best way to watch anime

1.7K 120 130
                                    

Boş zamanım olduğunda Attack On Titans'ın eski bölümlerini izlemek en sevdiğim şey.

Ders çalışmadan önce biraz vaktim vardı, en sevdiğim şeyi yaparak değerlendiriyordum. Salonda örtüme sarılmış, Erwin'i keserken cheesecake yemek hayatı sevmeme neden oluyordu. Odama girmeye korkuyordum, çalışma masamın üstündeki her kağıt götümü tutuşturuyordu.

Zayn'le randevumuzdan bu yana üç gün geçmişti, her zamanki gibi konuşmamıştık. Twitter'dan boks sayfası takip ediyordum, bir konferansa katıldığını görmüştüm. Ya işi olduğu için yazmıyordu, ya da gerçekten numarasını sızdırmamdan korkmuştu. Komik.

Alex'e olanları anlattığımda artık hiçbir şeye şaşırmadığını söylemişti ve gerçekten normal karşılamıştı. Lily'le beraber daha çok delirmiştik. İkimiz de inanamıyorduk.

Birkaç saatimi daha koltukta harcadıktan sonra Erwin'in ölüm sahnesine yaklaştıkça sıkılmaya başladım. Artık derse kalkmalı mıydım? Büyük ihtimalle.

Saatin kaç olduğunu öğrenmek için uzandığım telefonum ben elime aldığım anda titremişti. Kayıtlı olmayan bir numara.

Ellerim anında titrerken kocaman gülümseyerek numarasını kaydettim ve mesajına tıkladım.

Zayn; Erwin dünyanın en gereksiz karakteri

Mi-Cha; HAYATIMIN AŞKI HAKKINDA DÜZGÜN KONUŞ SENİ BOK KAFALI

Zayn; Merhaba Mi

Mi-Cha; NEDEN ÖYLE SÖYLEDİN

Zayn; Doğru numara mı yoksa yanlış numara verip beni kandırdın mı diye kontrol ettim

Mi-Cha; Sen çıldırmışsın

Mi-Cha; Erwin'e laf atma

Zayn; Ne yapıyorsun?

Zayn; Beni düşünmek dışında 💪🏽😏

Mi-Cha; AOT izliyorum

Zayn; Şaşırmadım

Mi-Cha; Sen?

Zayn; Joshua içimden geçti

Zayn; Ringin ortasına uzandım ve soğumayı bekliyorum

Mi-Cha; Gerçekten mi

Zayn;

Zayn; Benim mekan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zayn; Benim mekan

Şu an terli vücudunu hayal etmemem gerekiyor. Tanrı'ya şükürler olsun ki kendi fotoğrafını atmamıştı.

Mi-Cha; Sana iyi antrenmanlar

Zayn; Bitti bile

Zayn; Ben de düşündüm ki antrenmandan sonra Japon-Koreli bir kadının evinde AOT izlemesine eşlik etmek çok güzel olur

TKO🥊malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin