like those balenciagas

2.2K 132 89
                                    

Sırtım her saniye duvara çarparken ağzımı sıkıca kapatmıştı. Eli, yüzümle aynı büyüklükte olduğu için burnum da kapalıydı ve beynim biraz daha oksijensiz kalırsa kanser olacaktım.

"Bütün salon ne yaptığımızı öğrensin istemiyorsan sessiz ol."

En azından burnumu açtığında derin bir nefes aldım, başım ağrımaya başlamıştı. Ve keşke ağrıyan tek şey başım olsaydı.

Sadece okul çıkışı onu ziyaret etmek istemiştim. Şimdi ise sırtım odasının duvarına yaslı, aşağıdakiler sesimizi duymasın diye çığlıklarımı kendimde tutmaya çalışıyordum.

Salona ilk girdiğimde bana baktığı için yumruk ve hemen ardından da Joshua'dan fırça yemişti. İntikamını benden alacağını söylediğinde kızar sanıyordum, odasına çıkınca anlamıştım nasıl alacağını. Etek giydiğim için işi zor olmamıştı. Girdiğimiz gibi beni kucağına aldığında terli vücudunu siklemeden ona yapışmıştım.

Cüzdanında kondom bulundurmasını sorgulamayacaktım. Eteğim karnıma kadar çıkmıştı, en az onun kadar terliydim. Beni serbest bıraktığında nasıl ayakta duracağım hala merak konusuydu. Siktir, hiç vakit kaybetmemişti. Boks eldivenlerini takmadan önce ellerine sardığı sargılar ve şortu hala üzerindeydi.

Bütün bedenini üzerime itip sabit kaldığında dudaklarının aralanışını izlerken sıkıştığımı unutmuştum bile. Ciğerlerindeki bütün havayı dışarı attığında elimin altındaki kasları da gevşedi. Alnını alnıma yaslayıp elini ağzımdan çekti sonunda.

"İyi misin?"

İkimiz de terli ve nefes nefeseydik, üzerimdeki tişörtün sırılsıklam olduğuna emindim. Temiz havaya ihtiyacım olduğu için göğsüme yapışmış göğsünü ittirdim.

"Ölmek üzereyim," Biraz bile yerinden kıpırdamamıştı. "Çekil."

Sırıtıp bana bir öpücük verdikten sonra geri çekildiğinde hissettiğim boşlukla yüzümü buruşturdum. Ayaklarım yerle buluştuğunda aylar sonra dünyaya dönmüş bir astronot gibi midem bulanmıştı.

"İçinden çıktığımda suratında garip bir ifade oluşuyor."

Ellerimi kasıklarıma yerleştirdim. "Acıyor çünkü."

Tekrar üzerime eğildi ve tekrar öpüştük. "Vücudun bana hızlı alışıyor."

"Vücudumun sınırlarını ilk defa bu kadar zorluyorum."

Sonunda ayakta durabildiğimde beni bırakıp kondomu çıkarmaya yöneldi.

"Daha önce yattığın piçlerin malları küçükse ben ne yapabilirim?"

"Daha iyi değil mi?"

Sırıtmaya devam ederken şortunu düzeltmişti. "Fena iyi."

Odada göz gezdirdim. "Islak mendil falan yok mu?"

"Ne yapacaksın?"

"İnsana benzemeye çalışacağım. Terledim."

İlerleyip banyonun kapısını açtı. "Benimle duşa. Hadi."

"Tekrar yapmayacaksak gelirim."

"Söz veremem."

"Zayn."

"Tamam," Elimi tutup beni içeri çekti. "Ama oynaşırız biraz."

İçeri adımımı attığım an öpmeye başlamıştı. Bir şey yapmamıştık ama ön sevişmesi bile abartılı olduğu için yorulmuştum. Kasıklarını saran havluyla kendini yatağa atıp ellerini ensesinde birleştirdiğinde Tanrı'dan yardım dileyip az önce soyunduklarımı geri giyinmeye başladım.

TKO🥊malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin