Et kai suutu Blaiseboo?

180 8 0
                                    

Laitoin Dracolle valkoisen kauluspaidan päälle, ja perus mustat puvun housut. Tajusin minunkin pitäisi pukea jotain.

"Munkin pitää pukea, Draco." Sanoin ja menin minun omalle kaapilleni.

"Sullahan on vaatteet päällä." Hän sanoi. Että tuo on hölmö. Katson häntä -ootko tosissas- ilmeellä. "Kunhan vaan vitsailen." Tuo lisäsi ja nosti kädet ylös syyttömänä.

Löysin vihdoin mitä puen päälleni.

"Oon valmis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Oon valmis." Sanoin ja käännyin ympäri. Draco katsoi minut ylhäältä alas.

"Okei, näyttää hyvältä. Ootko valmis juomaan?" Draco kysyi. Nyt taas muistan miksi me ylipäätään mennään juomaan. Silmäni alkaa kostua, mutta pyyhkäisen vain nopeaa hihallani. Nyökytän hänelle päätäni.

Draco antaa pusun otsalleni, ja lähdemme alas oleskeluhuonetta kohti. Vastaan tulee jotain poikia. "Moi, mitä äijjä ja muija!" He sanoivat, ja kävelivät ohitse. Kasvoilleni nousi pieni hymy.

Pääsimme alas ja ja näemme paljon ihmisiä edessämme. Järkytyn vähän, sillä bileet alkoivat juuri. Nyt jo on näin kova meno.

Joku humalainen tyttö tulee luoksemme hieman huojuen. Ja nyt yrittää pysyä pystyssä edessämme.

"HeEi! TuotA aAjatteliN jos haluiSSitte tulla tanssimaaan mun kanSSa?" Hän sanoi sekalaisesti. Minä katsoin Dracoa, ja takaisin tyttöön.

"Me oltiin kyllä menossa tuonne baaritiskille nyt." Draco sanoi ja alkoi kuljettaa minua sinne päin. Vilkutin tytölle ja hän minulle takaisin. Hän oli todella kaunis. Miksi minä en voilla olla yhtä kaunis.

"Se tyttö oli niin kaunis." Sanoin, ja katsoin juomaani. Pian jo hörppäsin siitä. Draco naurahti.

"Ei edes ollu." Draco sanoi. "Mä tiiän yhen kauniimman." Hän lisäsi. Käänsin katseeni häneen.

"Kuka se mahtais olla?" Kysyin häneltä, ja join taas lasistani.

"Sinä tietenkin. Kyllä sun pitäis tietää." Hän sanoi ja joi myös lasistaan. Äkkiä hän kumminkin nyrpisti nenäänsä. "Mitä kuraa tää on?" Hän kysyi.

"Jotain halppista." Vastasin. Hän pyöritti silmiään pudistaen päätään.

"Anna mä ostan hyvää ja kallista viskiä. Muista, mä maksan!" Hän sanoi vinkaten silmäänsä ja sanoi jotain baarimikolle.

"Heii! Luuletko että oon joku köyhä? Ja jos luulet niin en todellakaan ole, en lähelläkään." Kysyin ja hän hymyili söpösti itsekseen.

Pian jo eteemme tuli kaksi pitkää lasia viskiä. Tutkiskelin sitä hetken. "Noh uskaltaako neiti maistaa vai?"

"Juu uskallan. Mä vaan katsoin." Vastasin ja otin ison kulauksen suuhuni. Herran jestas tää on väkevää ja voimakasta. Nyrpistän nenääni. Samalla myös meinaan tukehtua. Mahtavaa. Rupean yskimään. Draco taputtaa selkääni. Vihdoin se loppui.

"Sehän oli ihan kivaa katsottavaa." Draco sanoi ja virnisti minulle. Juon nyt taas lasistani, tosin vähemmän. Tällä kertaa onnistuin hyvin.

"Katos katos, rakas. Mä suoriuduin hienosti." Sanoin ja nosti kädet ilmaan. "Wohoo!" Tuuletin. Draco otti minun käteni omiinsa ja suuteli minua. Hän laittoi kätensä kaulalleni. Minä hänen niskaansa. Päästin nopeaa irti, kun sain hyvän idean. No hyvän ja hyvän. Mitä sitä nyt ikinä tässä kunnossa pystyy keksimään.

"Mitä?" Draco kysyi.

"Sain hyperdyper hyvän idean. Mä otan tota ihme salaista viski juomaa mun suuhun, ja yritän saaha sen litkun sun suuhun, okei? Ymmärsitkö nyt?" Ehdotin ja puhuin vähän sekalaisesti.

"Hei joo! Sitten mä nielaisen sen." Draco sanoi yhtä sekalaisesti kuin minäkin. Nyökytin päätäni, ja otin lasistani suuhuni. Nyt laitoin huuleni Dracon omille ja sain juoman hänen suuhunsa. Hän nielaisi sen. Irtaannuimme toisistamme ja tuuletimme. "Jes! Sä oot kyllä ihan mESqtaRI!" Draco huusi.

"Kuka on mestari?" Kuului takaamme. Ben.

"Hei BEN. Mitässs kuuluu kukkuluuruu?" Kysyin. Hän katsoi minua hämmästyneenä.

"Paljonko toi on juonu?" Nyt hän kysyi Dracolta. Draco mietti hetken.

"Ääh kuule mutsi, me ollaan juotu vain karpalo mehua. Joten kehtaatkin väittää, että olemme titi tyy titi tyy. Emme ole! Tule vaimo! Mennään tanssimaan." Draco vastasi. "Hahha jooo. Tanssitaan hitaita!" vastasin.

Draco ojensi ensin kätensä. "Saan- saanko luvan?" Hän kysyi, yrittäen kuulostaa selvältä. Kikatin pienesti, ja vastasin myöntävästi. Pian jo olemmekin hitaiden tahdissa. Tällä hetkellä tuntuu niin rauhalliselta, mutta samalla tuntuu että kaatuisin. Toivon, että en. Draco on minun tukena, jotta en kaadu.

Hetken tanssittua, Draco pysähtyy. Hänen kasvoille nousee iloinen ilme. Hän juoksee taakseni. Käännyn ja näen siellä Blaisen.

"TERVE BLAISE KUKKARUUKKUNEN. En oo nähnyt sinua kamunen missään. Missäs ollaan oltu? Voi voi voi meidän kukkaruukku Blaise." Draco teki surullisen ilmeen. Minäkin päätän juosta Blaisen halaukseen.

"Voi Blaise kukkuruukkanen-" Sanoin vahingossa. Laitoin käden suulleni, katsoin Dracoon hämmästyneenä. "Mä! Mä sanoin sen väärin- odotas odotas.. kukk.. kaukka. Ei! Kukkaruuk..kukkaruukkunen! Jes! Mä oon mEStaRI!"

"Sä oot mEStaRI!" Draco toisti ja nosti minut halaukseen ja pyöritti minua. Tuntuu siltä kuin lennän. "Mä lennän, Draco! Muruu kato mua!" Huusin iloisena. Draco laski minut alas.

"Anteeksi, lennättäjä ei jaksanut pitää enään lentäjää." Draco sanoi ja halasi minua nopeaa. "Ei se mitään, lennättäjä. Onneksi se lennättäjä on todella söpö."

"Siis te ootte ihan vitun humalassa." Kuulin Blaise kukkaruukun äänen.

"Anteeksi, kukkaruukkunen. Me ollaan pahoillamme. Se vain oli tarkoituskin. Et kai suutu Blaiseboo?" Sanoin surullisesti ja katsoin lattiaan. Samoin myös Draco.

"Ööh.. no.. ei Blaiseboo suutu. Jos mä vien teidät huoneeseenne." Blaiseboo sanoi. Jes, hän antoi anteeksi. "No niin lähetääs." Hän sanoi ja otimme hänestä tukea. Pian en enään muista mitään.

you know his parents, not him. / Draco Malfoy SuomiWhere stories live. Discover now