such a cruel world

1.1K 134 125
                                    

Yolda iki kişiyle fotoğraf çekilmiştim amına koyayım. Bu işler gerçekten benlik değildi. Zayn'in sabrını takdir ediyordum. Cana yakın görünmeseydiler koşarak kaçardım.

Şimdi de klasik kepimle yerimde küçülerek Alex'e sığınıyordum. Fotoğraflardan beri dalga geçiyordu benimle. Gergindim, maç için ve Zayn bu kadar rahat olduğu için... Kaybederse ne olacaktı? Hayalkırıklığına uğramasını istemiyordum. Kendine fazla güveniyordu.

Zayn Şampiyon Malik olsam ben de güvenirdim aslında.

"Sakin ol amına koyayım," Alex kolumu dürttü. "Hızlı nefes alıyorsun."

"Heyecanlıyım."

Daha önce fotoğraflarını gördüğüm Conor ringe çıktığında tanımamıştım. Spiker maçın neden ertelendiğini ve Zayn'in diğer maç tekliflerini kabul ettiği süreci anlatıyordu.

Biraz daha Conor'ı izledikten sonra değişikliğinin saçlarını kazıtması olduğunu Alex fark ettirmişti. Conor'dan sonra Zayn'in çıkışını izlerken rahatlamış gibiydim. Özgüveni beni sakinleştiriyordu ve birden ben de kendimden emin oluyordum. Kazanacaktı.

Zayn'in klasik gösterileri bittikten sonra derin bir nefes alıp başlamasını bekledim. Sonra siren duyuldu.

Tahmin ettiğim gibi sakin başlamışlardı. Klasik ataklar ve savunmalarla geçen ilk round herkesi sıkmış gibiydi. Öyle ki spiker bile maç dışında şeyler anlatmıştı. Herkesin umudu ikinci round oldu.

Alex de yerinde kıvranırken köşede su içen Zayn'e el salladığında Zayn ona güldü. Conor'ın köşesine baktığımda koçunun endişeli tavırlarını fark etmiştim. O hararetle bir şeyler anlatırken Joshua yerinde oturmuş maçı izliyordu.

Kafamı omzuna yaslayıp "Neden bu kadar telaşlı?" diye sormuştum Conor'ın antrenörünü gösterip.

Alex güldü. "Zayn Malik'le dövüşüyor olsan sen de korkardın."

"Doğru."

"Gerçi benim dayak yemişliğim var, hatırlıyorsundur. Sarhoştum biraz ama ben unutamıyorum-"

"Başlıyor."

Yerlerini aldıklarında ağzım sulanarak her hareketinde kasılan sırtındaki kasları izlemeye keyifle devam ettim. Conor, Zayn'den daha çok saldırıyordu. Çoğundan kaçmış olan Zayn birkaç isabetli darbenin ardından sinirlenmişti. En başlarda rakiplerine neden izin verdiğini hala anlamıyordum ama klasik taktiğiydi.

Conor'ın karın boşluğuna yediği tekmeden sonra yerinde dengesini kaybettiğini gördüm. Zayn daha çok üzerine gittiğinde kendine gelip kaçmanın yolunu bulmuştu. Zayn onu köşeye sıkıştırdığında arkasını dönse de Zayn'in yumruklarından kaçamamıştı.

Hakemin ayırmasıyla uzaklaştıklarında koçu Conor'a iyi olup olmadığını soruyordu, fileye yapışmış ve bağırıyordu. Joshua'nın gerçekten tam tersiydi. İlk şampiyonluk maçı olduğu içindi belki de.

Zayn'in tekmeleri sonunda geri döndüğünde gülümseyerek izliyordum. Alex bununla da dalga geçmişti. YouTube'dan bütün kikboks maçlarını izlemiştim ve serbest dövüşten daha çok sevdiğim kesindi.

Conor sürekli kafasını koruyordu ama boş bulduğu bir anda Zayn sert bir yumruk atmıştı. Daha sert yumruklar attığına emindim ama Conor'ın suratında çok acı çekiyormuş gibi bir ifade oluştu. Zayn'in de şaşırdığının farkındaydım, birkaç adım geri gitmişti bu yüzden.

Conor derin bir nefes alıp Zayn'i köşeye sıkıştırmayı başardığında Zayn kaçmaya çalıştı. Kaçmaması için eğilerek Zayn'in beline sarılmıştı. Kötü fikirdi çünkü dizi Conor'ın suratıyla buluştu ve serbest kaldı.

TKO🥊malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin