Tulimme juuri kasvihuoneesta tunnilta. Kävelemme Astorian kanssa yhdessä kohti linnaa.
"Mä meen jo." Astoria sanoi ja minä hymyilin hänelle.
"Joo, mä odotan Dracoa." Sanoin, ja hän lähti linnalle.
Odotan Dracoa istutuksilla, jotka ovat kasvihuoneiden edessä. Kuulen naurua joten oletan sen olevan Draco ja hänen kaverinsa. Käännyn ja nään Crabben ja Goylen. Ei Dracoa. Kävelen heidän luokse, heti kun he näkivät minut he eivät nauraneet enään.
"Hei, missä Draco on? Onko se vielä kasvihuoneessa?" Kysyin heiltä. He eivät tosin tiedä, että minä ja Draco seurustellaan. Goyle kohotti kulmiaan.
"Mitä sä Dracoa etsit? Miksi sua sen asiat kiinnostaa?" Hän kysyi virne kasvoillaan.
"Mä lupasin odottaa sitä. Me mennään samaa matkaa. Eikö se tullu vielä teidän kanssa? Saiko se jälki-istuntoa?" Kysyin. Kun minä olin lähdössä kasvihuoneesta, niin Draco sanoi minulle mee edeltä. Mä tuun kohta.
"Kuule, mä en tiedä, mitä sä yrität siihen tai haluat, mutta se ei tuu onnistumaan." Goyle jatkoi puhumistaan.
"Mitenniin? En mä mitään yritä. Toki mä yritän olla hyvä ja uskollinen tyttöystävä." Sanoin, ja katsoin kasvihuoneelle. Ei näkynyt Dracoa.
"Sinä? Dracon tyttöystävä? Ei, älä unta nää. Sun perhe on puhunu sen perheestä paskaa. Ne ei oo puhunu sun perheestä. Oon kuullu, että sun äitis oli 5 vuotta Azkabanissa-"
Kun kuulin tuon löin häntä nyrkilläni kuonoonsa. Mutta, koska olen tyhmä enkä ajatellut niin tottakai se kostautuu. Ja saan vielä kovempaa takaisin vatsaani. Kaadun maahan, ja pitelen vatsaani.
"Crabbe, tee säkin jotain." Goyle sanoi toiselle pojalle. Crabbe vetäisi minua myös jalallaan. Minä kirkaisin pienesti. "Voisit miettiä mitä teet." Crabbe sanoi, ja molemmat lähtivät pois räkättäen naurusta.
Nousin vaikeroiden ylös, ja näin platinan blondin tukan lähenevän minua kasvihuoneilta. Näköni kirkastuu nopeasti, ja näen nyt Dracon kasvot.
"Mitä sulle tapahtui?" Draco kysyi ja katsoi minua huolestuneena.
"Crabbe ja Goyle. Ne potki mua, kun mä vedin Goylea ensin. Se puhu siitä, kun mun äiti oli 5 vuotta Azkabanissa." Sanoin.
"Okei ööh.. no tuu mennään." Draco sanoi ja antoi pusun hiuksiini. Hän otti kädestäni kiinni ja lähdimme kohti linnaa.
Tulimme meidän huoneeseen sairaalasiiven jälkeen tokikin. Se hoitui helposti, eikä minua satu enään. Näimme matkallamme Kalkaroksen. Hän oli juuri tulossa ohitsemme, mutta me änkesime siivous komeroon. Se oli lähellä.
Istahdin sängylle, ja Draco myös. Katselin ympärilleni. En tiedä, jotenkin on surullinen mieli enkä halua tehdä mitään. Päätäkin särkee paljon. Suljen silmäni hetkeksi rauhoittuakseni, mutta se keskeytyy.
"Nyt meillä on yhteistä aikaa.." Draco sanoi hiljaa ja otti käteni hänen omiin. Tuijotan käsiämme vain ihan hiljaa. "Jotennn... Me voidaan käyttää se aika hyväksi?" Draco sanoi, kuin olisin kysynyt mitä hän tarkoittaa.
En tiedä mitä ajatella. Kaikki tuntuu turhalta. Ei minun ehkä pitäisi jatkaa näin.. Tai mitä jos. Pitäisikö minun kuitenkin olla Benin kanssa. Mitä? Ei!! Ei tietenkään! Turpa kiinni! Mutta kun Dracon kanssa.. hetkonen ei! Mitä minä ajattelen? Minun pitäisi olla Azkabanissa. Teen kaiken väärin. En kyllä tiedä, mitä minä olen tehnyt väärin. Miksi Crabbe ja Goyle vihaavat minua niin paljon? Tajuan hetken päästä, että minun pitää vastata Dracolle.
"Mm." Vastaan hänelle. Hän katsoi minua ihmeissään.
"Sä et oo koskaan tällänen. Mikä sulla on?" Draco kysyi. Hän laittoi kätensä poskilleni ja käänsi pääni katsomaan hänen kasvojaan.
Katson hänen upeita kasvoja, mutta silmäni eivät pysty keskittyä mihinkään, mitä hän minulle puhuu. Kuulen vain jotain puheen sorinaa, mutta en saa selvää. Yritän keskittyä Dracon silmiin, mutta en pysty. Silmäni vain katsovat mihin sattuu. Hengitykseni ei ole normaali.
"Edlyn!" Draco yrittää saada huomioni. Pudistan päätäni hänelle. Nousen ylös sängyltä, mutta silmissäni sumenee, ja katson ympärilleni. Tarvin lääkkeeni. Lääkkeeni kohtauksiini. En ole kertonut Dracolle niistä, sillä niitä ei ole tullut pitkään aikaan enkä ajatellut niiden tulevan.
Ne lääkkeet saavat minut kyllä yli energiseksi ja sekavaksi, mutta tarvin nyt. Suuntaan kohti vessaa, jossa ne olisivat. Draco tarttuu ranteestani.
"Mikä sulla on? Mitä sä hätäilet? Pitääkö mun tehdä jotain?" Kuulen hänen äänen.
"Mä.. odota.. mä.. vessaan." Sanoin sekavaisesti ja menin vessaan, lukitsin oven. Peräännyin ovesta ja seisoin hetken siinä. Draco koputteli ovea.
Avasin peilikaapin ja otin sieltä pillerini. Katsoin itseäni peilistä ja näytän kalpealta. Okei nyt pitää laittaa se pilleri suuhun. Tiputan pillerin suuhuni ja nielaisen sen. Pillerin energisyys ja sekavuus ei tule heti.
Avaan vessan oven hiljaa ja pujahdan pois vessasta. Draco tulee luokseni ja halaa minua. Oloni on normaali toistaiseksi. Odotan vaan sitä energia purkausta.
"Mitä tuo oli, Edlyn? Mitä sä teit tuolla vessassa? Satutitko sä itteäs?" Draco kysyi, ja suuteli minua. Työnsin hänet varovasti pois. "Mikä sulla on tai oli?"
"Mulla tulee kohtauksia.. ei oo tullu pitkään aikaan." Minä sanoin.
"Hä? Et oo kertonut mulle mitään." Draco sanoi järkyttyneenä.
"Niitä ei oo tullut pitkään aikaan. Mun piti ottaa pilleri, jotta se lähtee." Vastasin.
"Pilleri?"
"Lääke." Minä selvensin. "Et kerro tästä kellekään. Tää on salaisuus."
"En en, mutta kohtauksia? Siis mitä?" Draco on ihan hämillään.
"Joo juuri niin. Mä oon ihan kunnossa nyt." Ainakin vielä.
YOU ARE READING
you know his parents, not him. / Draco Malfoy Suomi
Fanfiction"aiotko taas vaan kävellä mun ohi kyyneleet silmissä?" Kysyin, kun hän käveli ohitseni. Hän pysähtyi ja kääntyi. "Pysy kaukana mun isästä." Hän sanoi ja jatkoi matkaansa. Miksi toi ei anna mun auttaa? Haluan, että Dracolla on kaikki hyvin. . . . Edl...