Fuckers

367 10 1
                                    

Edlyn nk

Herään siihen, että kuulen jonkun puhuvan kovaan ääneen. Avaan silmiäni ja näen Dracon huoneen oven suulla puhumassa jollekin tytölle. Tytöllä on tumman ruskeat hiukset.

"En mä sille mitään voi! Sä tiedät todella hyvin, että en mä olisi halunnut sitä mun huoneeseen! Sä tunnet mut!" Draco huusi tytölle. Nousen sängystä ylös ja menen ovi aukolle myös.

"Mikä homma?" Kysyn ja katson tyttöä ja Dracoa. Mietin vaan, että miksi Draco huutaa.

"Onko se sun tyttöystävä, Draco? Nukuitteko samassa sängyssä? Et sä voi." Tyttö kyseli Dracolta ja tönäisi häntä. "Heii Rauhoittukaa nyt." Minä sanoin.

"Mä en ole sun poikaystävä, Pansy! Enkä ole Edlyninkään. Ja meidän pitää nukkua samassa sängyssä. Ei tänne mahdu eikä ole muita sänkyjä." Draco sanoi.

"Hm! Nauti oloistasi!" 'Pansy' tuhahti ja lähti pois. Draco laittoi oven kiinni ja kirosi ääneen. "Voi vitun nirppanokka." Hän sanoi ja otti t-paitansa pois. Oh shit. Käänsin katseeni pois hänestä. Hän selkeästi unohti minun olemassa olon. Vaikka olen hänen näkö etäisyydellä. Tai häntä ei kiinnosta. "Voit jo kääntyä luuseri." Hän sanoi. Käännyin ja näin hänen päällään luihuisen kaavun.

"No niin pue päälles niin kerkeät edes syödä jotain, Roswell." Hän sanoi ja kampasi nopeaa vielä platinan blondit hiuksensa siistiksi ja lähti aamiaiselle. Niin totta minunkin pitää pukea kaapu päälleni. Puin sen päälleni ja harjasin hiukseni ja lähdin myös aamiaiselle.

"Moi äijjät!" Sanoin pojille, joiden viereen istuin. Siinä oli Draco ja joku tummaihoinen poika. En tiedä sen nimeä, mutta näin sen eilen silloin, kun tulin.

"Mikä sun nimi on?" Kysyin häneltä. Hän katsoi minuun -en mä sitä jaksa kertoa- ilmeellä.

"Blaise Zabini. Sano Blaise. Älä käytä Zabinia, niin kuin mun tyhmä mutsi." Hän sanoi.

"Selvä, Zabini." Sanoin kiusalla. Hän pyöritti silmiään ja kuiskutti jotain Dracon korvaan ja katsoi minua hänen kanssaan samalla. Tää on epäreilua ja töykeää. "C'moon kertokaa mullekin, mitä puhuitte musta." Minä kinuin.

"Ei kerrota. Voidaan me sitten kertoa, jos tuut meidän kaa luihuisten bileisiin perjantai iltana." Draco ja Blaise sanoivat samaan aikaan.

"Bileet? No tietenkin mä tulen, jos on bileet kyseessä." Minä vastasin. Draco ja Blaise naurahtivat.

"Ootko sä sellainen party muija?" Blaise kysyi innoissaan. Söin pari lusikallista muroistani.

"No niinkin voisi sanoa. Paljo sinne tulee?" Kysyin. Pojat kohauttivat olkiaan. "Siis ettekö te edes tiedä?" Kysyin hämmentyneenä.

"No melkein kaikki luihuiset varmaan paitsi ne pikku kakarat." Draco sanoi ja osoitti 1 ja 2 vuodella olevia.

"Joo ei olis kivaa jos ne tulis sinne." Sanoin naurahtaen.

"Potter ja sen kätyrit kattoo tänne päin.. ei vaan ne kattoo Edlyniä." Draco sanoi ja nyökkäsi päätään rohkelikko pöytään. Käännyin katsomaan sinne. Näin silmälasipäisen tummahiuksisen pojan. Porkkanapäisen pojan pisamilla. Ja tuon tiedän! Se on Granger.

Näytin heille keski sormea ja käännyin takaisin omaan porukkaani. Jos nyt voin niin sanoa.

"Saastainen Potter." Draco sanoi. "Missä Pansy ja Astoria on?" Draco kysyi ja katsoi Blaiseä. "En mä tiedä missä ne on. Kysy joltain niitten kaverilta." Blaise sanoi.

"Eihän niillä ole muita kavereita, kun toisensa." Draco sanoi ja me rupesimme nauramaan täyttä päätä. Suurin osa luihuisista, jotka istuivat lähellämme lähtivät pois. Fuckers.

****

Olimme Blaisen ja Dracon kanssa käytävällä ja nauroimme kaikelle. Tai Dracoa ei kauheasti naurattanut mikään. En tiedä miksi. Pitäisikö kysyä?

"Ja sitten sen jälkeen ne juoksi karkuun." Blaise kertoi jotain ja nauroi. Katselin vain kynsiäni, kunnes nostin pääni.

"Ai siis mitä sä sanoit?" Minä kysyin häneltä. Blaise pyöritti silmiään. "Unohda." Hän sanoi. "No niin unohdankin, koska en mä ees kuullut mitä sä puhuit." Sanoin ja hän tuhahti.

"Draco, ootko sä kunnossa?" Kysyin häneltä. Hän vain katsoi maahan. "Joo." Hän vastasi. "Et näytä siltä. Mikä on?" Kysyin. Hän nosti päänsä ja katsoi mua.

"Ja suako mukamas kiinnostaa miten mä voin? Vastaus on, että ei pitäisi. Eihän ketään kiinnosta." Hän sanoa. Miksi hän käyttäytyy noin? Mikä sillä on?

"Kylläpä kiinnostaa." Minä sanoin.

"Pitäisikö mun liittyä tähän keskusteluun?" Blaise kysyi.

"Ihan sama." Sanoin ja laitoin käteni Dracon olalle. "Mikä sulla on?" Kysyin. Draco liikautti olkapäätään, että minun pitäisi ottaa käteni pois. Otin käteni pois. Draco lähti kävelemään pois luotamme.

"Onko sillä kaikki hyvin? Oonko tehny jotain ilkeetä sille? Tiedätkö sä jotain?" Kysyin Blaiseltä.

"En tiedä ja moroo." Hän vastasi ja lähti. Seison yksin käytävällä. Mahtavaa. Mutta mikä Dracolla on? Välillä se nauraa ja hymyilee sitten välillä se on ihan hiljaa, näkymätön.

"Hei sä!" Kuulin jonkun sanovan. Katsoin ympärilleni äänen lähdettä etsien. Sitten näin, että se on se Potter.

"Moi." Hän sanoi.

"Moi." Vastasin. Pitkä hiljaisuus.

"Niin mun on pakko kysyä sulta jotain.." Hän puhui. "Niin? Sano jo asiasi." Minä sanoin tylsistyneesti.

"Niin, että onko sun vanhemmat kuolonsyöjiä? Ja ootko jonkun kuolonsyöjän sukua? " Potter kysyi.

"Miten sä edes kehtaat kysyä tuota! Ei ole, en ole! Vaikka ne on luihuisia kuin mäkin, niin ei ole." Sanoin.

"Sori. Mä vaan kys-"

"Älä puhu mulle enään ja pysy kaukana musta, Potter." Sanoin ja tallasin hänen jalalleen ja lähdin.

Avasin minun ja Dracon yhteisen huoneemme oven ja astuin sisään. Draco istuu sängyllä ja pyyhkii silmiään. Itkeekö hän? Itkeekö Draco Malfoy? Okei kyllä pojatkin itkee joskus, mutta silti.

"Jos mä kysyn nyt uudestaan mikä sulla on? Niin vastaatko sitten?" Kysyin ja Draco mumisi jotain, josta en saanut selvää. "Niin mitä?" Kysyin.

"Ihan sama." Hän sanoi ja lopetti silmiensä pyyhkimisen. Kyllä hän on itkenyt.

"No mikä sulla sitten on?" Kysyin ja istuin sängylle hänen viereensä.

"Mun pitää aina vaan tehdä mitä muut sanoo. Ja mun isä ei ikinä kunnioita mua eikä välitä. Ei kukaan välitä." Draco sanoi ja hänen silmistä valui kyyneleet hänen poskilleen.

"Mä välitän."

you know his parents, not him. / Draco Malfoy SuomiWhere stories live. Discover now