Kerro nyt. Kuka se on?

312 9 3
                                    

On perjantai ilta eli nyt olisi ne bileet. Mietin hetken mitä puen päälleni, kunnes laitan vain mustan mekon. Tämä saa kelvata. Laitan meikkiä kasvoihini ja suihkutan hajuvettä. Nyt lähden.

Kävelen portaat alas oleskelu huoneeseen, jossa on vihreä valo ja paljon muita luihuisia tanssimassa ja juomassa jne. Katson hetken ympärilleni, kun huomaan Astorian. Menen hänen luokseen.

"Hei Astoria!" Minä huudahdin musiikin keskeltä. Astoria kääntyi minuun ja hymyili.

"Ai moi! Ööö mennäänkö vaikka tuonne tiskille, kun tässä on vähän melua?" Hän kysyi ja minä nyökkäsin. Kävelimme tiskille ja istuimme jakkaroille. "Kaksi viski shottia!" Astoria sanoi takana olevalle miehelle, joka tekee drinkkejä.

"Selkis!" Hän sanoi.

"Kauan oot ollu täällä?" Kysyin Astorialta.

"En kauaa vielä. Sä varmaan tulit vasta?" Hän vastasi.

"Joo." Vastasin. Mies laittoi shottimme tiskille. Katsoin Astoriaa ja vedimme shotit kurkusta alas. "Umm aika tujua. Otetaaks toiset?" Kysyin.

"Mm joo vaikka." Astoria vastasi. "Uudet samanlaiset." Hän sanoi. Joku taputtaa olkapäähäni. Käännyn ja näen Blaisen. "Moro!" Tervehdin.

"No moi montako ootte juonu?" Hän kysyi ja istahti myös jakkaralle. Shotit ruli taas tiskille ja vedin sen kurkusta alas.

"Kaks." Vastasin. "Uusi!" Huusin. Shotti tuli eteeni ja vedin sen kurkusta alas. Joimme siinä vielä muutaman shotin.

"Hei Astoria! Tuu mennään tanssii." Minä ehdotin.

"Joo mennään vaan." Hän vastasi ja tuli pois tuolilta. Minä tein samoin. Menimme huoneen keskiosaan ja aloimme tanssia musiikin tahtiin. Hetken tanssimisen jälkeen Astoria pysähtyi. "Hei mä meen juomaa vielä niin tanssi vaa vielä. Tuun takas sitte hetken päästä." Hän sanoi ja nyökkäsin vastaukseksi. Sitten hän katosi ihmisjoukon sekaan.

Seisoin vain paikallani. Mitä minä nyt yksin tässä tanssisin. Ei ole enään motivaatiota. Vieressäni on joku tanssiva poika, jolla on kuppi kädessään. Otan sen hänen kädestään ja juon sen kokonaan alas. "Hei mitä vittua! Se oli mun juoma! Vitun huora! Hanki omat juomas!" Poika huusi. Joku laittaa kätensä olkapäideni ympärille. "Hanki sä sitten elämä!" Poika huudahti vieressäni käsi olkapäälläni toiselle pojalle. Vihdoin katson kuka on se poika, jonka käsi on olkapääll... Draco.

"Mulla on jo! Pidä sun tyttöystävääs silmällä! Oot muuten velkaa mulle ton juoman!" Poika huusi loput minulle.

"E-en ole! Mä en osta tuntemattomille juomia!" Huusin tälle ja tönäisin häntä.

"Mitä mä sanoin Malfoy! Pidä tota silmällä!" Poika sanoi ja tönäisi minua takaisin ja otti jonkun tyypin mukin ja kaatoi sen sisällön minun päälle. "Ole vittu hyvä."

"Mitä hittoa!" Draco huudahti ja veti pojan pois. Pyyhin juomaa kasvoiltani ja muualtakin. "Hei tuu mennään tonne vessaan pyyhkii toi pois." Draco sanoi ja otti kädestäni kiinni ja veti minut mukaansa.

Hän avaa vessan oven ja laittaa sen lukkoon. Minä kyyristyn lavuaarille ja pyyhin vettä kasvoihini. Tunnen, kun Draco ottaa hiuksistani kiinni, että ne eivät tulisi tielle.

"Tällästäkö tää sun 'party muijjan' elämä on?" Draco kysyi. Minä sammutin hanan.

"No siis-"

Avaan nopeaa vessanpöntön kannen ja oksennan sinne. Draco ottaa nopeaa hiuksistani kiinni. Ja oksennan uudestaan.

"Öhm joo o." Draco sanoi pidellen hiuksiani.

"Mä vähän join." Sanoin pyyhien suupieleni. Draco kohotti kulmiaan.

"Ai vähän. Kuinka tujua ja montako?" Hän kysyi.

"Aika tujua ja ehkä joku neljä tai viis.. en mä tiedä. Kysy, vaikka Blaiseltä.. ei vaan kysy Astorialta!" Minä puhuin "selvästi".

"Joo pitää varmaan kysyä nimittäin sä et kyllä tiedä." Draco naurahti. "Ootko nyt valmis, että voidaan mennä takas?" Hän kysyi. Joku tuli rynkyttämään ovea ja sitten koputti sitä kovaa.

"Tuu vittuu sieltä! Pitää päästä sisään!" Joku huusi.

"Joo oon. Tuu." Sanoin Dracolle ja avasimme oven.

"Hyi! Mitä vittua te teitte tuolla?" Koputtaja kysyi.

"Ei mitään." Vastasin ja vedin Dracoa kädestä mukaani. Juoksin baaritiskille. Ajatellen, että Astoria olisi siellä. Niin hän onkin ja Blaise myös. Menemme tiskille heidän luokse.

"Aa moi!" Astoria sanoi.

"Jätit mut sitten yksin tonne." Sanoin ja katsoin häntä.

"Sä ite sanoit, että se on ok." Hän sanoi. Pyöritin silmiäni ja katsoin Blaiseä. Hän katsoi minun ja Dracon käsiä, jotka edelle pitävät kiinni toisistaan.

"Ööh.. mä.. te.. teidän.." Blaise sanoi.

Katsoin käsiämme ja irrotin omani nopeaa ja istuin jakkaralle punaisena. Otin shotin mikä oli Astorian edessä, joka oli ilmeisesti hänen. Minä join sen nopeaa ennen kuin hän ehtii.

"Muija varasti mun juoman." Astoria sanoi.

"Ei ollu enää sun, kun mä koskin siihen. Se kuka shottiansa ei juo, se sen menettääkin." Sanoin.

"Mikä toi nyt oli?" Hän kysyi.

"En mä tiiä." Sanoin. Minä katsoin Dracoon, joka jutteli ja nauroi Blaisen kanssa. Hänen hymy on vain niin ihana.

"Hei! Hei! Edlyn!" Kuulin Astorian ja heräsin kuplastani.

"Mitä?" Kysyin ihmeissäni.

"Sä tuijotat Dracoo.. Ooooohh!!! Sä TYKKÄÄT SIITÄ!" Hän huusi innoissaan ja tukin hänen suunsa. Draco ja Blaise käänsivät kaatseensa meihin ja katsoi meitä mietteliäänä.

"Turpa kiinni! Ne kuulee idiootti. Enkä mä.. tykkää." Sanoin. Astoria repi käteni hänen suultaan.

"Tykkääthän ihan selvästi. Mä nään sen, kun tuijotat sitä. Ei kaverit kato toisiinsa tollei." Astoria sanoi. Minä naurahdin ja otin shotin ja join sen. "HEI! Et varasta niitä mun ostamia shotteja!" Hän kiljahti.

"Mä juon, jos haluun! Itsekin huudat täällä, että tykkäisin mukamas Dracosta." Minä kuiskasin lopun Astorialle.

"Hei mitä salaisuuksia te siellä jakelette?" Blaise kysyi ja katsoi meihin.

"Ei mitään." Me kikatimme.

"Ihastuksia?" Blaise kysyi.

"No tolla ainakin näköjään on." Astoria sanoi osoittaen minua.

"No.. eipäs!" Sanoin ja tunnen kuinka minä vain punastun. eikä!

"Vai että on Edlynillä ihastus... Kukas?" Blaise kysyi virnuillen.

"Äh.. ei ole." Minä vingun. Draco vain katsoo Blaisen vieressä keskustelua, ja kääntää katseensa aina puhujaan.

"Pyh! oot ihan punastunut. EDLYN ON IHASTUNUT. EDLYN-" Blaise huusi ja minä otin vielä kaikki muutkin Astorian shotit kurkustani alas.

"Hmph!" Minä tuhahdin.

"Kukas se on? Onko se tyhmä Potter?" Blaise kysyi.

"No ei todellakaan. Hyi. Kamala. Kehtaakin nuuskia mun asioita." Minä sanoin.

"Minä?" Hän kysyi.

"Et ole, puh puh! Eikä mulla ole ihassstusta." Minä vänkäsin vastaan. Huomaan, että selvästi on alkoholi jo noussut päähän.

"Älä valehtele. Kerro nyt kuka se on. Mä voin auttaa sua saamaan sen." Blaise sanoi.

"Eiiii ole. Enkä kerro teille vauvoille, vaikka olisikin. " Vastasin ja nousin jakkaralta, mutta kaadun heti. "Aih! vittu!" Minä vaikeroin ja nousin ylös.

"Ootko sä kunnossa -ei ole ihassstusta tyttö-?" Draco kysyi samalla, kun joi shottiaan. Katson hänen silmiään.

you know his parents, not him. / Draco Malfoy SuomiWhere stories live. Discover now