a secret that can't be exposed

2.5K 133 102
                                    

Aga yorum artsın be

Bunlar da bi kez başladı full smut gidicez gibi durduramıyorum xiaösğxöwğz sexual tension on gods level

-

"İyi anlaşıyor gibisiniz?"

"Gibi mi," Üç saattir oyun oynadığım köpeklerle bakıştım. "Zanko'yu hayatımın aşkı ilan ediyorum."

Kendini koltuğa attı. "Bir köpeği kıskanacağım aklıma gelmezdi."

Gülerek kalkıp kendimi yanına atacağım sırada elimi tutarak beni üstüne çekmişti. Duştan her çıktığında kokusu başımı gerçekten döndürüyordu, abartmıyordum. Bacaklarımı iki yanına açarak üzerine oturdum ve öpmek için eğildim.

Eli bacaklarımdan yukarı tırmanmıştı, üzerimde hala sadece tişörtü vardı. Kalçama ulaşan eli etimi sertçe sıktı.

"Duşa girmeyecek misin?"

"Girerim."

Kafasını elime doğru düşürdü. "Benimle niye girmedin?"

"Temizlenmem gerekiyor, daha çok kirlenmek istemiyorum."

"Kirletiyor muyum seni?"

"Terliyorum?"

"Biraz da orada terlerdik."

Gerçekten doyumsuz olup olmadığını merak ediyordum, her ne kadar dün gece kısmen tecrübe etmiş olsam da.

"Şu an kıyafetlerini çıkarsam devam eder misin?"

"Düşünmeden."

Ciddi olduğunu görünce güldüm. "Daha yeni duş aldın."

"Yani?"

Cevap vermek yerine omuz silktiğimde benimle birlikte ayağa kalkıp beni yere bırakmıştı.

"Seks yapmayacaksak duşa gir. Ben de köpekleri çıkaracağım."

"Hangi banyoyu kullanayım?"

Henüz evi keşfe çıkmamıştım, sadece gördüğüm yerlerde milyon tane banyo vardı çünkü.

"Benim odam," Elimi tuttu. "Gel."

Beni odasına götürüp banyoya kadar eşlik etti.

"Şurada havlu var," Dolaptan hiç açılmamış bir şampuan ve duş jeli çıkardı. "Kadınlar için. Bunları kullanabilirsin."

Elindekileri verip öptükten sonra banyodan çıkmıştı. Elimdeki kadın ürünlerine bakakaldım. Neden evinde kadın şampuanı vardı? Açılmamış olsa bile... Evine getirdiği kadınlara kullandırıyordu büyük ihtimalle. Cassie'nin miydi? Sikeyim.

Kıskanmamam gerekiyor. Çok saçma.

Cassie o kadar düzenli geliyordu ki evinde şampuanı vardı amına koyayım.

Ağlayacak gibi hissederken halime gülüp her şeyi dolaba geri yerleştirdim. Kıskanmak için hiçbir nedenim olmadığını düşünerek sıcak suyun altında sakinleşmiştim.

Olan tek seçeneğimden midem bulandığı için saçlarımı yıkamak için etrafta göz gezdirdim. Gözüme rafta duranlar çarptığında istemsizce sırıtmıştım. Rutinini bilmiyordum ama onun gibi kokma düşüncesiyle elim onun eşyalarına gitti.

Aldığım en güzel duştu şüphesiz. Banyodan ayrıldığımda onun gibi kokuyor olmanın verdiği heyecanla cama koştum. Köpeklerle koşuyordu, bir süre onu izlemiştim.

Üzerime ne giyeceğimi düşünürken yatağa döndüğümde benim için katlanmış kıyafetlerle karşılaştım. Erwin baskılı kocaman bir sweatshirt vardı. Gri bir eşofman da vardı ama bir bacağına iki bacağımı sokabileceğim kadar geniş olduğu için geri bırakmıştım.

TKO🥊malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin