Oot auttanut mua jo tarpeeksi.

290 7 6
                                    

"J-j-joo oon. Älä välitä." Sanoin ja nousin ylös. "Mä meen tanssii." Sanoin ja menin tanssimaan ihmisten keskelle.

"Hei sä oot se, joka varasti mun juoman. Se Malfoyn tyttöystävä." Poika sanoi.

"Me ei olla yhdessä." Vastasin yksinkertaisesti. Vaikka haluaisin. Turpa kiinni, nyt, Edlyn. Okei mä oon vaan kännissä , joten tää on vaan känni ajattelua, luulisin? Poika naurahti.

"Ai ette vai? Te vaikutatte kyllä siltä, että ootte. Tuotko sen juoman mulle, minkä olit velkaa?" Hän sanoi.

"En tuo! Et sä tarvi enempää. Kato peilii. Hanki tyttöystävä. Ai niin et tuu saamaan koskaan sellasta." Minä sanoin ja poika näytti vihaiselta. Hän veti minua nyrkillä poskeen. Tuo sattui.

"Paraskin puhuja. Ei sullakaan oo edes poikaystävää. Mä näytän hyvälle, että ei mun tarvi katsoa peiliin. Kato ite. Sä kävelet täällä ja esität jotain kovaakin. Hah. Luuletko, että pääset tästä noin helpolla? Et." Poika sanoi ja läpsäisi minua poskelle. Tuokin sattui. Kaikki katsoivat meitä.

"Kosketkin muhun vielä niin-"

Taas yksi isku.

"Tai mitä? Pyydät sen sun säälittävän kaveris tänne? Hhh ei se mulle pärjää." Poika sanoi. Poika löi minua taas ja lähti pois. Mikä toi luulee olevansa? Menin takaisin kavereideni luokse.

"Moi kaverit oli kiva tanssia. Tosi fresh oli. Tuntuu ihan hakatulta. Heh en kyllä ihmettele. Mistäs juttelette? Saanko mäkin kuulla?" Minä sanoin ja istuin jakkaralle. Kaikki kolme katsoivat minuun.

"Mitä sun kasvoille tapahtui? Sä vuodat verta." Astoria sanoi ja kosketti vertani.

"Älä vaan sano, että se..." Draco sanoi ja lopetti.

"Juuri se. Se poika." Vastasin.

"Ugh se on niin kuollut." Draco sanoi.

"Draco, ei sun tarvi. Sä oot auttanut mua tarpeeksi." Sanoin.

"Selvä, mutta tää ei jää tähän." Draco sanoi.

"Siis mikä poika? Mistä te puhutte? Tai mikä poika?" Blaise kysyi.

"Yks tyyppi. Se sano mua ton tyttöystäväksi." Sanoin ja osoitin Dracoa. Draco näytti kiusaantunutta ilmettä.

"Mut siis.. ei me olla siis ei!" Hän sanoi nopeaa ja raaputti niskaansa.

"Mmhmm. Okei." Blaise vastasi.

"Mennäänkö kaikki tanssii?" Astoria kysyi.

"Joo." Vastasimme ja nousimme jakkaroilta. Kävelimme keskelle tanssilattiaa Astorian kanssa. Pojat jäivät vielä sivuun seisoskelemaan. Heitä nolottaa mennä tanssimaan. Tanssimme Astorian kanssa.

Draco nk

Katsoin, kun Edlyn ja Astoria tanssivat iloisena. Emme mene Blaisen kanssa, sillä se on noloa.

"Mee vaa." Blaise sanoi.

"Ai täh?" Kysyin.

"Että me tanssii sen kaa, kamu!" Blaise huudahti minulle.

"No en mä nyt. Se olisi.."

"Eikun nyt meet!" Blaise sanoi ja tönäisi minut Edlynin luo. Voi jestas.

"Hei hei Edlyn, meen juttelee Blaisen kanssa. Jatka tanssimista." Astoria sanoi Edlynille ja lähti. Nyt jäätiin kahdestaan. Taas.

"Moi.." Edlyn sanoi.

"Terve." Vastasin. "Ööh.. sä näytät.. kivalta." Sanoin kiusallisesti.

"Kiitos, säkin näytät kiv.. hyvältä." Edlyn sanoi ja hymyili. Minä hymyilin hänelle myös takaisin.

you know his parents, not him. / Draco Malfoy SuomiWhere stories live. Discover now