Bölüm sonu notu okuyun muah
-"Annenin ilk tepkisini unutamıyorum."
Birayı kafasına dikerken göz devirip aynı zamanda gülmüştüm.
Tanışmalarını istediğimden dolayı sonunda erkek arkadaşımın kim olduğunu açıklamıştım. Alex de yanımdayken görüntülü konuşmuştuk. İsmini ilk söylediğimde boks takip eden babam anlamıştı ve tepki gösterdiğinde annemin olan bitenden habersiz bakışları ve surat ifadesine ikimiz de kahkaha atmıştık.
Babamın söyledikleri ise klasik endişelerdi. Böyle bir hayata atılmaktan emin olup olmadığım, Zayn'in güvenilir olup olmadığı, kameralar... Her şey. Ama en sonunda onu ikna etmiştim. Ve sanırım bokstan da sevdiği biriydi, bu yüzden zor olmamıştı.
Annem, babamdan daha çok tepki göstermişti. Kim olduğunu söyledikten sonra bokstan pek haz etmediği için genelde boksörlerin öfke problemi olduğunu falan anlatmaya çalışmıştı. Sorun yoktu, Zayn yumuşacıktı. Ona anlatmıştım.
Ama Alex'le genel olarak sinirlerimiz o kadar bozulmuştu ki olanlarla dalga geçmek için barda bulmuştuk kendimizi.
"Bu arada," Bardağını kollarımızı yasladığımız bar tezgahına bıraktı. "Tyson'la maç yapacağına hala inanamıyorum."
"Bir de bana sor."
"İzlemeye gidecek misin?"
"Sanmıyorum. Bilet de kalmaz zaten."
İkimizinde de bardağını yenilenmesini istediğinde tezgahın üzerindeki telefonum titremişti. Zayn'den olma ihtimalinin verdiği heyecanla aldığım telefon beklentimi karşılamıştı.
Üç gündür görmüyordum ve çok özlemiştim. Antrenmanları fazla yoğundu bu hafta, istesem yanına giderdim aslında ama Joshua'nın uyarısını hatırlayınca götüm yemiyordu. Ayrıca dikkatini dağıtmak istemiyordum, anladığım kadarıyla Zayn'i fazla ince çalıştırıyorlardı. Bozmayı düşünmüyordum. Kariyeri uçuştaydı.
Zayn;
Zayn; Sen gittiğinden beri sürekli böyle duruyor
Ağzım açık kalmıştı, kalbim erirken ağlamak üzereydim ve fotoğrafı Alex'e de gösterdim.
Mi-Cha; Özledim ❤️❤️
Zayn; Beni?
Mi-Cha; Seni de özledim ama antrenmanlarını aksatmanı istemiyorum
Zayn; Şu an evdeyim
Zayn; Yorucu bir gündü ama hala enerjim var
Zayn; Gelsen falan belki
Zayn; Anladın mı
Zayn; Zanko çok özlemiş seni
Mi-Cha; Beni eve atmak için masum bir köpeği kullandığına inanamıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TKO🥊malik
FanfictionUFC'nin en genç şampiyonu Zayn Malik'e kendisi için savaşmayı boks öğretmişti, aşk için savaşmayı ise Mi-Cha. 🥊 #1 in zaynmalik fighter zayn malik au. 130222 ...to my soulmate @irwinslotus