Olisko seuraavaksi Potter?

228 5 2
                                    

Nyt olisi lounas, mutta en halua mennä lounaalle. Joutuisin olla yksin. Täysin yksin, sillä Draco, Astoria ja Blaise suuttuivat minulle. Tai he eivät halua olla minun kanssa.

Kävelen käytäviä ja portaita pitkin Suureen saliin. Pysähdyn ovelle ja tunnen, että minua tuijotetaan. Kävelen luihuisten pöytään, ja näen Dracon Astorian ja Blaisen kanssa. He katsovat minua, mutta kääntävät silmänsä pois minusta.

Huokaisin, ja istuin johonkin tyhjään välikköön muiden oppilaiden ympärille. En jaksa olla täällä. Täällä on niin meluisaa ja silmät tuntuu raskailta pitää auki. Väsyttää kamalasti.

Kaadan lautaselleni vähän jotain. Minun kuuluisi syödä enemmän, mutta nyt ei juuri tee mieli.

Katson välillä Dracoa, kun hän istuu kavereidensa kanssa. Hänellä on sentään kavereita. Minä joudun olla yksin.

Joku retuutti minua. "Erositteko Malfoyn kanssa?" Joku luihuisista kysyi. Minä mumisin hänelle. "Vastaa mulle lutka." "Kuuletko sä mua edes?" Hän nauraa.

En jaksanut tätä joten heitin kurpitsamehuni hänen päälle, ja vielä läpsäisin häntä poskelle.

"Turpa kiinni. Älä puhu siitä." Sanoin ja lähdin pois Suuresta salista. Menin kirjastoon, jossa ei ollut ketään. Ei ketään muita kuin minä. Prill oli jossain.

Menin nojatuolille istumaan ja minä vain mietin.

Saisimko enään koskaan olla Dracon kanssa tai olla kavereita, tai edes jutella. Tässä voi tapahtua vaikka mitä tämän vuoden aikana. Mitä jos meistä tulee vihollisia kuten Potter ja Draco. Niin ei saa käydä.

"Hei, Edlyn." Kuului ääni kirjaston nurkasta. Se on se sama poika, joka on suudellut minua.

"Mitä sä haluat? Mikä sun nimi edes on?" Kysyin ja nousin ylös.

"Tuota.. anteeks, kun mä pilasin sun ja Malfoyn suhteen." Hän sanoi. "Mä oon Ben."

Samalla kirjastoon tuli lisää ihmisiä.

"Okei, 'Ben'. Nyt voit mennä." Sanoin ja osoitin ovea oikealla.

"Hä? En oo lähdössä. Mä tulin vasta, koska näin sun juoksevan tänne. Ootko okei?" Ben kysyi.

"En ole. Jos mä lähen, niin lähdetkö säkin sitten?" Vastasin.

"No vielä yks asia ennen kun lähdet." Ben sanoi ja suuteli minua. Kun se oli kestänyt jo tarpeeksi niin..

"Öh.. heippa." Sanoin ja lähdin nopeaa pois.

___

Olen Kalkaroksen tyhmällä tunnilla. Katson vain Dracoa parin pulpetin päässä. Hän ei ole katsonut minuun kertaakaan tämän tunnin aikana. Hän ei näytä itseltään. Mutta hänen blondit hiukset näyttävät söpöltä.

Heräsin unelmistani pois siihen, kun Kalkaros lyöö kätensä minun pulpettiini. Säikähdin kamalasti, sillä olin ihan ajatuksissani.

"...kun neiti Roswell ei edes viitsi kuunnella opetusta!" Hän huusi.

"Mitä jos mä oon liian rakastunut erääseen henkilöön, niin en pysty kuunnella? Ja se on tässä luokassa. En mä pysty keskittyä, kun se istuu omalla pulpetillaan ja.." Vilkaisen ihan sivu silmälläni nopeaa, että Dracon käsi on hänen otsallaan. "Pitää kättään otsallaan. Se näyttää surulliselta, joten sitä pitäis lohduttaa."

Kalkaros tuhahti.

"Kerro rakkaus hömpötyksistäsi jollekin muulle! Sillä minä en aio kuulla enkä halua kuulla!" Hän sanoi tympääntyneenä.

"Mutta kun ei oo ketään jolle kertoa! Tai no en tiedä on ehkä yks, mutta se on ihan täyd törppö, ja se tykkää musta niin en mä voi puhua sille eri ihmisestä." Minä valitin.

"20 pistettä sinulta!" Kalkaros sanoi.

"Mutta kun-"

"Ei muttia! Nauttisitko loppu päivästäsi jälki-istunnossa?" Hän nipotti.

"En." Sanoin.

"Sitä minäkin." Kalkaros sanoi, ja katsoi minua kuin olisi valmis käräyttämään minut tuhkaksi.

Tuntia on kulunut jo vähän, kun tajuan että minähän voin kirjoittaa Dracolle. Olen tyhmä.

𝙼𝚞𝚗 𝚔𝚒𝚛𝚓𝚎𝚎𝚗 𝚔𝚒𝚛𝚓𝚘𝚝𝚞𝚜 𝚓𝚊̈𝚒 𝚜𝚒𝚕𝚕𝚘𝚒𝚗 𝚔𝚎𝚛𝚛𝚊𝚗 𝚔𝚎𝚜𝚔𝚎𝚗 𝚓𝚘𝚝𝚎𝚗..

𝚜𝚞𝚕𝚕𝚊 𝚘𝚗 𝚜𝚞𝚕𝚘𝚒𝚗𝚎𝚗 𝚑𝚢𝚖𝚢.

❤︎: 𝙴𝚍𝚕𝚢𝚗.

Kirjoitin ja taittelin sen linnuksi. Puhalsin sen Dracon pulpetille. Draco kohotti kulmiaan ja avasi sen. Luki sen.

Hän katsoi minuun, ja minä katsoin häntä anteeksipyytäväisellä ilmeellä. Melkein jopa tippui kyynel, mutta ei tullut. Hän käänsi katseensa takaisin eteen Kalkaroksen opetukseen. Minä huokaisin ja katsoin sormuksiani. Näin sivusilmällä, että Draco vielä vilkaisi minua.

___

Vihdoin tunti on loppui. Nousin ylös tuoliltani ja lähdin kävelemään ovelle päin, mutta käännyin takaisin.

"Heippa rasvanokka." Sanoin Kalkarokselle. Ja lähdin pois luokasta. Kun pääsin ovesta ulos kävelin nurkan taakse. Joku tuli, otti olkapäästäni kiinni ja työnsi seinään. Se oli Draco.

"Suloinen hymy vai?" Hän sanoi. "Mä kuulin, että olit taas suudellut sitä öö Beniä. Luulin, että tää meidän juttu ois voinu jatkua. Kuule.. olitkin huora, joka suutelee joka jätkää tästä koulusta.  Olisko seuraavaksi saastainen Potter?" Hän sanoi ja tuli lähellä minua. Hänen huulensa olivat ehkä 3cm päässä minun omista. Mutta hän lähti kumminkin pois eikä tehnytkään mitään.

Rehellisesti, olisin halunnut hänen huulensa omilleni, mutta hän ei tehnyt sitä. Silmästäni valui kyynel. Pyyhin sen pois ja lähdin muualle.

Onkohan Draco edes kuullu sitä, mitä mä sanoin Astorialle siitä? Olin sillon ihastunu siihen, ja ei seurusteltu. Olin vaan niin sekasin. Oon nytkin.

you know his parents, not him. / Draco Malfoy SuomiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora