Herään aamulla ärsyttävään päänsärkyyn. Pitikin ottaa niin monta shottia. Äh. Nyt huomaan, että minun ympärilläni on käsivarret. Dracon kädet on minun ympärilläni. Okei tätä en unohda.
"Herää pölkkypää." Sanoin Dracolle. Hän säpsähti hieman ja avasi silmänsä siristellen. Hän katsoi minun ja sen jälkeen hänen käsiään minun ympärillä, hän otti kätensä nopeaa irti minusta.
"Hitto. Sori, ei mun kuuluis tollee koskee suhun. Mä nukuin joten se oli vahinko." Hän horisi hieman hätääntyneenä ja nousi ylös sängystä. Hänellä ei ole paitaa. Vittu.
"J..joo ei se.. mitään. Pää kipee." Minä marisin dramaattisesti. Draco laittoi paidan päällensä. Se tuijottelu loppu siihen.
"Älä ole dramaattinen." Draco naurahti. Ai minäkö muka.
"Ja sinäkö et ikinä ole ollut?" Kysyin häneltä.
"En, en tosiaankaan. Blaise on kyllä sanonut, että olisin, mutta en usko sitä. Se puhuu ihan puuta ja heinää." Draco sanoi, kun hän kampasi hiuksiaan.
"No mä kyllä uskoisin sitä. Mä voisin kuvitella sun dramaattisen puolen." Sanoin ja nousin ylös sängystä. Draco kääntyi minua kohti peilin edestä.
"Ah sä uskot sitä, mutta et mua? Loukkaavaa." Draco sanoi ja asteli eteeni.
"No.. siis kyllä mä.. uskon sua, mutta mä.."
"Pälä pälä no niin ala jo pukea päälles ja ota särkylääke. Se auttaa. En tällä kertaa auta sua, kun sä niin pyysit." Draco sanoi ja astui ulos musta puku päällään. Toi on vaan niin hyvännäköinen. Se pistää mut sanattomaksi, niin miten mä nyt sitten pystyn olla normaalisti sen seurassa?
Puen päälleni ja otan särkylääkkeen, astelen ulos huoneestamme. Matkalla aamiaiselle vastaan tulee joku poika ja joku hänen kaveri myöskin. He astuvat eteeni.
"Hei sä oot se bile tyttö! Se joka otti mun juoman." Poika sanoi, hänellä on tumman ruskeat hiukset ja vihreät silmät.
"Ööh kai mä sit oon. Pois tieltä." Minä sanoin.
"Ei onnistu. Sun pitää ensin maksaa siitä, kun otit mun juoman." Poika sanoi.
"Ei se voi olla noin iso juttu! Ja mitä mä maksan?" Sanoin. Poika astui minua lähemmäksi.
"Älä pelkää." Poika sanoi ja pisti huulensa omilleni. Tää tuntuu ikuisuudelta. Nyt saa riittää. Tönäisen pojan pois.
"Mulkku." Sanoin ja lähdin pois. Kuulen takanani heidän naurujaan.
"Toi oli hyvä! Oot hyvä suutelemaan, party tyttö!"
En jää kuuntelemaan heidän naureskelua vaan menen kavereideni luokse Suureen saliin. Kävelen portaat alas ja tulen Suureen saliin sisään. Katson luihuisten pöytää ja huomaan blondit hiukset ja suuntaan sinne.
"Olisko täällä mullekin tilaa?" Sanoin ja Draco kääntyi minuun ja Blaise käänsi katseensa minuun, kuten Astoriakin. Draco siirtyi nopeaa sivuun antaakseen tilaa minulle ja tönäisi jotain muita oppilaita siirtyäkseen.
"Tässä." Hän sanoi ja haukkasi omenastaan. Istuin hänen viereensä ja kaadoin muroja kulhooni. "Mikä sulla kesti? Ei voi kestää noin kauaa laittaa vaatteet päälle ja ottaa särkylääke." Draco kysyi.
"Jotkut pojat tuli vaan vastaan. Ei mitään kummempaa." Vastasin. "Ne vaikutti siltä, että ne tietää mut jostain." Lisäsin.
"Ooooh! Mitäs oikeen tapahtui?" Astoria vinkkasi silmäänsä.
"Se höpisi jotain, että oon pölliny sen juoman.. ja se sano, että mun pitää maksaa siitä. Se sano että älä pelkää ja suuteli mua. Se tuntu ikuisuudelta joten tönäisin sen pois. Sillä oli ruskeet hiukset." Kerroin.
"Mmhmm." Draco hymähti miettiväisenä.
"Draco älä tee mitään tyhmää." Astoria sanoi.
"Luuletko, että mä jätän tän asian tähän?" Draco kysyi Astorialta.
"No et sä yleensä kosta kellekään, jos ne tekee jollekin jot-" Astoria sanoi.
"Miksi sä nyt noin karkuun lähdit?" Kuului pojan ääni takaani. Ne on ne samat pojat. Draco oli nousemassa ylös, mutta minä laskin hänet alas ja nousin itse ylös.
"Mua. Ei. Kiinnosta. Te. Tajusitko?" Minä sanoin ja katsoin heitä.
"Hmph! Pitäisi kiinnostaa." Poika tuhahti ja meni istumaan omalle paikalleen.
"Mulkku." Sanoin ja istuin takaisin. "Niin mitä sä olit sanomassa, Astoria?" Kysyin.
"No että ei Draco yleensä kosta kellekään, jos ne tekee jollekin jotain." Hän sanoi ja katsoi Dracoon. Hän naurahti hermostuneena.
"No.. en.. tai ei toi nyt ole totta.." Draco takerteli.
"On se totta. Edlyn, toi tarkoitti vaan sitä, että se välittää susta." Astoria sanoi.
"Ooooh." Blaise alkoi rummuttaa pöytää.
"Lopeta." Draco sanoi. "Ihan oikeasti. En mä.. tai joo, mutta ei se nyt meinaa mitään."
"Lopeta itse toi valehtelu." Astoria sanoi. "Sä pidät Edlynistä."
"No enhän pidä. Ootte.. naurettavia." Draco sanoi ja haukkasi taas omenastaan.
"Ha ha niimpä ootte.. nau- tyhmiä." Minä sanoin ja otin lusikallisen murojani. Astoria pyöritti silmiään.
"No aha, mutta me tiedetään kyllä mistä me puhutaan." Hän sanoi ja klikkasi Blaisen kanssa nyrkit yhteen.
"No ette kyllä tiedä. Muutenkin ton vanhemmat on puhunut mun perheestä paskaa. Enkä tykkää Edlynistä tippaakaan." Draco sanoi.
"Mmm joohh mikä se aamu.. juttu oli?" Sanoin ja katsoin häntä. Blaise käänsi katseensa nopeaa Dracoon ja virnisti.
"Mitäs silloin oli tapahtunu? Dracooo." Blaise sanoi ja laittoi kätensä Dracon olkapäiden ympärille.
"Ei mitään. Etkä sä sano mitään." Draco sanoi ja osoitti minua.
"Ai en vai.. "sori, mä nukuin joten se oli vahinko". Ja pälä pälä." Minä sanoin.
"Häää? Draco mitä sä olit tehnyt?" Astoria kysyi innoissaan.
"En mitään." Draco sanoi ja heilautti olkapäitään, jotta Blaise ottaa kätensä pois niin kuin hän ottikin.
"Kerrot nyt. Sä et voi olla kertomatta." Blaise sanoi.
"Toi ei aio ikinä kertoa joten.. aamulla, kun mä heräsin niin sen kädet oli mun ympärillä-" Sanoin ja Draco laittoi kätensä suulleni.
"Idiootti." Hän sanoi.
"Mitäääää? Siis oikeestikko? Kui söpöö." Astoria hihkaisi.
"Bro, mitä ihmettä?" Blaise sanoi.
"Turvat kiinni." Draco sanoi ja otti kätensä pois suultani.
"Ei oo turpaa joten ei voi olla. Mutta shippaan." Astoria sanoi.
"Joo me mennään nyt Blaisen kaa pois." Draco sanoi ja lähtivät pois Blaisen kanssa.
"Siis Draco? Tekiks se oikeest-"
"Joo." Sanoin.
"Ok jos sä et oo ihastunut siihen niin sitten on ihme." Astoria sanoi.
"No mitä toi nyt meinaa?" Kysyin.
"Kumminkin tykkäät siitä." Hän sanoi.
"Mitä? En... Joo." Sanoi hiljaa.
"OMG. Okei mä autan sua tässä asiassa." Hän hihkui ja me nousimme ylös lähteäksemme.
YOU ARE READING
you know his parents, not him. / Draco Malfoy Suomi
Fanfiction"aiotko taas vaan kävellä mun ohi kyyneleet silmissä?" Kysyin, kun hän käveli ohitseni. Hän pysähtyi ja kääntyi. "Pysy kaukana mun isästä." Hän sanoi ja jatkoi matkaansa. Miksi toi ei anna mun auttaa? Haluan, että Dracolla on kaikki hyvin. . . . Edl...