"Saklamaya çalıştım ama beni tanıdığını biliyorum,
-
Delirmek üzereyim ve hatta delirmiş bile olabilirim.
İnterneti kapattım ve Alex'i de gördüklerini bana asla söylememesi için tembihledim. İnsanların neler yazdığını görmeye ya da maçı paylaşmalarına dayanamayacak haldeydim.
Alex'in zoruyla rahatlamak için duş almıştım. Uykusuzdum ama uyursam bir daha uyanamazmışım gibi geliyordu. Karakola gidemiyordum, Joseph dahil herkesle iletişim kurmaya çalışmıştım ama elimde kocaman bir sıfır vardı.
Meraktan ölecektim. Zayn'in iyi olmasını istiyordum. Kocaman sarılmak ve hiçbir suçunun olmadığına onu inandırmak istiyordum. Tek istediğim buydu.
Babamla konuşmuştuk. Konuştuğum herkes aynı fikirdeydi. Ama polisin söylediği şey aklımdan çıkmıyordu. Her şey iyi olsa bile Zayn'i nasıl iyileştirecektik? Bir daha boksa aynı gözle bakamayacaktı. Sikeyim, en sevdiği şeyden vazgeçer miydi?
Kahvemi yudumlarken saate baktım. Sabahın dördü ve galiba onuncu bardağım. Bir haber gelmesi için her şeyi yapardım, iyi olduğunu bilmem gerekiyordu.
Bunları düşünürken zil çaldığında heyecandan üzerime biraz kahve dökmüştüm. Canımın acısı sikimde değildi, Zayn olduğunu düşünüp kapıya koştum. Sormadan açtığımda Dylan ve bitik suratıyla karşılaşmıştım.
"Dylan?"
"Müsait misin?"
Kötü bir şey mi olmuştu? Tekrar.
"Evet. Gel."
İçeri girip salona ilerlediğinde kapıyı kapatıp arkasından gittim, koltuğa oturmuştu.
"Zayn nerede?"
"Eve götürdüm. Serbest bıraktılar," Elindeki zarfı gösterdi. "Bunlar yüzünden."
Yalnız kalmasının iyi bir fikir olup olmadığını daha sonra sorgulayacaktım. Şu an daha farklı bir soru işareti vardı.
"Onlar ne?"
"Conor'ın koçu polislere verdi. Bilgisayarın var mı?"
"Getireyim."
Ne bok çıkacağından o kadar emin değildim ki... Koşup odamdan bilgisayarımı getirdim. Zarftan çıkardığı flash belleği taktı ve içinde yüklü olan tek dosyaya girdi. Bilgisayarı bacaklarımın üzerine bıraktığında bir video başlamıştı.
Conor, odasında tekti. Biraz endişeli, biraz ürkek ve çoğunlukla gergin görünüyordu.
"Merhaba," derin bir nefes alıp el salladı. "Bu video Zayn Malik ve konuyla ilgisi olan herkes için. Ama özellikle Zayn."
İsmini duyduğumda kalbim daha hızlı atmaya başlarken ekrana yaklaştım.
"Maça üç gün kaldı. Klişe ama... Bunu izliyorsanız artık yokum demektir. Bazı şeyleri açığa kavuşturmak için hem bu videoyu, hem de imzamı taşıyan bir mektup bırakacağım.
En baştan başlamam gerektiğini düşünüyorum. Zayn'le şampiyonluk maçına çıkacağım kesinleşmeden iki hafta önce şu an sizin için nefes almıyor olma nedenimi öğrendim. Tıptan ya da hastalıktan pek anlamam, detayları size doktorum anlatır. Bu yüzden ben sadece özet geçeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TKO🥊malik
FanficUFC'nin en genç şampiyonu Zayn Malik'e kendisi için savaşmayı boks öğretmişti, aşk için savaşmayı ise Mi-Cha. 🥊 #1 in zaynmalik fighter zayn malik au. 130222 ...to my soulmate @irwinslotus