Ollaan muodonmuutos tunnilla puuskupuhien kanssa. Minä ja Draco puhutaan lappujen välityksellä. Koska tää on niin tylsää. Minerva vaan puhuu jostain mitä en edes tiedä enkä ymmärrä. Ei tuu menee hyvin tasokokeessa.
D: Ai siis mitä sä teit sille?
E: talloin sen jalalle ja lähin menee. Kehtaskin vittu kysyä oonko sukuu jollekin kuolonsyöjälle tai onko mun vanhemmat niitä. Kuolonsyöjäthän on ilkeitä ja tappaa niitä jästejä ilman mitään syytä. En ymmärrä mitä niitten päätä riivaa. Okei joo ymmärrän kun ne on ilkeitä, mutta kun ne tappaa niit jästei ilman mitään syytä.
Draco luki lappuni ja hänen ilmeensä ei näyttänyt enään hymyilevältä. Hä miksi?
D: Niin.. Mutta hyvä että talloit Potterin jalalle.
Katsoin Dracoa ja hän hymyili hieman. Hänellä on kiva hymy ja se sai minutkin hymyilemään lopetin hymyilemisen. Aloin kirjoittamaan minun lappuuni, mutta musteeni loppui kokonaan. Rupesi vituttamaan.
"Helvetti!" Minä ärähdin paikallani ja rypistin paperin palan palloksi ja heitin sen lattialle.
"Neiti Roswell! Siisti suusi! Ei tuollaista kielenkäyttöä. Jälki-istuntoa tänään illalla ja tulet tänne luokkaan kirjoittamaan esseen tästä aiheesta." Minerva sanoi.
"Ai mistä aiheesta muka?" Kysyin -ei kiinnosta- ilmeellä.
"Voi nyt. Tämä mistä olen kertonut tällä tunnilla. Et ole kuunnellut ollenkaan, vai mitä?" Minerva kysyi.
"No enpä taida olla kuunnellut." Sanoin ja naurahdin. Minerva pudisti päätään.
"Tällä käytöksellä et selviä tasokokeessa. Tasokokeet ovat hyvin tärkeitä ja haastavia paitsi niille, jotka opiskelevat ahkerasti. JA kuuntelevat tunnilla." Minerva kertoi.
"Sitten en selviä ja kaikki menee päin vittua. Eikä sille voi mitään. Välillä tuntuu, että kaikki menee päin vittua esim, se koe ja ystävyyssuhteet. Täs mä oon. Mä oon tässä. Ei mun tarvi kuunnella. Kunhan oon vaa läsnä. Eikä mun tarvi tehä sitä mitä mä en halua. Ketään ei voi pakottaa mihinkään. Tiesitkös?" Minä sanoin. Minerva katsoi minua -voi herranjestas- ilmeellä.
"Voi pikkuinen-"
"En ole." Sanoin nopeaa ja nousin ylös tuolilta. "Jälki-istunnossa nähään, heippa." Sanoin ja vilkutin nopeaa Dracolle ja lähdin luokasta.
****
"Edlyn mitä se oli?" Draco kysyi, kun hän istui vieressäni sohvalla.
"Mun ajatukset." Vastasin yksinkertaisesti.
"Miksi alunperin kiroilit ääneen?" Draco kysyi.
"Muste loppu vittu." Vastasin.
"Muste loppui mhhmm." Draco sanoi.
"No mitä nyt?" Kysyin.
"Eheei mitään." Draco sanoi epäilyttävästi.
"Sano." Minä sanoin nopeaa.
"En ole sanomassa yhtikäs mitään." Hän kiusasi.
"Eikun nyt sanot senkin vauva." Minä sanoin ja yritin kutittaa Dracoa. Mutta hän otti ranteistani nopeaa kiinni, että en pystyisi kutittamaan häntä. Nauroin ja katsoin Dracoa hänen silmiin ja sitten huulia. Draco ja minä aloimme lähestyä toisiamme.
"Jou! Hei tyypit! Pitäiskö mun tuota-" Blaise sanoi samalla, kun käveli huoneeseen. Minä ja Draco vetäydyimme nopeaa pois ja nousin sohvalta ylös ja lähdin kävelemään pois.
"Ööm Draco? Mitä vittua? Et kai sä ollut suutelemas tota öö Edlyniä?" Kuulin Blaisen sanovan.
"En tai.. en!" Draco vastasi ja enempää en enään kuullutkaan.
Mitä just tapahtui? Mä melkeen pussasin Dracoa? Siis Draco Malfoyta? En onneksi kerennyt, kun Blaise rynni sisään. Mutta ei. Äääh en kestä. Mä melkein. Mutta Dracolla on kyllä kiva hymy ja hienot hiukset ja. Okei nyt lopetat.
**** Jälki-istunnon jälkeen.
Menin huoneeseeni tai no periaatteessa Dracon huoneeseen, mutta hälläväliä mikä se nyt on. Draco ei ole ainakaan täällä. Missäköhän hän on? No ihsm menen vessaan pesemään hampaat ja käyn suihkussa. Voi paska. Täällä ei ole mitään muita hius shampoota kuin vain miesten/poikien. Joudun käyttämään sitä. Ugh.
Tulen pois suihkusta ja etsin pyjamaani. Löysin pyjamani housut, mutta en paitaa. En mistään. Eikä. Älä vaan sano, että joudun.. hhhh käyttää tuon pojan paitaa. Kaippa sitten.
Menen hänen kaapilleen ja otan sieltä jonkun t-paidan ja laitan päälleni. Yllätys yllätys se on tosi iso, mutta ihan sama. Mitäköhän Draco miettii, kun minulla on hänen paitansa? Varmaan raivoaa minulle, että -hyi tyttö pöpöjä ja nyt siinä on tytön hajua apua-. Okei minä yli liioittelen.
Menen sänkyyn makaamaan ja nukahdan melkein heti. Ihmeellistä. Yleensä kestää vielä kauemmin.
***
Herään siihen, kun joku avaa huoneen oven ja laittaa kiinni. On vielä pimeää, joten on yö. Kuka se on? Kuka tänne tulisi yöllä? Paitsi, että tulijalla on blondit hiukset. Se on Draco. Miksi hän nyt vasta tulee? Suljen nopeaa silmäni ja esitän nukkuvani. Voi vittu peitto jäi huonosti enkä voi nyt enään laittaa sitä paremmin, koska Draco näkisi. Peittoni on jaloissani jotenkin oudosti. Häiritsee. Käteni alkaa vähän täristä enkä edes tiedä miksi. Nyt Draco varmaan näkee, että käteni tärisee.
Kuulen askelia tulevan sängyn puolelle, jossa minä nukun. Pystyn kuulla mitä Draco tekee. Hän menee kyykkyyn? Tunnen tärisevän käteni päällä toisen käden. Käsi tuntuu vähän kylmältä, mutta hellältä. Sätkähdän vähän, kun Draco laittoi kätensä minun käteni päälle. Avaan hitaasti silmäni auki.
"Amm.." Draco mumahti, kun huomasi minun silmät olevan auki ja otti kätensä pois. En tiedä miksi, mutta olisin halunnut sen olevan vielä siinä. Taas käteni tärinä jatkuu. Katson kättäni. "Miks se tärisee?" Draco kysyi.
"E-en tiedä. Varmaan.. stressi." Vastasin. Draco nousi seisomaan ja riisui mustan solmionsa pois ja sitten mustan kauluspaitansa. Oops. Katson nopeaa muualle. Kuulen, kun Draco menee kaapilleen.
"Ootko nähny sellasta mun t-paitaa mikä on harmaa ja siinä on musta käärme?" Hän kysyi. Tajuan, että minullahan on se juuri päälläni. Katson varovasti Dracoon. Voi nyt. Dracolla ei ole paitaa päällä ja minä katson häntä. Draco pitää vasempaa kättään selän takana? Draco katsoo minua kysyvällä -niin oletko?- ilmeellä. Hän siristää silmiään.
"Hetkonen. Toi on se paita ja se on.. sun päällä." Draco sanoi. Minä vain yritän keksiä jotain, mitä sanoa, mutta en keksi mitään. "Miks sulla on mun paita päällä? Mun paita? Sulla on omiakin." Draco sanoi ja käveli minun luokse ja ojensi kätensä, että minä antaisin paidan hänelle.
"E-en mä voi antaa tätä. Sitten olisin melkein alastin ja en halua, kun sä oot täällä ja sitten tuntuu niin tyhjälle ja paljaalle. Enkä halua, että näät mua silleen." Sanoin. Draco pyöritti silmiään ja käveli vessaan pesemään hampaansa ja tuli pois. Hän tuli sängylle toiselle puolelle ja laittoi peiton päällensä.
Ööm ookei.. rauhoitu. Sä olet sen kanssa samassa sängyssä, mutta sillä ei ole paitaa. Omg. Kiusallista. Mitä jos aamulla joku Blaise ryntää tänne taas puhumaan jostain ja näkee meidät ja luulee jotain mitä ei ole edes tapahtunut? Voi nyt. Mutta kun Draco on vieressäni ilman paitaa on vain niin vaikeaa olla tässä vieressä.
YOU ARE READING
you know his parents, not him. / Draco Malfoy Suomi
Fanfiction"aiotko taas vaan kävellä mun ohi kyyneleet silmissä?" Kysyin, kun hän käveli ohitseni. Hän pysähtyi ja kääntyi. "Pysy kaukana mun isästä." Hän sanoi ja jatkoi matkaansa. Miksi toi ei anna mun auttaa? Haluan, että Dracolla on kaikki hyvin. . . . Edl...