On kulunut jo viikko siitä, kun Draco kertoi olevansa kuolonsyöjä. Se on minulle okei. Tietenkin se on, sillä jos hän ei tee mitään tyhmyyksiä minulle, niin kai tää toimii sitten.
Olen kävelemässä Kalkaroksen tunnille Dracon ja Astorian kanssa. Pidämme Dracon kanssa käsistämme kiinni. Astoria höpöttää meille kahdelle omia asioitaan. Me vain nauramme hänelle. Hänelläkin on kuulemma jokin ihastus, joka on luihuisessa. Hänkään ei viitsi kertoa, että kuka se on. Ei ole reilua.
Minä kerroin hänelle oman ihastukseni, mutta nyt hän ei kerro minulle omaansa. Not fair at all. Me kuulemma tunnetaan se poika tosi hyvin, ja jutellaan sen kanssa paljon.
Draco avasi minulle luokan oven ja näytti kädellään minulle, että menisin ensin sisään.
"Naiset ensin." Hän sanoi hymyillen. Hän on ollut tänään onnellisempi kuin aiemmin.
"Oih kiitos paljon.. ööh uljas prinssi." Sanoin Dracolle ohi mennen kikattaen. Astoria tuli perässä tuhisten. Hän on niin surullinen, kun hänellä ei ole poikaystävää. Minun on pakko saada tietää tämä hänen ihastus.
Istuimme luokan taakse oleville paikoille, jossa odottikin jo Blaise ja Pansy. Astoria käveli viereeni ja katsoi Blaiseen ja Pansyyn. Hänen suunsa loksahti varmaan maahan saakka, kun hän näki Blaisen käden Pansyn poskella. Hän näytti järkyttyneeltä ja surulliselta. Onko hänen ihastus Blaise? Vai onko se Pansy? Hän on kyllä jankannut, että se on poika.
"Astoria, ootko okei?" Kysyin katsoen häntä. Hänen huulet vapisivat ja silmät alkoivat kostua. Halasin häntä tiukasti. "Ei hätää, oon sun kanssa. Kyllä se siitä."
"Eih.. ei tää tästä muutu. Joo, Blaise oli se ihastus.. mutta ei varmaan ole enään." Hän sanoi nyyhkyttäen olkapäähäni. Draco meni istumaan Blaisen viereen. Astoria irtautui halista, ja pyyhkäisi silmiään. "Noh ihan sama. Tule." Hän sanoi ja veti minut mukanaan Dracon viereen.
"Mikä tuolla oli?" Draco kysyi minulta katsoen Astoriaa. Vilkaisin Astoriaa ja käänsin pääni takaisin häneen.
"No se vaan ei oo ihan ilonen siitä, että Blaise ja Pansy on.. kai yhdessä." Sanoin. Draco kohautti olkapäitään ja rupesi puhumaan Blaiselle.
Kalkaros ilmestyi luokkaan oven paiskoen, ja käveli ripeästi luokan eteen.
"No niin kakarat.."
"Hhh. Sanooko toi rasva tukka meitä edelleen kakaroiks?" Kuiskasin Astorialle vieressäni. Hän kikatti.
"Hei te kaksi siellä takana! Tiedätte kyllä mitä aion tehdä, jos kuulen vielä vähänkin tirskumista." Kalkaros sanoi kamalalla äänellään. Me vain nyökkäsimme.
"No niin kirjoittakaa neljän sivun essee siitä, miten toimitte jos joku yrittää kirota teidät. JA JOS ette kerkeä kirjoittaa sitä tällä kahdella tunnilla niin.." Kalkaros sanoi katsoen erityisesti rohkelikkoja. "..joudutte kirjoittaa sen tässä luokassa jälki-istunnossa loppuun kello 19 tänä iltana. Siinä se! No niin, sulkakynät sauhuamaan!" Hän komensi.
Otin kynän käteen ja kastoin sitä musteeseen. Aloin kirjoittamaan jotain paskaa pergamentille, kunnes Draco yhtäkkiä ottaa kädestäni kiinni ja heilauttaa sitä. Tahallaan.
"Draco!" Minä huuto kuiskasin hänelle. Hän vain hymyili ja pidätti nauruaan vieressäni.
"Edlyn Roswell! Jälki-istunto tänään kello 19 tässä luokassa, kirjoitat esseen loppuun silloin! Ole hyvä ja poistu! Jatkakaa!" Kalkaros huusi luokan edestä minulle vihainen ilme kasvoillaan. Hän tosiaan vihaa lapsia.
En tiedä pitäisikö nauraa vai jäädä vinkumaan hänelle.
Käänsin vihaisen katseeni Dracoon ja hän vihelteli hiljaa, kuin olisi syytön.
"Malfoy, lopeta tuo viheltely!" Kalkaros sanoi tälle. Draco vain kohotti kulmiaan.
"Odota vaan, kun mä nään sut uudestaan niin ei käy hyvin." Kuiskasin hänelle, ja pörrötin hänen blondeja hiuksiaan. Otin laukkuni ja lähdin luokasta pamauttaen oven kiinni.
____
Odotin oleskelu huoneessa Kalkaroksen tunnin loppumista, jotta saisin tehdä Dracolle sen, mitä hän ansaitsee.
Jaha kappas, sieltä hän tuleekin valtava hymy huulillaan.. okei.. en tiedä, kostanko hänelle sittenkään vielä. Hän on niin iloinen. En halua pilata hänen onnellisuutta.
"No niin neiti jälki-istunto, tee mulle mitä lystäät. Kunhan et sano mua söpöksi." Draco sanoi virne kasvoillaan kävellen minua kohti. Minuakin alkoi hymyilyttää. "Mitä sä siinä seisot? Etkö aio hyökätä mun kimppuun?"
"En tänään, Draco." Sanoin ja kävelin hänen luokse. Suoristun hänen vihreä hopeaista solmiota. Hän katsoi minun käsiä hänen solmiossa kulmat kurtussa.
"Miksi?" Hän kysyi. Laitoin käteni hänen olkapäille ja katsoin hänen hiuksiaan silmien sijasta, jotta en jää jumiin.
"Sun hymyn takia, blondi." Vastasin.
____
Olen tällä hetkellä täällä typerässä jälki-istunnossa. Istun Kalkaroksen pöydän ääressä kirjoittaen esseetäni sulkakynä pauhuen. Hän istuu myös pöydän ääressä tekemässä omia tylsiä asioitaan. Hän kumminkin pilaa hiljaisuuden.
"Saisinko kysyä sinulta jotain, Roswell?"
Lopetan kirjoittamisen ja nostan pääni häneen. "Joo, luulisin."
"No hyvä. Tuota olette näköjään hyviäkin ystäviä Malfoyn kanssa?" Hän kysyi tyhjä ilme kasvoillaan minulta. Nostan kulmiani hämmennyksestä, ja nyökkään. "Joo oll..aan me.."
"Selvä.. onko hän kertonut sinulle olevansa.. tuota.. kuolonsyöjä?" Hän kysyi.
"O-on." Vastasin.
"Hhmm.. sinun ei pitäisi olla hänen ystävä.. voi jestas sitä poikaa. Hhhh.." Kalkaros ärisi.
"Ei tässä kyllä mitään ongelmia ole ollut, että ei tarvi mitenk.." Olin sanomassa, mutta ajatuksiini pölvähti yksi asia. "Et. Kai. Sä. Vaan. Ole. Kertomassa. Mun. Vanhemmille? Jos ne kuulee sen, että oon yhdenkin Malfoyn kanssa edes puhunut.. se on siinä, mä oon haudassa seuraavana päivänä." Minä sanoin kauhistuneena rasvatukka Kalkarokselle.
Hän katsoi minua kulmat koholla.
"Ei tässä mitään muutakaan voi tehdä. Olen hyvin läheinen vanhempiesi kanssa joten kyllä aion kertoa, että osan ottoni vain sinulle sitten.." Hän sanoi ja vilkaisi pergamenttiini. "Tuossa on tarpeeksi tekstiä! No niin voit mennä.. Hop hop!"
____Löntystin oleskelu huoneeseen laukku laahustaen perässäni lattiassa kiinni. Lösähdin sohvalle Astorian viereen, ja menin suoraan halaamaan häntä.
"No mikä nyt on? Laittoiko Kalkaros lisää jälkkää?" Astoria nauroi.
"Ei oo yhtään hauskaa! Mä tuun olemaan kuollut huomenna! Tervetuloa mun hautajaisiin." Nyyhkytin pää hänen sylissään.
"Hä!? Mistä sä puhut?" Hän kysyi ihmeissään. "Draco tuu tänne!" Hän huudahti huoneen nurkkaan, missä oli näköjään Draco. En edes huomannut.
"Kalkaros aikoo kertoa mun vanhemmille siitä, että oon Dracon "kaveri". Oikeesti mä en selviä. Tuun saamaan kotiarestia tai sitten ne ei päästä mua kotiin OLLENKAAN, ENÄÄN, KOSKAAN." Minä itkin.
"Ootko sä nyt liian dramaattinen?" Astoria kysyi hymyillen. Draco tuli luoksemme.
"Astoria.. tää ei oo noin helppo asia, mitä sä ajattelet." Draco sanoi, ja otti minut omaan syliinsä. Astoria kurtisti kulmiaan. "Meidän perheillä ei ole kovin hyvät välit keskenään."
KAMU SEDANG MEMBACA
you know his parents, not him. / Draco Malfoy Suomi
Fiksi Penggemar"aiotko taas vaan kävellä mun ohi kyyneleet silmissä?" Kysyin, kun hän käveli ohitseni. Hän pysähtyi ja kääntyi. "Pysy kaukana mun isästä." Hän sanoi ja jatkoi matkaansa. Miksi toi ei anna mun auttaa? Haluan, että Dracolla on kaikki hyvin. . . . Edl...