝒊𝒏𝒂̈ 𝒌𝒂𝒗𝒆𝒓𝒖𝒔𝒕𝒖𝒏𝒖𝒕 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚𝒏 𝒌𝒂𝒏𝒔𝒔𝒂? 𝑨𝒓𝒈𝒉!! 𝑬𝒕𝒕𝒂̈ 𝒔𝒊𝒏𝒖𝒂 𝒔𝒂𝒂 𝒉𝒂̈𝒗𝒆𝒕𝒂̈! 𝑲𝒖𝒏𝒏𝒊𝒐𝒊𝒕𝒕𝒂𝒊𝒔𝒊𝒕 𝒎𝒆𝒊𝒕𝒂̈𝒌𝒊𝒏 𝒋𝒂 𝒎𝒆𝒊𝒅𝒂̈𝒏 𝒎𝒊𝒆𝒍𝒊𝒑𝒊𝒕𝒆𝒊𝒕𝒂̈! 𝑲𝒖𝒖𝒏𝒕𝒆𝒍𝒆 𝒆𝒅𝒆𝒔 𝒋𝒐𝒔𝒌𝒖𝒔 𝒆𝒍𝒂̈𝒎𝒂̈𝒔𝒔𝒂̈𝒔𝒊 𝒎𝒆𝒊𝒕𝒂̈! 𝑻𝒊𝒆𝒅𝒂̈𝒕 𝒐𝒊𝒌𝒆𝒊𝒏 𝒉𝒚𝒗𝒊𝒏 𝒎𝒊𝒕𝒂̈ 𝒎𝒆 𝒐𝒍𝒆𝒎𝒎𝒆 𝒕𝒂̈𝒔𝒕𝒂̈ 𝒎𝒊𝒆𝒍𝒕𝒂̈! 𝑬𝒎𝒎𝒆 𝒉𝒚𝒗𝒂̈𝒌𝒔𝒚 𝒕𝒂̈𝒕𝒂̈! 𝑱𝒐𝒔 𝒂𝒊𝒐𝒕𝒕𝒆 𝒐𝒍𝒍𝒂 𝒋𝒐𝒕𝒆𝒏𝒌𝒊𝒏 𝒆𝒏𝒆𝒎𝒎𝒂̈𝒏 𝒌𝒖𝒊𝒏 𝒌𝒂𝒗𝒆𝒓𝒆𝒊𝒕𝒂 𝒏𝒊𝒊𝒏 𝑺𝑬𝑲𝑨̈𝑨̈𝑵 𝑬𝑰 𝑲𝑨̈𝒀! 𝑬𝒎𝒎𝒆 𝒉𝒚𝒗𝒂̈𝒌𝒔𝒚 𝒕𝒂̈𝒕𝒂̈. 𝑴𝒊𝒏𝒂̈ 𝒌𝒆𝒓𝒓𝒐𝒊𝒏 𝑳𝒖𝒄𝒊𝒖𝒌𝒔𝒆𝒍𝒍𝒆 𝒕𝒂̈𝒔𝒕𝒂̈ 𝒐𝒍𝒍𝒆𝒔𝒔𝒂𝒏𝒊 𝒕𝒐̈𝒊𝒔𝒔𝒂̈. 𝑽𝒐𝒊𝒏 𝒔𝒂𝒏𝒐𝒂 𝒆𝒕𝒕𝒆𝒊 𝒉𝒂̈𝒏𝒌𝒂̈𝒂̈𝒏 𝒐𝒍𝒍𝒖𝒕 𝒊𝒍𝒐𝒊𝒏𝒆𝒏. 𝑺𝒊𝒏𝒂̈ 𝒔𝒂𝒂𝒕 𝒍𝒖𝒗𝒂𝒏 𝒑𝒚𝒔𝒚𝒂̈ 𝒔𝒊𝒆𝒍𝒍𝒂̈ 𝒋𝒐𝒖𝒍𝒖𝒍𝒐𝒎𝒂𝒔𝒊! 𝑬𝒕 𝒐𝒍𝒆 𝒕𝒖𝒍𝒐𝒔𝒔𝒂 𝒕𝒂̈𝒏𝒏𝒆 𝒋𝒐𝒖𝒍𝒖𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒆. 𝑯𝒂̈𝒑𝒆𝒂̈ 𝒕𝒆𝒌𝒐𝒋𝒂𝒔𝒊. 𝑬𝒎𝒎𝒆 𝒗𝒂𝒊𝒏 𝒉𝒂𝒍𝒖𝒂 𝒔𝒊𝒏𝒖𝒏 𝒐𝒍𝒆𝒗𝒂𝒏 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚𝒏 𝒔𝒆𝒖𝒓𝒂𝒔𝒔𝒂. 𝑯𝒆 𝒐𝒗𝒂𝒕 𝒏𝒐.. 𝒉𝒆 𝒆𝒊𝒗𝒂̈𝒕 𝒐𝒍𝒆 𝒔𝒆𝒍𝒍𝒂𝒊𝒔𝒕𝒂 𝒔𝒂𝒎𝒂𝒂 𝒑𝒐𝒓𝒖𝒌𝒌𝒂𝒂 𝒌𝒖𝒊𝒏 𝒎𝒆. 𝑻𝒊𝒆𝒅𝒂̈𝒕𝒉𝒂̈𝒏? 𝑴𝒆𝒊𝒍𝒍𝒂̈ 𝒐𝒏 𝒎𝒖𝒖𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏 𝒔𝒂𝒏𝒐𝒕𝒕𝒂𝒗𝒂𝒂.. 𝒕𝒖𝒐𝒕𝒂 𝒎𝒊𝒏𝒂̈ 𝒋𝒂 𝒂̈𝒊𝒕𝒊𝒔𝒊 𝒍𝒖𝒑𝒂𝒖𝒅𝒖𝒊𝒎𝒎𝒆 𝒌𝒖𝒐𝒍𝒐𝒏𝒔𝒚𝒐̈𝒋𝒊𝒌𝒔𝒊. 𝑴𝒆 𝒕𝒐𝒕𝒕𝒆𝒍𝒆𝒎𝒎𝒆 𝑳𝒐𝒓𝒅𝒊𝒏 𝒌𝒂̈𝒔𝒌𝒚𝒋𝒂̈. 𝑯𝒂̈𝒏 𝒐𝒏 𝒑𝒚𝒚𝒕𝒂̈𝒏𝒚𝒕, 𝒋𝒐𝒔 𝒔𝒊𝒏𝒂̈𝒌𝒊𝒏 𝒔𝒖𝒐𝒔𝒕𝒖𝒊𝒔𝒊𝒕 𝒍𝒊𝒊𝒕𝒕𝒚𝒎𝒂̈𝒂̈𝒏 𝒎𝒆𝒊𝒉𝒊𝒏. 𝑱𝒂 𝒌𝒐𝒔𝒌𝒂 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚𝒕𝒌𝒊𝒏 𝒐𝒗𝒂𝒕 𝒌𝒖𝒐𝒍𝒐𝒏𝒔𝒚𝒐̈𝒋𝒊𝒂̈ 𝒏𝒊𝒊𝒏 𝒎𝒆 𝒗𝒂̈𝒍𝒕𝒕𝒆𝒍𝒆𝒎𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒊𝒕𝒂̈ 𝒑𝒂𝒓𝒉𝒂𝒂𝒎𝒎𝒆 𝒎𝒖𝒌𝒂𝒂𝒏. 𝑻𝒂̈𝒔𝒔𝒂̈ 𝒐𝒍𝒊𝒗𝒂𝒕 𝒌𝒂𝒊𝒌𝒌𝒊. 𝑴𝒖𝒊𝒔𝒕𝒂𝒕𝒌𝒊𝒏 𝒑𝒚𝒔𝒚𝒂̈ 𝒌𝒂𝒖𝒌𝒂𝒏𝒂 𝒔𝒊𝒊𝒕𝒂̈ 𝒑𝒐𝒋𝒂𝒔𝒕𝒂! 𝑱𝒐𝒔 𝒆𝒕 𝒏𝒊𝒊𝒏 𝒔𝒊𝒍𝒍𝒐𝒊𝒏 𝒎𝒊𝒏𝒂̈ 𝒂𝒊𝒏𝒂𝒌𝒊𝒏 𝒑𝒂𝒌𝒐𝒕𝒂𝒎𝒎𝒆 𝒔𝒊𝒏𝒖𝒕 𝒌𝒖𝒐𝒍𝒐𝒏𝒔𝒚𝒐̈𝒋𝒂̈𝒌𝒔𝒊!

you know his parents, not him. / Draco Malfoy SuomiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon