Herään aamulla. Kauhean kuuma? Nyt on talvi? Ei pitäisi olla näin kuuma. Toki minulla on vieressäni Draco, hän puristi minua tiukasti. Yritän nousta sängystä, mutta hän pitää minut tiukasti sängyssä.
"Ääääh, Dracooo." Minä ähisin. "Pitää päästä ylös. Pitää nousta." Tiedän, että hänellä on virne kasvoillaan. Dracon iho tuntuu todella lämpimältä. "Etkö pysty pitää edes sekuntia näppejäs irti musta?" Kysyin, kun luovutin vinkumisen suhteen.
"En varsinkaan nyt, kun oot siinä noin lähellä. Haluun vaan halata sua." Hän sanoi ja puristi minua. Vaan halata.
"Puristat liian kovaa. Hillitse. Et kumminkaan pian enään jaksa pitää mua näin kiinni. Ei riitä voimat." Sanoin. Hän vähän irrotti otettaan. No niin jes! Olin innoissani jo nousemassa ylös, kunnes hän taas vetäisee minut kiinni itseensä. Hänen kätensä ovat kiinni minussa. Sydämeni hakkaa. Perhoset liitelevät vatsassani.
Draco käänsi minut selälleen, ja on nyt itse käsien varassa päälläni. Nostan käteni sivuilta hänen poskille, mutta hän yksinkertaisesti paiskaa ne sivuille. Ja pitää niitä paikallaan. Yritän irrottaa käsiäni, mutta en onnistu. Hän ei vain päästä minua. "Voi muru.. sä sanoit, että mä en jaksaisi pitää sua. Että mulla ei olisi voimaa."
Katsoin hänen kasvojaan, pääni tyynylläni. Dracon tyynyllä siis. Hän uskaltautuu vähän irrottaa kättään minun kädestäni. Minä heti käytän tilanteen hyväksi. Laitan käteni hänen hiuksiinsa. "Äp äp äp!" Hän paiskaa taas käteni sänkyyn. Hän päästi pitkän puuhkauksen ja pudisti samalla päätään.
"Tsot tsot, Edlyn. Ei noin. Pystyyköhän tässä edes luottaa suhun enään. Hhmm. Mä hoidan nyt tämän homman, sä oot paikoillais." Hän sanoi huvittavasti. Minä kikatin ja yritän puhaltaa hiustani naamaltani. "Nyt hiljaa, neiti!" Hän siristää silmiään.
"Pakota mut." Sanoin ja aloin taas kikattamaan. Hän huokaisi. Heiluttelin päätäni, jotta hiuksi siirtyisi. "Siirrä toi vitun hiuksi!" Minä ähkäisin. Hän tuli vielä lähemmäs kasvojani -edelleen käsiensä varassa- ja siirsi hiuksiani korvan taakse.
"Kiitos-"
"Hei, nyt! Hiljaa." Hän sanoi kurtisti kulmiaan. Minä purin huuliani yhteen, jotta en kikattaisi.
"Vittu pakota-" Sanoin, ja siinä samassa jo tunsin hänen huulet omillani. Hän ei vieläkään päästänyt minua. Hän suutelee minua poskille, huulille, kaulaan ja otsaan. Tunnen kyllä sen, että hän jättää fritsuja kaulaani. Ei se haittaa minua. Minä nautin tästä. Ainakin yksi mun asioista on toteutettu, eli se että haluun tuntee olon rakastetuksi. Draco lopetti hetkeksi.
"Kai oot okei? Tai tarkotan vaan, että jos sä et halua tai tää tuli jotenk-"
"Haluan, haluan. Kaikki on hyvin." Sanoin ja nousin pienesti, no miten nyt pystyin, suutelemaan häntä. Hän laskee minut takaisin makaamaan. Hän irrottaa toisen kätensä irti omastani, ja laittaa kaulalleni. Minä siirrän oman vapaan käteni hänen hiuksiin.
Ovi aukeaa.
"Hei jätkä, tuutk- Ei vittu!" Kuului Blaisen paniikkinen ääni.
"Äijjä! Ala vetää!" Draco sanoi katsoen taaksensa ja Blaise laittaa oven nopeaa kiinni naureskellen. Katson Dracoa.
"Dorka." Sanoin.
Siinä me nyt vielä jotain makoilimme. Nousin ylös. Vihdoin. Katsoin itseäni peilistä, ja huomasin suoraa kaulassani ainakin vähintään viisi fritsua ja ehkä enintään.. no en jaksa laskea. Huokaisin, ja käännyin katsomaan Dracoa -vittu sun kanssas- ilmeellä.
"No mitä? Oonko tehny jotain?" Hän sanoi ensin huolestuneesti, mutta se vaihtui kumminkin virnistykseksi. Käännyn ympäri ja menen vessaan. Tunnen, että nyt tulee yksinkertaisesti putous. Veriputous. Oi mukavaa menkat. Laitan tampoonin ja katson itseäni peilistä mietiskellen. Naamani näyttää taas joltain finnien kokoukselta. Finnejä naama täynnä. Mmm.
Kävelen ulos vessasta huulia pureskellen. Katson Dracoa, joka on jo pukenut päälleen.
"Noh mitäs?"
"En sanonut mitään." Tiuskaisin, ja kävelin taas peilin eteen. Otin harjan käteeni ja aloin harjata hius pehkoani aika agressiivisesti. Hiuksissa oli jokin takku ja harja jäi siihen. "Perse!" Kirosin. Yritin irrottaa harjaa. "Lähde nyt! Senkin pikku paska!"
Näen peilin kautta, että Draco nojaa seinään odotellen minua ja kokee tämän huvittavaksi. Minä hänelle vielä huvitukset näytän. Irrotan harjani voimalla, se lähti viimein. Takkukin lähti. Lähdin nopeaa juoksemaan ulos. Juoksin kikattaen käytäviä kohti. Draco tulee perässäni.
Juoksin Suureen saliin asti. Nyt huohotin ja kävelin luihuisten pöytään. Astoria katsoi minua kummasti. Ja Blaise nyt.. niin Blaise nyt virnuilee omissa oloissaan, ja katselee minua vähän väliä.
"Miksi sä juoksit tänne?" Astoria kysyi.
"Juoksin koska.. öö.. en tiiä varmaan pakoon Dracoa." Vastasin mietiskellen.
"Varmaan?"
"Niin." Sanoin, kunnes huomasin Dracon tulevan meidän luo. No niin jes! Draco istui viereeni ja vilkaisi minua hymyillen ja virnuillen. "No mitä?"
"En sanonut mitään." Hän sanoi.
"No mikä toi ilme on?" Kysyin.
"Eheei mikään. Ihan vaan ajattelen." Hän sanoi.
"Mitä sä ajattelet?" Kysyin, ja hänen kasvoilleen ilmestyy selvä "paniikki". "Ne ei taida sopia tänne."
"Okei oot epäilyttävä." Sanoin ja katsoin häntä vielä siirsin katseeni muihin. Blaise katsoo nyt minua kuin olisi jäänyt jotain kertomatta. "Voi älä jaksa!"
"Kyllä mä vaan jaksan." Hän sanoi.
"Siis mikä teillä on? Te ootte super outoja." Astoria sanoi katsoen meitä epäilevästi. Blaise puri huulian yhteen ja virnuili itsekseen.
"Et kehtaa."
"Kehtaan. Mä olin menos sanoo Dracolle jos se tulis mun kaa aamiaiselle, mutta mä taisin keskeyttää näiden kahen leikin." Blaise sanoi.
"Äh! Vittu mä tapan sut." Sanoin.
"Voi voi kuinka suloista. Pikku Draco leikkimässä." Astoria sanoi lässyttäen Dracolle. Hän pyöritti silmiään.
"Ei me leikitty." Hän sanoi.
"Mitä se oli? Panemista?" Blaise kysyi.
"Mä vaan näytin tälle, että se ei saa lähteä niin kauhean kovalla kiireellä pois."
"Miksi en saisi?" Kysyin Dracolta. "Vaan tuonko takia?"
"Ei.. siis.. ei vaan halusin, että jäät." Draco sanoi.
"Mhm." Mumahdin hymyillen.
"Oli näköjään hauskaa." Blaise sanoi. "Mä en oo tiennyt, että meidän rakas Draco osaa tehdä fritsuja. Ja noin hyvin."
"Ha ha." Draco nauroi sarkastisesti.
YOU ARE READING
you know his parents, not him. / Draco Malfoy Suomi
Fanfiction"aiotko taas vaan kävellä mun ohi kyyneleet silmissä?" Kysyin, kun hän käveli ohitseni. Hän pysähtyi ja kääntyi. "Pysy kaukana mun isästä." Hän sanoi ja jatkoi matkaansa. Miksi toi ei anna mun auttaa? Haluan, että Dracolla on kaikki hyvin. . . . Edl...